Aküde ki fazla suyu tahliye etmek için boşta kalsın sağa sola değmesn o ..
Yeni kasanın 17 jantnda sorun olur sanırım.. orjınal ebatlı bı markaya bakın derım.. eskı kasada bile tam anlamıyla uymuyor bana kalırsa kullanıyorum metzeler ama..
Hocam görmeden bişey dememiz zor.. aklıma o kadar çok sebep geliyorki..
Hocam öncelikle forumda hala senin gibi nazik insanların kaldığını gördükçe seviniyorum..
Sorunun cevabına gelcek olursak .. Kontağı aç aynı anda 2 tuşa basılı tut 10 sn kadar uzun bi süre.. Kırmızı servis ışığı yanıcak böyle 2 sn kadar sürekli.. sonra hemen kapat kontağı.. tekrar aç sönmüş olur ışık..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------
Bu arada çinden sipariş etmiş olduğum 35w35 hs1 Beyaz ampülüm , Gaz sabitleyicim gelmişti.. onları taktım motora.. güzel yıkadm pakladım felan.. Amppül beyaza yakın bi renk oldu yandığı zaman.. yanmadığı zamanlarda mavi renkli olduğu için far tasınıda mavi yapıyor hoş bir görüntü oluşuyor.. bembeyaz yaptım sonunda tüm aydınlatmayı ^^
Gaz sabitleyicide bileği yormadan yol yapmaya yarıyor.. baya sevdim.. uzun yolda çok işime yarıyacak gibi duruyor..
[url]http://i.hizliresim.com/Amdqb7.jpg[/url]
Anneme branda tarzı bişey alıcam dedim, oda bana bu dantelli çarşafı verdi sağolsunev zaten bahçeli korumalı kilitli kapı fln.. hem buralarda hırsızlıkta olmaz öyle istanbul gibi ^^ işimi görür dedim örttüm
[url]http://i.hizliresim.com/YB7l9a.jpg[/url]
:bestmt::bestmt:
Aküde ki fazla suyu tahliye etmek için boşta kalsın sağa sola değmesn o ..
Yeni kasanın 17 jantnda sorun olur sanırım.. orjınal ebatlı bı markaya bakın derım.. eskı kasada bile tam anlamıyla uymuyor bana kalırsa kullanıyorum metzeler ama..
Hocam görmeden bişey dememiz zor.. aklıma o kadar çok sebep geliyorki..
Hocam öncelikle forumda hala senin gibi nazik insanların kaldığını gördükçe seviniyorum..
Sorunun cevabına gelcek olursak .. Kontağı aç aynı anda 2 tuşa basılı tut 10 sn kadar uzun bi süre.. Kırmızı servis ışığı yanıcak böyle 2 sn kadar sürekli.. sonra hemen kapat kontağı.. tekrar aç sönmüş olur ışık..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------
Bu arada çinden sipariş etmiş olduğum 35w35 hs1 Beyaz ampülüm , Gaz sabitleyicim gelmişti.. onları taktım motora.. güzel yıkadm pakladım felan.. Amppül beyaza yakın bi renk oldu yandığı zaman.. yanmadığı zamanlarda mavi renkli olduğu için far tasınıda mavi yapıyor hoş bir görüntü oluşuyor.. bembeyaz yaptım sonunda tüm aydınlatmayı ^^
Gaz sabitleyicide bileği yormadan yol yapmaya yarıyor.. baya sevdim.. uzun yolda çok işime yarıyacak gibi duruyor..
[url]http://i.hizliresim.com/Amdqb7.jpg[/url]
Anneme branda tarzı bişey alıcam dedim, oda bana bu dantelli çarşafı verdi sağolsunev zaten bahçeli korumalı kilitli kapı fln.. hem buralarda hırsızlıkta olmaz öyle istanbul gibi ^^ işimi görür dedim örttüm
[url]http://i.hizliresim.com/YB7l9a.jpg[/url]
Motor freni yapmış olabilir diyecektim fakat Debriyajı da sıkman fayda etmediyse ve ses yükselmeye devam ettiyse gaz teli takılmış olabilir.
Arkadaşlar iyi günler sizlere bir sıkıntımdan söz etmek istiyorum. Apache 2012 rtr motorumun debriyajına basınca motor ekranının altında bulunan (N) yani boş ışığı yanıyor. Motorcuya gösterdim çözemedi. Bu konuda bilgisi olan varsa rica etsem yardımcı olurmuç
Enes sende olmasan kimden öğreneceğiz bilmiyorum![]()
Teşekkürler hocam peki yeni kasa için hangi lastiği tavsiye edersiniz araştırmama rağmen bir türlü uyan lastik bulamadım

Ben de lastik arayisi icindeyim herkes baska bisey diyor kafam benim de cok karisik. Kendi arastirmalarim sonucu eger ucuz alternatif istiyorsan Metzeller veya Sava var onun disinda Michelin Pilot Sporty ve Pirelli MT serisi var.arkadaşlar lastik değiştiricem ön arka takım istiyorum metzeler var kafamda ama 2014 modele uyuyormu tam çözemedim uymuyorsada hangi marka ve boyuutta almam gerekiyor ist avrupa sarıyerde oturuyorum yardımcı olabilecek usta veya bayi tanıdığı olan varsa yardımcı olabilirmi lütfen.
tşkler
günaydın arkadaşlar bir haftadır debriyaj balatası arıyorum hiç bir yerde bulamadım tvsparça.com suratmotor.com bizim burda coşkun motor usta motor ki bunların hepsi servis hiçbirinde yok acil lazım naapcaz yaa:silent:
Camgöz motor un sitesine bakabilirsiniz. Kargo ile gönderiyorlar
oradada bulamadım!
Ya isotların parça satış sitesi var dediniz.. link atmadı kimse.. Hani nerde satış sitesi ? birisi link atsın Allah için