TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
60
Teşekkürler hocam peki yeni kasa için hangi lastiği tavsiye edersiniz araştırmama rağmen bir türlü uyan lastik bulamadım
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
15
Aküde ki fazla suyu tahliye etmek için boşta kalsın sağa sola değmesn o ..



Yeni kasanın 17 jantnda sorun olur sanırım.. orjınal ebatlı bı markaya bakın derım.. eskı kasada bile tam anlamıyla uymuyor bana kalırsa kullanıyorum metzeler ama..



Hocam görmeden bişey dememiz zor.. aklıma o kadar çok sebep geliyorki..



Hocam öncelikle forumda hala senin gibi nazik insanların kaldığını gördükçe seviniyorum..
Sorunun cevabına gelcek olursak .. Kontağı aç aynı anda 2 tuşa basılı tut 10 sn kadar uzun bi süre.. Kırmızı servis ışığı yanıcak böyle 2 sn kadar sürekli.. sonra hemen kapat kontağı.. tekrar aç sönmüş olur ışık..

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------

Bu arada çinden sipariş etmiş olduğum 35w35 hs1 Beyaz ampülüm , Gaz sabitleyicim gelmişti.. onları taktım motora.. güzel yıkadm pakladım felan.. Amppül beyaza yakın bi renk oldu yandığı zaman.. yanmadığı zamanlarda mavi renkli olduğu için far tasınıda mavi yapıyor hoş bir görüntü oluşuyor.. bembeyaz yaptım sonunda tüm aydınlatmayı ^^
Gaz sabitleyicide bileği yormadan yol yapmaya yarıyor.. baya sevdim.. uzun yolda çok işime yarıyacak gibi duruyor..

[url]http://i.hizliresim.com/Amdqb7.jpg[/url]

Anneme branda tarzı bişey alıcam dedim, oda bana bu dantelli çarşafı verdi sağolsun :p ev zaten bahçeli korumalı kilitli kapı fln.. hem buralarda hırsızlıkta olmaz öyle istanbul gibi ^^ işimi görür dedim örttüm :D
[url]http://i.hizliresim.com/YB7l9a.jpg[/url]

Enes sende olmasan kimden öğreneceğiz bilmiyorum :)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315

Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için.:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------

Aküde ki fazla suyu tahliye etmek için boşta kalsın sağa sola değmesn o ..



Yeni kasanın 17 jantnda sorun olur sanırım.. orjınal ebatlı bı markaya bakın derım.. eskı kasada bile tam anlamıyla uymuyor bana kalırsa kullanıyorum metzeler ama..



Hocam görmeden bişey dememiz zor.. aklıma o kadar çok sebep geliyorki..



Hocam öncelikle forumda hala senin gibi nazik insanların kaldığını gördükçe seviniyorum..
Sorunun cevabına gelcek olursak .. Kontağı aç aynı anda 2 tuşa basılı tut 10 sn kadar uzun bi süre.. Kırmızı servis ışığı yanıcak böyle 2 sn kadar sürekli.. sonra hemen kapat kontağı.. tekrar aç sönmüş olur ışık..



---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------

Bu arada çinden sipariş etmiş olduğum 35w35 hs1 Beyaz ampülüm , Gaz sabitleyicim gelmişti.. onları taktım motora.. güzel yıkadm pakladım felan.. Amppül beyaza yakın bi renk oldu yandığı zaman.. yanmadığı zamanlarda mavi renkli olduğu için far tasınıda mavi yapıyor hoş bir görüntü oluşuyor.. bembeyaz yaptım sonunda tüm aydınlatmayı ^^
Gaz sabitleyicide bileği yormadan yol yapmaya yarıyor.. baya sevdim.. uzun yolda çok işime yarıyacak gibi duruyor..

[url]http://i.hizliresim.com/Amdqb7.jpg[/url]

Anneme branda tarzı bişey alıcam dedim, oda bana bu dantelli çarşafı verdi sağolsun :p ev zaten bahçeli korumalı kilitli kapı fln.. hem buralarda hırsızlıkta olmaz öyle istanbul gibi ^^ işimi görür dedim örttüm :D
[url]http://i.hizliresim.com/YB7l9a.jpg[/url]

Elimden geldiğince kimseyi kırmamaya çalışıyorum. Zira buradaki çoğu üye neredeyse çocuğum yaşında. :)
Herkese elinizden geldiğince yardımcı olduğunuz içinde asıl ben size teşekkür ederim.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
Arkadaşlar iyi günler sizlere bir sıkıntımdan söz etmek istiyorum. Apache 2012 rtr motorumun debriyajına basınca motor ekranının altında bulunan (N) yani boş ışığı yanıyor. Motorcuya gösterdim çözemedi. Bu konuda bilgisi olan varsa rica etsem yardımcı olurmuç
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Arkadaşlar iyi günler sizlere bir sıkıntımdan söz etmek istiyorum. Apache 2012 rtr motorumun debriyajına basınca motor ekranının altında bulunan (N) yani boş ışığı yanıyor. Motorcuya gösterdim çözemedi. Bu konuda bilgisi olan varsa rica etsem yardımcı olurmuç

Çok ilginç.
Daha önce hiç duymadım.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Enes sende olmasan kimden öğreneceğiz bilmiyorum :)

herkes bildiği kadarını paylaşıyor hocam teşekkür ederim böyle düşünmeniz sevindirici..

Teşekkürler hocam peki yeni kasa için hangi lastiği tavsiye edersiniz araştırmama rağmen bir türlü uyan lastik bulamadım

yeni kasa için ne desem yalan hocam :)


Bugün ön dişli kapağını söküp orda kalan yağı pisliği temizleyeyim dedim.. zira zincir ses yapıyordu yağlı olduğu halde.. söktüğümde 8 bin km olmasına rağmen kkatran gibi olmuştu ki asla yağsız kullanmam ve motul ipone zincir yağı kullanıyorum..
14 olan ön dişlimide uzun yolda aylardır kullanıyordum.. 13 orjinal dişlimi taktım açmışken, şehir içinde biraz daha serilik lazım bana.. giderken yine takarım uzun yollara :)
Zinciride gerince farkettim ki zincirimde gerilcek çok az yer kalmış.. neredeyse sürekli artçılı kullanılan 20bın km sonunda zincir artık salmaya başlamış kendini.. son bi kez gerdikten sonra yenisiyle değiştiririm artık..
Bence arada sırada temizleyin zincirin bu kısmını :)

 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Bugun Motul C2 zincir yagi spreyi ile fabrika cikisi zincir yagini degistirdim. Oncesin de C1 ile tertemiz yaptim. Biraz fazla kacirdim sanki donerken vicik vicik seker yapismasi gibi ses geliyor. Yagladiktan sonra bi' 15 dakika kadar bosda calistirdim heryerini kendi yaglasin diye. Fazla yaglari atar umarim.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Arkadaşlar benim motor yeni kasa kırmızı renk sağa sola yatmaları var bir kaç çizik var ama öyle mide bulandıran çizikler değil. 8000 kmde satsam en son kaça gider?

9199incix1367013.jpg
 
Katılım
20 Haz 2015
Mesajlar
15
arkadaşlar lastik değiştiricem ön arka takım istiyorum metzeler var kafamda ama 2014 modele uyuyormu tam çözemedim uymuyorsada hangi marka ve boyuutta almam gerekiyor ist avrupa sarıyerde oturuyorum yardımcı olabilecek usta veya bayi tanıdığı olan varsa yardımcı olabilirmi lütfen.

tşkler
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
arkadaşlar lastik değiştiricem ön arka takım istiyorum metzeler var kafamda ama 2014 modele uyuyormu tam çözemedim uymuyorsada hangi marka ve boyuutta almam gerekiyor ist avrupa sarıyerde oturuyorum yardımcı olabilecek usta veya bayi tanıdığı olan varsa yardımcı olabilirmi lütfen.

tşkler
Ben de lastik arayisi icindeyim herkes baska bisey diyor kafam benim de cok karisik. Kendi arastirmalarim sonucu eger ucuz alternatif istiyorsan Metzeller veya Sava var onun disinda Michelin Pilot Sporty ve Pirelli MT serisi var.
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
73
bendeki tvs 2012 model 17 bin de allaha hamd olsun hic devrilme olmadi hic olmaz insallah servis bakimlari garanti boyunca yapildi garanti bitince kendim değistiriyorum yağ vs ne kadar eder kirmizi renk koruma demirleri kappa canta 46,ltre deri benzindeposu kilifi ve ruzgarliklar vs ederi nedir piyasada
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
günaydın arkadaşlar bir haftadır debriyaj balatası arıyorum hiç bir yerde bulamadım tvsparça.com suratmotor.com bizim burda coşkun motor usta motor ki bunların hepsi servis hiçbirinde yok acil lazım naapcaz yaa:silent:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
günaydın arkadaşlar bir haftadır debriyaj balatası arıyorum hiç bir yerde bulamadım tvsparça.com suratmotor.com bizim burda coşkun motor usta motor ki bunların hepsi servis hiçbirinde yok acil lazım naapcaz yaa:silent:

Camgöz motor un sitesine bakabilirsiniz. Kargo ile gönderiyorlar
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Lastik icin Buz Motoru aradim michelin pilot sport icin artik uretilmiyo yok dediler street varmis on arka montaj dahil 600 lira dedi. :S
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Ya isotların parça satış sitesi var dediniz.. link atmadı kimse.. Hani nerde satış sitesi ? birisi link atsın Allah için
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst