- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
Hacıabı hiç bakamadm. motoru yıkadım pakladım yatıyor. okul çok yoğun :S ama hazırana kadar uğraşmıcam sanırım.. yazın bakarım çaresine.. o kdr para verceksekte düzgün bişey bakarız olmadı..
aynen bende düzgün bişey bakıyorum orayı burayı kesecek olsam araba aküsü alırız hem ucuz olur hemde dayanıklı
[/ur