TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Hacıabı hiç bakamadm. motoru yıkadım pakladım yatıyor. okul çok yoğun :S ama hazırana kadar uğraşmıcam sanırım.. yazın bakarım çaresine.. o kdr para verceksekte düzgün bişey bakarız olmadı..

aynen bende düzgün bişey bakıyorum orayı burayı kesecek olsam araba aküsü alırız hem ucuz olur hemde dayanıklı:)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
142
cemaat hoş karşılamanızdan dolayı hepinize tek tek teşekkür ediyorum. Yeşil rengini seçtim ayrı bir albenisi var hem gündüz fark edilebilmek hemde akşam fark edilebilmek için ancak bütün renkler yakışıyor motora :D yeşil candır Yeşilde hayat var kardeşim :D TVS almadan önce çok fazla araştırmalar yaptım YBR 2015 bekledim Yamaha ile çok kez yazıştım ancak en sonunda firmanın sorumsuzluğu mu diyim ne son dakika gönlümü TVS ye kaptırdım hayırlı uğurlu olur inşaAllah bu akşam motoru teslim alıyorum

Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin kardeş..
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Yağ haricinde aklıma gelen ilk şey pabuçlarda eğrilik var mı ? Borular değişsede o döküm kısımlarda eğrilik olunca oda kasma yapıyor gidondan kendine doğru çekince açılıyor yük binince çöküp kalıyor.

Tşk kardeşim verdiğin bilgiler için, ama çok doğru bir konuya değindin sigorta karşılamıştı benim masrafları sigorta edeme yaptıktan sonra usta bu düküm olan kısmın de eğri olduğunu söledi ama düzelttim dedi vede o taraftan yağda kaçırıyor bu durumda naapim sizce arkadaşlar?
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Tşk kardeşim verdiğin bilgiler için, ama çok doğru bir konuya değindin sigorta karşılamıştı benim masrafları sigorta edeme yaptıktan sonra usta bu düküm olan kısmın de eğri olduğunu söledi ama düzelttim dedi vede o taraftan yağda kaçırıyor bu durumda naapim sizce arkadaşlar?

Hocam başka bir ustaya götür o pabuçlar döküm tornada düzelme şansı yok (en azından benim bildiğim öyle)en sağlamı en amortisörü temizinden değiltirmek yoksa civatanın ordan yada keçelerden yağ kaçırıyor hep.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Tşk kardeşim verdiğin bilgiler için, ama çok doğru bir konuya değindin sigorta karşılamıştı benim masrafları sigorta edeme yaptıktan sonra usta bu düküm olan kısmın de eğri olduğunu söledi ama düzelttim dedi vede o taraftan yağda kaçırıyor bu durumda naapim sizce arkadaşlar?

döküm düzelmez hocam ya.. komple değişcek o parça.. düzelttim diyenede inanma.. illaki kaçırcak.. dengenı bozacak..
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Motor iyi güzelde parçası pahalı komple amortisör 450-500 den başlayıp 800 e kadar fiyat veren var. Ha keza en ufak bir parça için izmirde 1-2 hafta bekletmeleride söz konusu siparişle getiriyorlar (hava filtresi ızgarası için 2 hafta bekledim istanbuldan sürat motordan kargo ile aldım). Bugün tekrardan karar verecek olsam net tvs dermiyim biraz daha düşünürüm açıkçası.(kaza yapsan ön takım jantı amortisörü ıvırı zıvırı motorun parasının yarısı tutuyor)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Yedek parça fiyatları 2011 deki gibi değil artık.. Bende şu saatten sonra tvs alacak olsam durup bi daha düşünürüm.. yedek parça fiyatları can yakıyor. istediğin kadar güzel motor yap. 50 tl olan çamurluk nasıl olduda 2 senede 110tl oldu.. bunu bana anlatamazsn.. parça kaliteli fln hikaye.. malın ederi belli..
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Yedek parça fiyatları 2011 deki gibi değil artık.. Bende şu saatten sonra tvs alacak olsam durup bi daha düşünürüm.. yedek parça fiyatları can yakıyor. istediğin kadar güzel motor yap. 50 tl olan çamurluk nasıl olduda 2 senede 110tl oldu.. bunu bana anlatamazsn.. parça kaliteli fln hikaye.. malın ederi belli..

al bendende okadar.
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Yedek parça fiyatları 2011 deki gibi değil artık.. Bende şu saatten sonra tvs alacak olsam durup bi daha düşünürüm.. yedek parça fiyatları can yakıyor. istediğin kadar güzel motor yap. 50 tl olan çamurluk nasıl olduda 2 senede 110tl oldu.. bunu bana anlatamazsn.. parça kaliteli fln hikaye.. malın ederi belli..

Aynen öyle hocam sonuçta plastik aynı kalite mal aynı mal. İşin kötüsü yan sanayide aynı oranda artıyor bunada anlam veremedim. Bahsettiğiniz çamurluğun yan sanayisi bile 30 tl den kapıyı açıyorlar ki alibabadan 100 parça çamurluğu tane başı 2 dolardan almak mümkün şimdi kargoyu eklesek parça başı 3 dolar bilemedin 5 dolar de tl cinsinden 15 tl yapar (3 lira olsun dolar) ee sen neye göre fiyatı belirliyorsun ki demezler mi adama
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
sigorta neden karşılamadı ki ? milimetrik bişey bu borular.. en ufak sapmada işini yapamaz.. apachenın parça fiyatlarıda bmw ile yarışıyor maşallah.. eskisi gibi uygun bi motor değil artık apache..

bilmiyorumki sigorta neden karşılamadı eğri olduğunu fark etmemişler herhelde,

bide az önce bir tornacı ile konuştum (sadece motor işleri yapıyor) ön düzeni komple sök getir yaparım dedi
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Aynen öyle hocam sonuçta plastik aynı kalite mal aynı mal. İşin kötüsü yan sanayide aynı oranda artıyor bunada anlam veremedim. Bahsettiğiniz çamurluğun yan sanayisi bile 30 tl den kapıyı açıyorlar ki alibabadan 100 parça çamurluğu tane başı 2 dolardan almak mümkün şimdi kargoyu eklesek parça başı 3 dolar bilemedin 5 dolar de tl cinsinden 15 tl yapar (3 lira olsun dolar) ee sen neye göre fiyatı belirliyorsun ki demezler mi adama

motor piyasaya yeni girdiğinde yedek parça sıkıntısı cekıyorduk ama ucuzdu.. sımdı sıkıntı yok ama ınadına pahalı.. bajajda aynı stretejiyle girdi.. 2 sene sonra bu yazdıgımı tekrar okuruz, onun fiyatlarıda cep yakıcak.. önce müşteri oluştur sonra daya gitsin..

bilmiyorumki sigorta neden karşılamadı eğri olduğunu fark etmemişler herhelde,

bide az önce bir tornacı ile konuştum (sadece motor işleri yapıyor) ön düzeni komple sök getir yaparım dedi

işinin ehli biriyse yapabilir.. ancak dediğim gibi çok hassas işler.. İyi hatırlıyorum cbr600rr ın borularını istanbulda sağlam bi tornacıda duzeittirmişti arkadaş.. ama onunkı dökümmüydü neydi bilmiyorum..yada nasıl bi verim aldı onuda bılmıyorm.. bizimkide dökümse tutmaz diye ondan dedim.. zira ufak tefek eğilmeye bile kırılıyor ztn..
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Aynen öyle hocam sonuçta plastik aynı kalite mal aynı mal. İşin kötüsü yan sanayide aynı oranda artıyor bunada anlam veremedim. Bahsettiğiniz çamurluğun yan sanayisi bile 30 tl den kapıyı açıyorlar ki alibabadan 100 parça çamurluğu tane başı 2 dolardan almak mümkün şimdi kargoyu eklesek parça başı 3 dolar bilemedin 5 dolar de tl cinsinden 15 tl yapar (3 lira olsun dolar) ee sen neye göre fiyatı belirliyorsun ki demezler mi adama

o yedek parça işini çinlilerle konuştum adamlar kargoyuda karşılıyor gümrüğe kadar gümrükten sonra vergisini algısını ödeyip ambarla kapına kadar getiriyorsun bu masraflar sana ait toplasan bir çamurluk 10 dolara etmez bir tek dediğin gibi parça belli bak benim motor kapalı garajda yer 4 ayda bir boya koruma yaparak sakladım toplasan 1 hafta boyunca dışrıda kalmamıştır deponun verniği attı aynı malzemeleri hem benim hemde pederin arabada uyguladım onlarda hiç sorun yok keza kaynak işinden anlayanlar motorun deposunu yan kapaklarını ve koltuğunu söküp kaynak işçiliğine bir baksın ben usta değilim kaynak yapmayı kendi kendime öğrendim fakat bu kadar rezil bir işçilik ilk alıştırmalarımda bile olmadı tamam ilk motor olarak yada bütçesi az olanlar önceki yıllarda tercih edebilirdi ama o avantajı kalmadı apachenin
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
o yedek parça işini çinlilerle konuştum adamlar kargoyuda karşılıyor gümrüğe kadar gümrükten sonra vergisini algısını ödeyip ambarla kapına kadar getiriyorsun bu masraflar sana ait toplasan bir çamurluk 10 dolara etmez bir tek dediğin gibi parça belli bak benim motor kapalı garajda yer 4 ayda bir boya koruma yaparak sakladım toplasan 1 hafta boyunca dışrıda kalmamıştır deponun verniği attı aynı malzemeleri hem benim hemde pederin arabada uyguladım onlarda hiç sorun yok keza kaynak işinden anlayanlar motorun deposunu yan kapaklarını ve koltuğunu söküp kaynak işçiliğine bir baksın ben usta değilim kaynak yapmayı kendi kendime öğrendim fakat bu kadar rezil bir işçilik ilk alıştırmalarımda bile olmadı tamam ilk motor olarak yada bütçesi az olanlar önceki yıllarda tercih edebilirdi ama o avantajı kalmadı apachenin

Tabiki abi kargo konusunda yada faturalandırmada çok yardımcı oluyor adamlar. Şimdi şöyle bir durum var http://www.alibaba.com/product-detail/SCL-2013120833-Motorcycle-Parts-Front-Fork_60193247157.html aynı parça yan sanayi 300-350 tl buradaki satışı. Söyleyecek o kadar çok şey var ki... Kim kimi nerde öperse olay meğer buymuş motosiklet aleminde.
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst