- Katılım
- 24 Tem 2012
- Mesajlar
- 1,315
aynen kemal abı bnm çadırda 1.90 üstü kişiler için skntı olabılır.. 2 kişilik ama tek kişi için ideal.. 2 kişi gidilcekse en az 4 kişilik çadır bakılmalı.. havalandırması ıyı olan. mumkunse bi kaç katlı.. pratık olmasada konforlu olur..
Kdiner ve Enes verdiğiniz bilgiler için tekrar teşekkür ederim.
Muhtemelen decathlondaki fresh çadırı alacağım gibi gözüküyor.Zaten boyum çok uzun değil(170 cm.)
Genelde de tek başıma kullanmayı düşünüyorum.Bu sebeple sorun olacağını düşünmüyorum.
Çanakkale turunda da şimdiden iyi yolculuklar ve iyi eğlenceler dilerim.
Muhtemelen o tarihlerde ege taraflarında olacağım kısmet olursa.

