TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
aynen kemal abı bnm çadırda 1.90 üstü kişiler için skntı olabılır.. 2 kişilik ama tek kişi için ideal.. 2 kişi gidilcekse en az 4 kişilik çadır bakılmalı.. havalandırması ıyı olan. mumkunse bi kaç katlı.. pratık olmasada konforlu olur..

Kdiner ve Enes verdiğiniz bilgiler için tekrar teşekkür ederim.
Muhtemelen decathlondaki fresh çadırı alacağım gibi gözüküyor.Zaten boyum çok uzun değil(170 cm.) :)
Genelde de tek başıma kullanmayı düşünüyorum.Bu sebeple sorun olacağını düşünmüyorum.

Çanakkale turunda da şimdiden iyi yolculuklar ve iyi eğlenceler dilerim.
Muhtemelen o tarihlerde ege taraflarında olacağım kısmet olursa.
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
slm arkadaşlar ben 2 senedir şimdiki apacheme biniyorum aldığım günden beri motor bir hantal yani hızlanmıyor yokuşlarda ybr bile beni rahatca geçiyordu gitmediğim motrcu kalmadı kimisi karbüratör değicecek dedi kimisi eksoz dedi katalizörü iptal ettim gene olmadı 1. viteste redline giriyordu 2 de zorla giriyordu ondan sonra öldürsen ancak hızlanıyordu (13 nisanda bi kaza yaptım ki burda bir türlü paylaşamadım nasıl kaza yaptığımı sırf foto yüklemek zor olduğu için) neyse mesele şuki serviste 30 tl. ye karbüratörün içindeki siyah bir lastik değiştirdi motor kurt gibi oldu çekişi okadar arttıki daha öce 65 km. ile zor zor çıktığm rampaları 90 la çıkıyor,
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
slm arkadaşlar ben 2 senedir şimdiki apacheme biniyorum aldığım günden beri motor bir hantal yani hızlanmıyor yokuşlarda ybr bile beni rahatca geçiyordu gitmediğim motrcu kalmadı kimisi karbüratör değicecek dedi kimisi eksoz dedi katalizörü iptal ettim gene olmadı 1. viteste redline giriyordu 2 de zorla giriyordu ondan sonra öldürsen ancak hızlanıyordu (13 nisanda bi kaza yaptım ki burda bir türlü paylaşamadım nasıl kaza yaptığımı sırf foto yüklemek zor olduğu için) neyse mesele şuki serviste 30 tl. ye karbüratörün içindeki siyah bir lastik değiştirdi motor kurt gibi oldu çekişi okadar arttıki daha öce 65 km. ile zor zor çıktığm rampaları 90 la çıkıyor,

Öncelikle geçmiş olsun.

Verdiğiniz bilginin bir çoğunun derdine derman olacağını umuyorum. Teşekkürler.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
slm arkadaşlar ben 2 senedir şimdiki apacheme biniyorum aldığım günden beri motor bir hantal yani hızlanmıyor yokuşlarda ybr bile beni rahatca geçiyordu gitmediğim motrcu kalmadı kimisi karbüratör değicecek dedi kimisi eksoz dedi katalizörü iptal ettim gene olmadı 1. viteste redline giriyordu 2 de zorla giriyordu ondan sonra öldürsen ancak hızlanıyordu (13 nisanda bi kaza yaptım ki burda bir türlü paylaşamadım nasıl kaza yaptığımı sırf foto yüklemek zor olduğu için) neyse mesele şuki serviste 30 tl. ye karbüratörün içindeki siyah bir lastik değiştirdi motor kurt gibi oldu çekişi okadar arttıki daha öce 65 km. ile zor zor çıktığm rampaları 90 la çıkıyor,

diyafram değişmiş.. Bu söylediklerini önceden yazsan ben söylerdim sana sorunun diyafram olduğunu.. 3 senedir bi çoğmuzun başına geldi bu olay.. uzun yolda özellikle patlayıp 50mkh geçmeyenler oldu.. ben yaşamadım ama çok iyi biliyorum nasıl bişeydir.. geçmiş olsun..
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
diyafram değişmiş.. Bu söylediklerini önceden yazsan ben söylerdim sana sorunun diyafram olduğunu.. 3 senedir bi çoğmuzun başına geldi bu olay.. uzun yolda özellikle patlayıp 50mkh geçmeyenler oldu.. ben yaşamadım ama çok iyi biliyorum nasıl bişeydir.. geçmiş olsun..


ben burda sizlere sordum sorun diyafram diyen oldu 10 tane motorcuya gittim servisede gittim karbratörü konple değişecek dedi, seyseki servis el değiştirdi şimdiki usta yaptı, benim okadar kötü değilde son süraati 120 buluyordu ama hizlanmıyordu gazı kökleyince önce birkaç saniye bekliyor sonra yavaş yavaş hızlanıyordu yokuşta 1 de bağırıyordu 2 de gitmiyordu, bide benimki patlamamış eskimiş diyafram
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
ben burda sizlere sordum sorun diyafram diyen oldu 10 tane motorcuya gittim servisede gittim karbratörü konple değişecek dedi, seyseki servis el değiştirdi şimdiki usta yaptı, benim okadar kötü değilde son süraati 120 buluyordu ama hizlanmıyordu gazı kökleyince önce birkaç saniye bekliyor sonra yavaş yavaş hızlanıyordu yokuşta 1 de bağırıyordu 2 de gitmiyordu, bide benimki patlamamış eskimiş diyafram

diyafram skıntılı bızım motorlarda.. bende gıtmeden bı baktırıyım.. kotu durumdaysa degıstırmek lazm..şuan gıdısı ıyı motorun cok sukur ..




Genel temizliğimizide yaptık.. Cumartesi pazar günki yağmur çamurdan motor görünmüyordu.. şimdi mis gibi oldu zinciride yağladm sagını solunu wd40ladm tamamdır.. 16bin kmye doğru gidiyoruz sorunsuz sıkıntısız :)


 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Ben de kendi motorumun diyaframından şüpheleniyorum. Kaç TL'ye değiştirdiniz acaba? Garantiden değişme ihtimali var mıdır?


-------------

Ayrıca bugün şu halde hız rekorumu kırdım;

11212356_893950303995953_1933607220_n_zpslijc16mm.jpg


Rekor 141 km/h.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
contalık bi durum yokmuş simdi söktüm baktım zincir yağı akmış orasıni temizleyip kapattım bundan sonra ıyi bir yağ ile yağlarım

yağ ne kullanıyorsun ben castrol ve würth kullandım hiç sorun yaşamadım

beyler nasılsınız bir kaç gündür bursada yoktum ortalık şenlenmiş:)

Ben de kendi motorumun diyaframından şüpheleniyorum. Kaç TL'ye değiştirdiniz acaba? Garantiden değişme ihtimali var mıdır?


-------------

Ayrıca bugün şu halde hız rekorumu kırdım;

http://i1273.photobucket.com/albums..._893950303995953_1933607220_n_zpslijc16mm.jpg

Rekor 141 km/h.

garantiye girmez
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Ben de kendi motorumun diyaframından şüpheleniyorum. Kaç TL'ye değiştirdiniz acaba? Garantiden değişme ihtimali var mıdır?


-------------

Ayrıca bugün şu halde hız rekorumu kırdım;

http://i1273.photobucket.com/albums..._893950303995953_1933607220_n_zpslijc16mm.jpg

Rekor 141 km/h.


ben diaframı 30 tl. ye değiştirdim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------

slm arkadaşlar benim kazadan dolayı ön amotisör boruları değişti ve motoru servisten aldım ön amortisör
sürekli en dipte kalıyor çok az görev yapıyor yani sanki yağını az koymuş amortisörün adam standarttır
yağ diyor 250 gr. koydum diyor sizce yağdanmıdır,

ayrıca far ampülünü değiştirmiş yan sanayi takmış çok kötü aydılatması,

bazı kaplolar kopmuş bir çok yeri yarım yamalak yapmış hepsni ben düzelttim yarım günümü aldı. :pr:
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
ustayım diye geçinen ortalıkta çok usta var diyafram delindiginde diyaframi hazir edip gittim değiştirdi tam oturtmamis heralde tekrar götürdüm işi çoktu başkasına gittim bunun parçası bulunmuyor ben yapamam dedi eve geldim kendim açtım diyaframi yanlış yerlestirmis duzelttim tamam mümkün oldugunca kendim yaparim artık usta(?)larla ugrasmaya gerek yok
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
ben diaframı 30 tl. ye değiştirdim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------

slm arkadaşlar benim kazadan dolayı ön amotisör boruları değişti ve motoru servisten aldım ön amortisör
sürekli en dipte kalıyor çok az görev yapıyor yani sanki yağını az koymuş amortisörün adam standarttır
yağ diyor 250 gr. koydum diyor sizce yağdanmıdır,

ayrıca far ampülünü değiştirmiş yan sanayi takmış çok kötü aydılatması,

bazı kaplolar kopmuş bir çok yeri yarım yamalak yapmış hepsni ben düzelttim yarım günümü aldı. :pr:

amörtisör boruları sıfır parça takıldıysa yapmamaıs lazım.. ya da yayları fln yanlış takmıştır belkı hiç takmamıştır ^^ bellı olmuyo bızım ustalar.. yağını koymamıştır bi sürü sebebi var..
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
amörtisör boruları sıfır parça takıldıysa yapmamaıs lazım.. ya da yayları fln yanlış takmıştır belkı hiç takmamıştır ^^ bellı olmuyo bızım ustalar.. yağını koymamıştır bi sürü sebebi var..

valla yalan değilse sıfır taktım diyor amortisör borularını inceledim bişey anlamadım.

ama iyiki biraz becerekli bir insanım ben 15 yıldır motor kullanıyorum nadiren motorculara gidiyorum hep kendim yaparım,
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
valla yalan değilse sıfır taktım diyor amortisör borularını inceledim bişey anlamadım.

ama iyiki biraz becerekli bir insanım ben 15 yıldır motor kullanıyorum nadiren motorculara gidiyorum hep kendim yaparım,

boruyu güvendiğin başka bi ustaya göster istersen.. en azndan neden böyle olduğunu söyler sana.. ona göre bi yol izlersın
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Arkadaşlar en son hız kaçı gördünüz? Bi arkadaş 147 yaptığını söyledi üstelik oynama yok motorunda ben en son 135 gördüm 2013 model motorum.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar en son hız kaçı gördünüz? Bi arkadaş 147 yaptığını söyledi üstelik oynama yok motorunda ben en son 135 gördüm 2013 model motorum.

bende orjinal haliyle max 133 görüyorum ya göstergesi atıyor yada arkadaş:)14 dişli varsa bişey diyemem


14 dişli ile 142 görebildim.. 13 dişli ile 147 görmesi imkansız.. :) bu kdr kesin konuşuyorum..

kardeşim aküyü ne yaptın benim bulduğum aküler hep büyük bir vlm diye çin malı var
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
bende orjinal haliyle max 133 görüyorum ya göstergesi atıyor yada arkadaş:)14 dişli varsa bişey diyemem




kardeşim aküyü ne yaptın benim bulduğum aküler hep büyük bir vlm diye çin malı var

Hacıabı hiç bakamadm. motoru yıkadım pakladım yatıyor. okul çok yoğun :S ama hazırana kadar uğraşmıcam sanırım.. yazın bakarım çaresine.. o kdr para verceksekte düzgün bişey bakarız olmadı..
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
ben diaframı 30 tl. ye değiştirdim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------

slm arkadaşlar benim kazadan dolayı ön amotisör boruları değişti ve motoru servisten aldım ön amortisör
sürekli en dipte kalıyor çok az görev yapıyor yani sanki yağını az koymuş amortisörün adam standarttır
yağ diyor 250 gr. koydum diyor sizce yağdanmıdır,

ayrıca far ampülünü değiştirmiş yan sanayi takmış çok kötü aydılatması,

bazı kaplolar kopmuş bir çok yeri yarım yamalak yapmış hepsni ben düzelttim yarım günümü aldı. :pr:

Yağ haricinde aklıma gelen ilk şey pabuçlarda eğrilik var mı ? Borular değişsede o döküm kısımlarda eğrilik olunca oda kasma yapıyor gidondan kendine doğru çekince açılıyor yük binince çöküp kalıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst