Arka fren kampana , diskler gibi aşırı sağlam değil.. bunu bile kaydıracak kadar basabılıyosan hata biraz sende.. Lastıklerde kötü tabiki bunun etkisi var ama kontrollu basman lazım.. basarkende kayacağını anladıysan debriyajı sık daha kötü olmasın.. arka fren motoru durdurmaz.. ön ile kombine sıkman lazım ayrıca..
Şamandıranın tam olarak nasıl olduğunu bilmiyorum ama başka ustaya elletme serviste orjinali ile değiştirsinler..
Sıcaklık normal, sen ısınan motor görmemişsin

o kadar olur.. altında yüzlerce derecelik patlamalar oluyor..
Max hız az gibi ama bu bir çok etkene göre değişir.. Rüzgar durumu, yolun eğimi, Vitesleri kaç bin devirde değiştirdiğin, yüklü olup olmadığı , lastik havaların gibi.. daha detaylı bilgi verirsen sorunu daha iyi çözeriz..
Bende gaz kesme olmuyor o yüzden bişey diyemem, genelde 8 bın devrin altına inmez motorum ayrıca..