TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
14
S.a arkadaşlar. Motor satın almak istiyorum, model araştırması yapıyorum. Ancak kafam çok karışık. Apache'yi kullananlar önerebilirler mi? Titreşim sorunundan bahsediliyor sürekli. 2013 veya 2014 model sıfır alma düşüncem var. Ayrıca ilk motorum olacak. Teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
S.a arkadaşlar. Motor satın almak istiyorum, model araştırması yapıyorum. Ancak kafam çok karışık. Apache'yi kullananlar önerebilirler mi? Titreşim sorunundan bahsediliyor sürekli. 2013 veya 2014 model sıfır alma düşüncem var. Ayrıca ilk motorum olacak. Teşekkürler şimdiden.

yeni kasa tvs benimde ilk motorum.en son dert edeceğin şey titreşimi olsun.kafayı takacak bir olay yok.titriyor ama en ufak bir rahatsızlık vermiyor.Bu cc'de en performanslı ve en gösterişli motor tvsdir.Diğer (ybr,cbf) kullanıcılarda bunu inkar etmiyor.Kaliteside kullanıcı kitlesinden belli pişmanlık vermez
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
14
yeni kasa tvs benimde ilk motorum.en son dert edeceğin şey titreşimi olsun.kafayı takacak bir olay yok.titriyor ama en ufak bir rahatsızlık vermiyor.Bu cc'de en performanslı ve en gösterişli motor tvsdir.Diğer (ybr,cbf) kullanıcılarda bunu inkar etmiyor.Kaliteside kullanıcı kitlesinden belli pişmanlık vermez

2013 modelini mi 2014 modelini mi düşünmeliyim sence hocam?
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
2013-2014 yeni kasa ise herhangi birini tercih edebilirsiniz.arada az fark var ise 2014ü tercih edin tabi.Sonuçta motor aynı motor.satarken daha rahat edersiniz.
 
Katılım
6 Şub 2015
Mesajlar
8
Merhaba,2012 model 12 bin kilometrede apache sahibiyim. Kış aylarında pek ilgilenemediğimden dolayı 10 bin bakımını şu aralar yaptırmak istiyorum. İzmirde oturuyorum. Karşıyakada yetkili servisi varmış. Sizce orayı tercih etmeli miyim ? Sizler tahminen de olsa ne kadar ödediniz bakımlar için ? Ona göre bir karşılaştırma yapıcam da :)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Merhaba,2012 model 12 bin kilometrede apache sahibiyim. Kış aylarında pek ilgilenemediğimden dolayı 10 bin bakımını şu aralar yaptırmak istiyorum. İzmirde oturuyorum. Karşıyakada yetkili servisi varmış. Sizce orayı tercih etmeli miyim ? Sizler tahminen de olsa ne kadar ödediniz bakımlar için ? Ona göre bir karşılaştırma yapıcam da :)

5000 Km. bakımını yeni yaptırdım. Yağ,yağ filtresi,hava filtresi değişti.Bunların haricinde gerekli kontroller yapıldı, üst kapağın orada terleme sorunu vardı, o da giderildi.
Tüm bunlar için 125 tl istenmişti.Birde ön dişliyi değiştirince bana toplam maliyeti 150 tl. oldu.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
5000 Km. bakımını yeni yaptırdım. Yağ,yağ filtresi,hava filtresi değişti.Bunların haricinde gerekli kontroller yapıldı, üst kapağın orada terleme sorunu vardı, o da giderildi.
Tüm bunlar için 125 tl istenmişti.Birde ön dişliyi değiştirince bana toplam maliyeti 150 tl. oldu.

servise cok para vermissiniz yahu 1 lt yag en ıyısı 30 tl yag filtresi 10 tl hava filtresi 10 15 tl ön dişli 15 tl üst kapak terlemis demissiniz bi conta var fazladan oda 10 kurus normal maliyeti =) 70- 75 tl işçilik vermissiniz .
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
servise cok para vermissiniz yahu 1 lt yag en ıyısı 30 tl yag filtresi 10 tl hava filtresi 10 15 tl ön dişli 15 tl üst kapak terlemis demissiniz bi conta var fazladan oda 10 kurus normal maliyeti =) 70- 75 tl işçilik vermissiniz .

Yapacak bir şey yok. Silindirin üzerindeki terleme başıma büyük maliyetler açmasın diye,garanti dışı kalmaması için mecburen katlanmak zorunda kaldım.
Bundan sonraki bakımları kendim yaparım artık.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Yapacak bir şey yok. Silindirin üzerindeki terleme başıma büyük maliyetler açmasın diye,garanti dışı kalmaması için mecburen katlanmak zorunda kaldım.
Bundan sonraki bakımları kendim yaparım artık.

üst kapağa ne yaptılar cıvatayı skıp gönderdilerse tekrardan yapıyor benim cıvataları sıkmışlardı 3-4 ay sonra durum aynı oldu bey motoya mı gittiniz
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
73
Bugun gaz teli takilmaya basladi gazi birakinca takiliyor yağlamam mı gerek düzelmesi icin gaz telini nasil cozerim gazi nasil cevirerek veriyorsam tersine cevirerek de gazi kesiyorum takiliyor yoksa.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
üst kapağa ne yaptılar cıvatayı skıp gönderdilerse tekrardan yapıyor benim cıvataları sıkmışlardı 3-4 ay sonra durum aynı oldu bey motoya mı gittiniz

Motoru servise başkası götürdüğü için tam olarak ne yapıldığını bilmiyorum açıkçası. Ama tahminim civatanın sıkılmış olması yönünde.
Evet Bey moto da bakımı yapıldı.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bugun gaz teli takilmaya basladi gazi birakinca takiliyor yağlamam mı gerek düzelmesi icin gaz telini nasil cozerim gazi nasil cevirerek veriyorsam tersine cevirerek de gazi kesiyorum takiliyor yoksa.

gaz telinin yağlanmasıda gerekir ama takıldığı anormal bi nokta vardır.. orayı bulup çözmen lazım.. yada ayarı kaçmıştır..

5000 Km. bakımını yeni yaptırdım. Yağ,yağ filtresi,hava filtresi değişti.Bunların haricinde gerekli kontroller yapıldı, üst kapağın orada terleme sorunu vardı, o da giderildi.
Tüm bunlar için 125 tl istenmişti.Birde ön dişliyi değiştirince bana toplam maliyeti 150 tl. oldu.

nasıl ön 14ten memnunmusun bari :) Hava filtresi neden değişirki.. sanki köy yollarında sürdün 5bin km.. sırf para tuzağı.. 14binde değiştirdim , değiştirmesemde olurdu..
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
gaz telinin yağlanmasıda gerekir ama takıldığı anormal bi nokta vardır.. orayı bulup çözmen lazım.. yada ayarı kaçmıştır..



nasıl ön 14ten memnunmusun bari :) Hava filtresi neden değişirki.. sanki köy yollarında sürdün 5bin km.. sırf para tuzağı.. 14binde değiştirdim , değiştirmesemde olurdu..

14 Dişli ile bir akşam deneme amaçlı biraz kullanabildim. İlk başta biraz tepkileri garip geldi doğrusu. Sanırım zamanla alışacağım. Ama uzun yolda çok fazla faydasını göreceğime hiç kuşkum yok.

Hava filtresini de tedbir amaçlı değiştirttim. Bu şekilde epey bir idare eder beni. Sonrasında eksik olan takım anahtarlarımı tamamlayıp, bakımını kendim yaparım artık diye düşünüyorum.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
14 Dişli ile bir akşam deneme amaçlı biraz kullanabildim. İlk başta biraz tepkileri garip geldi doğrusu. Sanırım zamanla alışacağım. Ama uzun yolda çok fazla faydasını göreceğime hiç kuşkum yok.

Hava filtresini de tedbir amaçlı değiştirttim. Bu şekilde epey bir idare eder beni. Sonrasında eksik olan takım anahtarlarımı tamamlayıp, bakımını kendim yaparım artık diye düşünüyorum.

Motor biraz hantallaşmış gibi gelir helede 2 kişi binince zor kalkar.. rüzgar varken 5.viteste çekişten düşr.. ama totalde uzun yolda faydası çok oluyor.. 2 kişiyle 140kmh kadar çıkıyorum..

Benim gibi al bi lokma takımı düzgün.. bide pense tonavida seti... her işine yeter.. ben uzun zamandır kendim ilginiyorum.. yağını filtresini aldım duruyor hatta değiştircem üşenmezsem.. kör nokta aynalarınıda taktım yenisiyle değiştim.. güzel oldu bu kez..
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
73
Bugun iyice takildi gaz bu motorda ariza verdimi tam veriyor kople soktum gaz kolunu hersey normal gozukuyor ama rolanti surekli 5 bine cikiyor 8 bine
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Arka fren kampana , diskler gibi aşırı sağlam değil.. bunu bile kaydıracak kadar basabılıyosan hata biraz sende.. Lastıklerde kötü tabiki bunun etkisi var ama kontrollu basman lazım.. basarkende kayacağını anladıysan debriyajı sık daha kötü olmasın.. arka fren motoru durdurmaz.. ön ile kombine sıkman lazım ayrıca..

Şamandıranın tam olarak nasıl olduğunu bilmiyorum ama başka ustaya elletme serviste orjinali ile değiştirsinler..

Sıcaklık normal, sen ısınan motor görmemişsin :D o kadar olur.. altında yüzlerce derecelik patlamalar oluyor..

Max hız az gibi ama bu bir çok etkene göre değişir.. Rüzgar durumu, yolun eğimi, Vitesleri kaç bin devirde değiştirdiğin, yüklü olup olmadığı , lastik havaların gibi.. daha detaylı bilgi verirsen sorunu daha iyi çözeriz..

Bende gaz kesme olmuyor o yüzden bişey diyemem, genelde 8 bın devrin altına inmez motorum ayrıca..


Arka fren konusunda dediğin gibi temkinliyim zaten ama ani gerçekleşen bi durumdu ve iki frene de asılınca 2 saniye içinde oldu herşey :)
Hatta mümkün olduğunca az kullanmaya çalışıyorum arka freni ama dediğim gibi 50-60 km yaklaşık hızda önümdeki aniden durunca basmış bulunduk :) Ama benim asıl kafamı kurcalayan yavaş hızda dahi denedim arka fren kilitleyince arka teker net bi şekilde sola kaymaya başlıyo, düşme sebebim de buydu. Motorda gönye bozukluğu (aklıma ilk gelen ifade buydu) gibi bişey falan olabilir mi acaba?

Max hıza da gelince az çok almadan araştırmıştım ve kendimce ortalama 120 yapması lazım diye düşünüyorum. Vites değiştirmelerim yaklaşık 6-7 bin devirde atmaya çalışıyorum ama 7 bine yaklaştımı motor vites atmadan durulmayacak gibi oluyo ses ve vibrasyon olarak :cherry: Valla bi türlü çözemedim motorumu, Ankara da bi apache daha bulsam da bi test sürüşü yapıp kıyaslasam en iyisi bu olcak gibi :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------

yeni kasa tvs benimde ilk motorum.en son dert edeceğin şey titreşimi olsun.kafayı takacak bir olay yok.titriyor ama en ufak bir rahatsızlık vermiyor.Bu cc'de en performanslı ve en gösterişli motor tvsdir.Diğer (ybr,cbf) kullanıcılarda bunu inkar etmiyor.Kaliteside kullanıcı kitlesinden belli pişmanlık vermez

Acaba Ankara da tavsiye edebileceğin bi yer var mıdır? Servis ve bakım açısından..
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
vitesi 9-10 bin devir aralığında değiştirmeden son hıza ulaşman çok çok zor.. Denge problemı olup olmadığını düşünüyosan ellerini bırak çekme varsa ordan anlarsın.. 6-7bınde değilde 8-9bın bandında değiştirirm ben vitesleri sürekli
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Arka fren konusunda dediğin gibi temkinliyim zaten ama ani gerçekleşen bi durumdu ve iki frene de asılınca 2 saniye içinde oldu herşey :)
Hatta mümkün olduğunca az kullanmaya çalışıyorum arka freni ama dediğim gibi 50-60 km yaklaşık hızda önümdeki aniden durunca basmış bulunduk :) Ama benim asıl kafamı kurcalayan yavaş hızda dahi denedim arka fren kilitleyince arka teker net bi şekilde sola kaymaya başlıyo, düşme sebebim de buydu. Motorda gönye bozukluğu (aklıma ilk gelen ifade buydu) gibi bişey falan olabilir mi acaba?

Max hıza da gelince az çok almadan araştırmıştım ve kendimce ortalama 120 yapması lazım diye düşünüyorum. Vites değiştirmelerim yaklaşık 6-7 bin devirde atmaya çalışıyorum ama 7 bine yaklaştımı motor vites atmadan durulmayacak gibi oluyo ses ve vibrasyon olarak :cherry: Valla bi türlü çözemedim motorumu, Ankara da bi apache daha bulsam da bi test sürüşü yapıp kıyaslasam en iyisi bu olcak gibi :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------



Acaba Ankara da tavsiye edebileceğin bi yer var mıdır? Servis ve bakım açısından..


Duran motora götürebilirsin murat abiden aldım bende motoru.ama yeri uzak olduğu için bakıma bana yakın olan diğer bayi servisi tayfun motora götürdüm o kadar ilgisiz birini görmedim 2 tane 17 yaşlarında çocuk bakım yapıyor.fiyatlarda baya yüksek 110 istemişti 100 verdim birdaha gitmemeye tövbe ettim.Kendisi işten anlamıyor galiba arkada oturuyor. Şimdi yeni bir yer keşfettim Bilgiç motor diye oraya götürüyorum kaya başı tarafında. Zaten garantide doldu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst