TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
kazalımı bılmemde .. çıkma hepsi.. dikkat ettm bende..

yav benim deponun cilası atıyorda uyuz oluyorum acaba cilayı söktürüp cila mı attırsam yoksa yeni mi alsam karar veremedim altındaki boya sağlam ama üstteki şefaf katman kabardı



Arkadaşlar ben bişey sormak istiyorum. Apartmanda tadilat vardı bi kaç gündür. Saygıdeğer ustalarımız çok titiz bir şekilde çalışarak (!) malzemeleri taşırken motoru çizmişler. Boyadan falan da hiç anlamam. Motorun kafasındaki plastık parçayı çizmişler. Acaba bunu nasıl düzeltebiliriz ? Komple boyamam mı gerekir yoksa spreyler bişeyler varmıdır alabileceğim ?
[url]http://i.hizliresim.com/rgoa0a.jpg[/url]

ilk araba pastası dene batın çıkmadı iyice zımparalayıp enes gibi boyarsın
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
yav benim deponun cilası atıyorda uyuz oluyorum acaba cilayı söktürüp cila mı attırsam yoksa yeni mi alsam karar veremedim altındaki boya sağlam ama üstteki şefaf katman kabardı





ilk araba pastası dene batın çıkmadı iyice zımparalayıp enes gibi boyarsın

bence onun için depo değiştirmeye gerek yok.. boyacıya götür sonuçta metal.. halledilir..

Bir yerde okudum, performans artışı için karbüratör diyafram değişimi filan yazıyordu. Bununla ilgili bir bilgisi olan var mı?
Benim diyafram sağlam olmayabilir, tam emin değilim ama. Değişecekse nasıl değişmeli acaba?

---
Ayrıca yine ön-arka dişli değişimi diyorlar. Benimki zaten 5. viteste boğuluyor 6-7 bin devrin altında. Düz yolda 110 km/h anca yapıyor.
Dişli değiştirsek motor daha da zorlanmaz mı?

dişli değişiminden kastın ne ? büyütmek küçültmek ?
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Slm arkadaşlar geçenler bende bi yakıt denemesi yapayım dedim ve depoyu fulledim ağzına kadar doldurdum ve km yi sifirladim 350 km oldu benzin Işığı yandı ve her an yolda kalabilirim dedim ve en son 360 km oldu benzin aldim neredeise yolda kaliyordum yani millet burada bi depoya 450 500 km gitmekten bahsediyordu benimki nasıl bukadar cok yakti ha bide ben hepsini şehir içi gezdim,
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bence onun için depo değiştirmeye gerek yok.. boyacıya götür sonuçta metal.. halledilir..

hacı apache yazısı satılıyor mu serviste gördün mü hiç verniğin altında yazı


Slm arkadaşlar geçenler bende bi yakıt denemesi yapayım dedim ve depoyu fulledim ağzına kadar doldurdum ve km yi sifirladim 350 km oldu benzin Işığı yandı ve her an yolda kalabilirim dedim ve en son 360 km oldu benzin aldim neredeise yolda kaliyordum yani millet burada bi depoya 450 500 km gitmekten bahsediyordu benimki nasıl bukadar cok yakti ha bide ben hepsini şehir içi gezdim,

hava filtren ve buji ne zaman değişti jetler orjinal mi hava sıcaklığı nasıl yük durumu ne kaç devirde ortama gittin atmosferik motor olduğundan rakım bile yakışı fark ettiriyor
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
ben en son ölcümde full redline kullanımda hep 2 kişi 13,2 kurus 430 km 57 tl benzin yakmısım oda ortalam 2,75 - 2,8 arası yapıyor 100 kmde
bundan bir önceki ölcümümde 12 kurus yakmıstım
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Slm arkadaşlar geçenler bende bi yakıt denemesi yapayım dedim ve depoyu fulledim ağzına kadar doldurdum ve km yi sifirladim 350 km oldu benzin Işığı yandı ve her an yolda kalabilirim dedim ve en son 360 km oldu benzin aldim neredeise yolda kaliyordum yani millet burada bi depoya 450 500 km gitmekten bahsediyordu benimki nasıl bukadar cok yakti ha bide ben hepsini şehir içi gezdim,

ben canını çıkardım çanakkaleye giderken 2 kişiyle 439km de yedek depoya geçtim.. normalde 550 600km arasında bitiyor.. senınkı aşırı fazla yakıyor.. baktır bujiye hava filtresine balatalara fln filan...
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Ureticiler motorlari uretirken en optimum duzeyde performans saglamak icin uretir. Dolayisiyla dislilerde ortalama bir insan icin tasarlanirlar. Kullanicilarin kendi kilosu boyu ve kullanim tarzina gore bilincli bir sekilde disli degisimine gitmesi son derece mantiklidir. Apacheyi ornek verirsek, 50 kilo bir kullanicinin orjinal dislilerle kullanmasi son derece mantiksizdir. Motorun 10000 devirde 130 la gitmesini daha dusuk devirlerde daha yuksek hizlara stabil bir sekilde cikmasina tercih etmis olur.. Fakat ayni seyi 100 kilo bir kullanici icin soyleyemeyiz.100 kilo olan kullanici ayni disli degisimiyle cok daha kotu performans yakalayacaktir. Bu sebeple maximum performans saglanabilecek disli setini iyi secmek gerekir.. Ben pulsarimda disli degisime gittim. Orj. 14 40 olan dislileri 18 48 le degistirdim..sonuctan oldukca memnunum. Dedigim gibi onemli olan kendinize ozel disli setini bulmaktir. Ben 75 kiloyum apachede 14 44 kullaniyordum.ama 13 43u deneyemedim icimde kaldi:)

Bi arkadasin mesajindan alinti yapmistim ama cikmamis. Kusura bakmayin:)
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
ben canını çıkardım çanakkaleye giderken 2 kişiyle 439km de yedek depoya geçtim.. normalde 550 600km arasında bitiyor.. senınkı aşırı fazla yakıyor.. baktır bujiye hava filtresine balatalara fln filan...

Buji hava filtresi yağ filtresi 1 sene yani 4 5 bin km oldu degiseli balatalar arka yeni ve fren sistemini ben tamir ediyorum her zaman ama ön balatalar motoru aldığımdan beri ayni 8 9 bin km oldu debriyaj balatasida 7 ay oldu degiseli karbüratörü 2 hafta önce temizlettirdim adam hic bisey var demedi kirli bile değil dedi bazen motoru isitirken çok ısıtıyor olabilirim cikleyi lastikle sabitliyorum ve o şekilde bırakıyorum 5 10 dk kalıyor ise gidip gelirken o şekilde bile isinmiyor son olarak hic devirli kullanmiyorum redline hic girmiyorum
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Ureticiler motorlari uretirken en optimum duzeyde performans saglamak icin uretir. Dolayisiyla dislilerde ortalama bir insan icin tasarlanirlar. Kullanicilarin kendi kilosu boyu ve kullanim tarzina gore bilincli bir sekilde disli degisimine gitmesi son derece mantiklidir. Apacheyi ornek verirsek, 50 kilo bir kullanicinin orjinal dislilerle kullanmasi son derece mantiksizdir. Motorun 10000 devirde 130 la gitmesini daha dusuk devirlerde daha yuksek hizlara stabil bir sekilde cikmasina tercih etmis olur.. Fakat ayni seyi 100 kilo bir kullanici icin soyleyemeyiz.100 kilo olan kullanici ayni disli degisimiyle cok daha kotu performans yakalayacaktir. Bu sebeple maximum performans saglanabilecek disli setini iyi secmek gerekir.. Ben pulsarimda disli degisime gittim. Orj. 14 40 olan dislileri 18 48 le degistirdim..sonuctan oldukca memnunum. Dedigim gibi onemli olan kendinize ozel disli setini bulmaktir. Ben 75 kiloyum apachede 14 44 kullaniyordum.ama 13 43u deneyemedim icimde kaldi:)

Bi arkadasin mesajindan alinti yapmistim ama cikmamis. Kusura bakmayin:)


Benim kilom 68. En uygun dişli oranını nasıl bulabilirim acaba?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
İyi akşamlar Tvs camiası :cherry: 2. tvs mi de alıp tekrardan aranıza katıldım :mrgreen: 2013 model -2014 temmuz trafik çıkışlı. Şimdilik 800 km yol yaparak 8000 km ye tamamladım km yi :mrgreen:
photo.php
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
14 44 deneyebilirsin. İvmelenme senin icin biraz daha onemliyse ve sehir ici daha cok kullaniyorsan 13 43 dene.

Merhaba.

Öncelikle vermiş olduğunuz değerli bilgiler için teşekkür ederim. Bende 70 kiloyum ve genelde şehir dışı, tek kişi olarak kullanıyorum. Ara sıra 8000-9000 devire çıkabiliyorum. Seri şekilde devirlenmeside hoşuma gidiyor açıkçası. Yine de benim için şehir dışında motoru fazla zorlamadan kullanmak daha önemli. Bu durumda sanırım benim için 14 44 dişli oranı uygun olacaktır, doğru mudur?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:27 ----------

İyi akşamlar Tvs camiası :cherry: 2. tvs mi de alıp tekrardan aranıza katıldım :mrgreen: 2013 model -2014 temmuz trafik çıkışlı. Şimdilik 800 km yol yaparak 8000 km ye tamamladım km yi :mrgreen:
https://www.facebook.com/photo.php?...174.1073741829.100008416716832&type=1&theater

Hoş geldiniz.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst