- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
kazalımı bılmemde .. çıkma hepsi.. dikkat ettm bende..
yav benim deponun cilası atıyorda uyuz oluyorum acaba cilayı söktürüp cila mı attırsam yoksa yeni mi alsam karar veremedim altındaki boya sağlam ama üstteki şefaf katman kabardı
Arkadaşlar ben bişey sormak istiyorum. Apartmanda tadilat vardı bi kaç gündür. Saygıdeğer ustalarımız çok titiz bir şekilde çalışarak (!) malzemeleri taşırken motoru çizmişler. Boyadan falan da hiç anlamam. Motorun kafasındaki plastık parçayı çizmişler. Acaba bunu nasıl düzeltebiliriz ? Komple boyamam mı gerekir yoksa spreyler bişeyler varmıdır alabileceğim ?
[url]http://i.hizliresim.com/rgoa0a.jpg[/url]
ilk araba pastası dene batın çıkmadı iyice zımparalayıp enes gibi boyarsın