- Katılım
- 27 Haz 2011
- Mesajlar
- 814
Arkadaşlar foruma yeni üye oldum.Bildiğiniz üzere motobike expo fuarı oldu istanbulda bu fuarda tvs standını gezen bilen var mı 2015 kasa tvs apache 150 almak istiyorum fiyatı nedir eski kasaya göre ne değişti bilgisi olan varsa yazabilirmi
Tvs standında hiç bir sürpriz yoktu beyaz apache vardı birde birkaç maximum 125 cc tipsiz 2 yeni scooter vardı.İsotlar grup gene bekleneni yaptı şu güzel markaya bitirmek için elinden geleni yapmayı başardı.Arkadaşlar yeni model bu yıl da yok anlaşılan bajaj bu yılda götürür.