TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Arkadaşlar foruma yeni üye oldum.Bildiğiniz üzere motobike expo fuarı oldu istanbulda bu fuarda tvs standını gezen bilen var mı 2015 kasa tvs apache 150 almak istiyorum fiyatı nedir eski kasaya göre ne değişti bilgisi olan varsa yazabilirmi

Tvs standında hiç bir sürpriz yoktu beyaz apache vardı birde birkaç maximum 125 cc tipsiz 2 yeni scooter vardı.İsotlar grup gene bekleneni yaptı şu güzel markaya bitirmek için elinden geleni yapmayı başardı.Arkadaşlar yeni model bu yıl da yok anlaşılan bajaj bu yılda götürür.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Tvs standında hiç bir sürpriz yoktu beyaz apache vardı birde birkaç maximum 125 cc tipsiz 2 yeni scooter vardı.İsotlar grup gene bekleneni yaptı şu güzel markaya bitirmek için elinden geleni yapmayı başardı.Arkadaşlar yeni model bu yıl da yok anlaşılan bajaj bu yılda götürür.

Manken vardı hacıabı her zamanki gibi :D manken açısından en kaliteli stand tvs oluyor her yıl :pp en azından bunu söyleyelim ^^
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Manken vardı hacıabı her zamanki gibi :D manken açısından en kaliteli stand tvs oluyor her yıl :pp en azından bunu söyleyelim ^^
Enes motorla alakasız sırf mankenler için gelmiş o kadar insan vardı ki yemin ederim tüm stantları gezmem yarım saat sürdü.Millet ağzını aömış kızları çekiyor ya kızlarla resim çekmeye çalışıyor bu nedir ya en iyi stant bajajdı manken yoktu kalabalıkta yoktu hacı abi :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Enes motorla alakasız sırf mankenler için gelmiş o kadar insan vardı ki yemin ederim tüm stantları gezmem yarım saat sürdü.Millet ağzını aömış kızları çekiyor ya kızlarla resim çekmeye çalışıyor bu nedir ya en iyi stant bajajdı manken yoktu kalabalıkta yoktu hacı abi :)

ahaha sorma.. motorun kaç teker olduğunu bilmeyen tipler vardı sırf kızlar için gelen.. geçen yıllara göre manken azdı bari..
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Sa arkadaşlar gecen gece ısıklarda beklerken bı arac gelip arkadan hafif çarptı , çok sükür bende bişey yok da arka camurluk ve arka sağ sinyal kırıldı. bu yedek parca satan sitelerde 2013 modele göre çamurluk bulamadım ben; sürat motorda 2012 kasa camurluk var ama bunlar aynımıdır acaba bilen varmı
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Sa arkadaşlar gecen gece ısıklarda beklerken bı arac gelip arkadan hafif çarptı , çok sükür bende bişey yok da arka camurluk ve arka sağ sinyal kırıldı. bu yedek parca satan sitelerde 2013 modele göre çamurluk bulamadım ben; sürat motorda 2012 kasa camurluk var ama bunlar aynımıdır acaba bilen varmı

a.s geçmiş olsun.. ara sürat motoru sor hocam.. en sağlıklı öyle cevap alırsın..

foto var mı foto:queen:

birisi konu açmıştı hacıabı ayrıntılı çekimler vardı :D ama iyi değildi ya..
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
orjinal tvs apache oringli zincir satılıktır. çok az kullanıldı. modifiye amaçlı sarı zincir alıp taktım. orjinali çıkarttım duruyor. 40 tl ye isteyene göndereceğim. kullanıcı el kitabınıda alana hediye edeceğim. tekeriniz düz bassın
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Her yıl aynı yalan 200 cc tvs getircez he getirdiniz bekledik beyaz renk apaci getirdiler böyle devam ederse tvs'nin sonu yakın.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Her yıl aynı yalan 200 cc tvs getircez he getirdiniz bekledik beyaz renk apaci getirdiler böyle devam ederse tvs'nin sonu yakın.

ne 200ü servis fiyatları bile oturmamış biri bir parçaya 500 diyor diğeri 250ye satıyor şikayet edince serbest piyasa ekonomisi diyorlar ben arabalarda böyle bir satış politikası görmedim
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
73
arkadaşlar ikinci el tvs apache alıcam bütçe 3 4 bin lira kadar nelere dikkat etmeliyim kmsi kaç olsun ve bu motor düzenli bakıldığında kaç km yapıyor sahibindende 100 bin km ye kadar gördüm açıkçası .
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
ipone yağ alıp gidiyordum bakıma eksilen miktarı tam bilmiyorum ben yokken indirmişler motoru ama heralde 200-300ml arasıydı
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Bugün motorumla ilgili ilk defa bir sorun yaşadım.

Kontağı taktım çevirdim ama göstergeler yanmadı, birkaç kez denedim, kontağa filan vurdum ama düzelmedi. Sanki kontağı hiç çevirmemiş gibi oluyordu.

Ayaklıkla çalıştırmak istediğimde motor çalıştı, çalıştığı an kontak açılmış gibi oldu, 3-4 saniye sonra her seferinde tekrar kontak kapalı duruma geçti ve motor stop etti, anahtar "ON" konumunda olduğu halde.

Koltuğu kaldırdım tüm kablo bağlantılarıyla oynadım. Düzelmedi.
En son koltuğun altında ön taraflara doğru biryerde, üzerinde "Fuse" yazan bir tane sigorta vardı, onunla biraz oynayınca düzeldi motosiklet. Kontağı çevirince açıldı.


Böyle bir sorun yaşayan var mı başka?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ipone yağ alıp gidiyordum bakıma eksilen miktarı tam bilmiyorum ben yokken indirmişler motoru ama heralde 200-300ml arasıydı

eksilme normal aslında ama ipone orjinaldi umarım yağ konusunda sahtecilik çok var ve yapılabilecek sadece güvenli yerlerden almak yoksa anlayamazsın bire bir aynı yapıyorlar

Bugün motorumla ilgili ilk defa bir sorun yaşadım.

Kontağı taktım çevirdim ama göstergeler yanmadı, birkaç kez denedim, kontağa filan vurdum ama düzelmedi. Sanki kontağı hiç çevirmemiş gibi oluyordu.

Ayaklıkla çalıştırmak istediğimde motor çalıştı, çalıştığı an kontak açılmış gibi oldu, 3-4 saniye sonra her seferinde tekrar kontak kapalı duruma geçti ve motor stop etti, anahtar "ON" konumunda olduğu halde.

Koltuğu kaldırdım tüm kablo bağlantılarıyla oynadım. Düzelmedi.
En son koltuğun altında ön taraflara doğru biryerde, üzerinde "Fuse" yazan bir tane sigorta vardı, onunla biraz oynayınca düzeldi motosiklet. Kontağı çevirince açıldı.


Böyle bir sorun yaşayan var mı başka?

sigorta yerinden çıkmış belliki bunu yazmasaydın akün bitmiş derdim
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
merhaba arkadaslar hic aklımda yokken bende apache sahibi oldum
motor 10.300 km de 2012 model 2013 cıkıslı gri temiz bi motor 3.750 ye aldım sizce nasıl fiyat model oalrka motor temiz aksesuar olarak koruma demırı ve orta kalıte topcase var kırık cıkık yok lastikler bayagı iyi orjinal bi motor birde depo kılıfı var


asıl sorun su artcı olrak ben bindim sıkıntı yok fakaat nişanlım bindi titresimden ayaglarım uyustu deyip ayaklarını aşagıya sallayarak geldik yolu bu titresimi nasıl kesebiliriz daha dakka 1 gol 1 olsun istemiyorum bı yardımızına ıhtıyacım var cevap verirseniz sevinirim
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Aküm iyi durumda. Alarm filan iyi ötüyordu zaten, onu da denemiştim.
Alarmın şöyle bir hatası var, onu lehime kullanmaya çalıştım; sinyal açıkken alarm kumandasını kullanırsam anahtar takılı olmasa bile birkaç saniye kontak açılıyor ve test bitmeden tekrar kapanıyor ve devir sıfıra iniyor.
Bunu denedim. Bazen açıldı, bazen açılmadı kontak. Alarmın elektriği gittiğinde ise devir sıfıra da inemedi, 6'da takılı kaldı.

Verdiğin cevaplar için teşekkürler M.balibey.
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
73
merhaba arkadaslar hic aklımda yokken bende apache sahibi oldum
motor 10.300 km de 2012 model 2013 cıkıslı gri temiz bi motor 3.750 ye aldım sizce nasıl fiyat model oalrka motor temiz aksesuar olarak koruma demırı ve orta kalıte topcase var kırık cıkık yok lastikler bayagı iyi orjinal bi motor birde depo kılıfı var


asıl sorun su artcı olrak ben bindim sıkıntı yok fakaat nişanlım bindi titresimden ayaglarım uyustu deyip ayaklarını aşagıya sallayarak geldik yolu bu titresimi nasıl kesebiliriz daha dakka 1 gol 1 olsun istemiyorum bı yardımızına ıhtıyacım var cevap verirseniz sevinirim

dostum hayırlı olsun öncelikle apachelerde vibrasyon sorunu mevcut malesef özellikle yüksek devirlerde torkta çokta rahatsız etmicek bi titreşim söz konusu bunu almadan önce bilmiyomuydun sen ?
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
ben biliyordumda normal dısı bır tıtresım gıbı bu daha önce titresimli motosıklet kullandım ama cub kadar titriyor malesef
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst