TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Zam gelmiş 13tl olmuş :)

http://www.rialli.com/products/0/2864-rialli-zincir-118-l-ybr-ms5570/

Valla 5 tane aldım ben bundan. 25.000km zorla yaptım işte.
Şimdi ben 5 tane rialli zinciri yerine 1 tane adam gibi oringli zincir alsam(ki aynı paralar ikiside :) 25.000km gider mi dersin ?

bende 12bin kmdeyim..2 bin km de bir zincir geriliyor serviste.. aklıma geldikçe yağlıyorum ipone ile.. baya iyi yani bizim zincirler.. kopma fln çok şükür görmedim duymadım..

Dablo rosso 2 alcaktım. Hiç mesafe yok ki sağda solda 1 cm bile.

dr ney hacı ? yok benımkı oldu bitti sarı :D bi kaç gündür misafirlerim var buraya bakamıyorm .. baya gezıp dolasıoz..

elimizden geleni yaparız.. önümüzdeki hafta içi sedat ın ybr 250 sinin arka beşik sökülecek... gelirsin burdan yazarım...

tamam abı haber et sen bana.. sınavın saatine denk gelmedıkce gelırım
 
Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
32
marka takıntısı olmayan kardeşlerime danışmak istiyorum. apache ve mondial 180 one-s arrasında kararsız kaldım. iki motoruda kullananlar varsa artıları ve eksileri olarak yardım cıolurlarsa sevinirim. tek taraflı yorum yapmayın lütfen.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:18 ----------

10w50 yağ kullanıyorum.
Motul 7100 10w50 Tam sentetik.


----------


Arkadaşlar bugün Metzeler ME22 lastiğimin çamur performansını test etmek istedim.
Ve test ettim. :cherry:

Sudan geçişler, çamurdan geçişlere göre çok daha rahat oluyor.
Çamurun çok ıslak olmadığı yerlerde tekere gelme şansı bile oluyor.

Lastiklerimden çok memnunum. Kuruda, yağmurda, çamurda güzel gidiyor. Resimlerde yok ama çamurda yokuş bile çıktım.
Kış geliyor, mümkün olduğu zaman kar performansını da deneyeceğim. :cat:





http://i1273.photobucket.com/albums/y410/MeliksahMELO/Ads1310z2_zps41e6bb16.jpg

http://i1273.photobucket.com/albums/y410/MeliksahMELO/Ads1310z_zps709496a2.jpg

http://i1273.photobucket.com/albums/y410/MeliksahMELO/IMG_20141224_152950_zpsa4880e5f.jpg

http://i1273.photobucket.com/albums/y410/MeliksahMELO/IMG_20141224_153036_zps0ef19a09.jpg



Son iki resimde, yoldan çıkarak yumuşak çamurda sürdük. Ama çamurlar tekere yapıştı, oradan da ön çamurluğun altında birike birike en son ön tekeri kilitledi.
Siz de yumuşak çamura (araziye) girecek olursanız dikkat edin çamurluğa çamur dolmasın oracıkta kalırsınız valla. :mrgreen:

Biz orada biraz taşlarla filan temizledik. Yola yakın olduğumuz için mahsur kalmadık biz.
Sonra petrole gittik, ama ön lastik sürekli sürtüyordu çamurluktaki çamurlara. Çok sıkışmış çamur, lastiğe baskı yapıyordu. Temizlemek zor oldu.
Önce sert cisimlerle sonra da tazyikli suyla filan temizledik, kurtulduk çamurlardan. Blok blok ve parça çamurları yıkamacının zemininde bırakarak geldik eve. WD-40 ve zincir yağını sıktık. Motor tertemiz duruyor aşağıda. :)



http://i1273.photobucket.com/albums/y410/MeliksahMELO/IMG_20141224_155237-Kopya_zps7e9f7ea1.jpg



Metzeler ME22: ::biggrinn

motora acıdım vallahi. herneyse benim sorum ön ve arkaya metzeller marka dediğiniz lastikleri alsam bana ne kadar patlar. teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
marka takıntısı olmayan kardeşlerime danışmak istiyorum. apache ve mondial 180 one-s arrasında kararsız kaldım. iki motoruda kullananlar varsa artıları ve eksileri olarak yardım cıolurlarsa sevinirim. tek taraflı yorum yapmayın lütfen

Mondiali kullanmadım kıyaslama yapamam ancak apache kendıni kanıtladı artık.. one s 180 kullanıcı sayfasında bır sürü sorun görebilirsin bakarsan.. keza güç ve şekil olarakta yan yana geldiğinde farkı anlarsın kalite olarakta görünüş olarakta.. binip denemende fayda var 2 motoruda..
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
46
Arkadaşlar sabah ilk çalıştırdığınızda (motor soğukken) jiklesiz tek marşta çalışıyor mu? Benim çalışmıyor çalışsa da rolanti çok düşük oluyor stop ediyor. Normal mi yoksa bir sorun mu var benim makinede?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Arkadaşlar sabah ilk çalıştırdığınızda (motor soğukken) jiklesiz tek marşta çalışıyor mu? Benim çalışmıyor çalışsa da rolanti çok düşük oluyor stop ediyor. Normal mi yoksa bir sorun mu var benim makinede?

kışın 2 hafta yattıktan snra bıle jikle ile tek marşta alıyor.. hava ayarınla alakalı birazda.. motorda sorn yok.. ufak şeyler takma kafaya
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Motordan arkadaşlar bazen yanık kokusu gibi birşey geliyor. Neden olabilir sizce ?

Birde zincir dişli set degistiricem. Uygun fiyata satan site biliyormusunuz
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Motordan arkadaşlar bazen yanık kokusu gibi birşey geliyor. Neden olabilir sizce ?

Birde zincir dişli set degistiricem. Uygun fiyata satan site biliyormusunuz

benim şuan için iyi durumda ama zincir ve arka dişliyi bi 5 bin km sonra değiştirirm sanırım.. en uygun nerde bulursan paylaş bizimle

jikle ile benimde çalışıyor da jiklesiz merak etmiştim ben :)

jikleli okudum pardon.. Jiklesiz heralde çalışmaz.. çalışmasını mı bekliyodun ısınmadan ? :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Motordan arkadaşlar bazen yanık kokusu gibi birşey geliyor. Neden olabilir sizce ?

Birde zincir dişli set degistiricem. Uygun fiyata satan site biliyormusunuz

motorun yeni mi yeniyse blok üzerindeki boya yanığı konusu o birde egzoz üzerinde bişey yapışmış olabilir

zincire dikkat et orjinalin çin malı çakması var herşeyi aynı üzerideki orjinal tvs poşeti bile yapmışlar biri atıyorum 100 tl biri 40 tl ise gidip 40ı alma
 
Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
32
Motorun bakımlarını güzelce yapıyorum, ama etinden sütünden de iyice faydalanıyorum. :D



Lastik;

http://www.motolastik.com/metzeler-me-22-300-17-50p-tt-ve-350-18-tt-62p-rf-pmu30243

tarihi 2012 diyor nerdeyse 3. senesi dolucak yeni modelleri aynı fiyata bulabilirmiyiz. teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

Mondiali kullanmadım kıyaslama yapamam ancak apache kendıni kanıtladı artık.. one s 180 kullanıcı sayfasında bır sürü sorun görebilirsin bakarsan.. keza güç ve şekil olarakta yan yana geldiğinde farkı anlarsın kalite olarakta görünüş olarakta.. binip denemende fayda var 2 motoruda..

apachiye lafım yokta ben mondial kullanmadım fakat motoru ilk çıktığı zamanlar park halinde görmüştüm ve hayran kalmıştım. kullanıcı yorumlarını okudum formda vede şuan yazılanlara göre iyi bir motor vede rodajı iyi yapılmışsa 150 km hıza çıkabiliyormuş. böyle bir motorda yarış yapma amacım yok ama yolu buldummuda basarım apache 135 km ye ıkına ııkına çıkıyormuş hız olarak mondial marka olarak apache desek doğrumu demiş oluruz yoksa benmi yanılıyorum.
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
58
Sa sayın tvs kullanıcıları yakında bende bir tvs apache almayı düşünüyorum inşallah bundan önce ybr kullanmıştım ondan çok memnundum bi kere bile masraf yapmadam kullanmıştım inşallah alacağm motorda masrafsız olur

tvs apache bence japonlardan aşağı kalmaz sağlamlık yününden tabiki kullanıcıdan kaynaklı şeyler dışında bakımlarına dikkat etmezsen hangi motor olsa sorun çıkarır onun dışında sağlamlık görüntü ve performans olarak parasının hakkını veren motorlardan birisidir
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
apachiye lafım yokta ben mondial kullanmadım fakat motoru ilk çıktığı zamanlar park halinde görmüştüm ve hayran kalmıştım. kullanıcı yorumlarını okudum formda vede şuan yazılanlara göre iyi bir motor vede rodajı iyi yapılmışsa 150 km hıza çıkabiliyormuş. böyle bir motorda yarış yapma amacım yok ama yolu buldummuda basarım apache 135 km ye ıkına ııkına çıkıyormuş hız olarak mondial marka olarak apache desek doğrumu demiş oluruz yoksa benmi yanılıyorum.

Şöyle söyliyim , 150 ile giderken ben apacheyle 120 ibrede geçerim one s i.. çinlilerin ibresine güvenilmiceğini artk herkes biliyor..100 lük cublarıda 130 yapıyormuş ztn mondialin ,bunlarıda okuyoruz :) apache 130dan sonra kolay kolay gitmez.. 110 120 kmh stabil aralığıdır.. redline gidip motoru yemenin anlamı yok.. 2. olarak plastik kalitesi , sele ve plakalığa fln yakından bakıp incelersen bariz kalite farkı olduğunu görürsün.. Ters maşa amörtisör fln bunlar güzel şeyler ama önemlı olan sorunsuzluk ve kalite..
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
Zam gelmiş 13tl olmuş :)

http://www.rialli.com/products/0/2864-rialli-zincir-118-l-ybr-ms5570/

Valla 5 tane aldım ben bundan. 25.000km zorla yaptım işte.
Şimdi ben 5 tane rialli zinciri yerine 1 tane adam gibi oringli zincir alsam(ki aynı paralar ikiside :) 25.000km gider mi dersin ?

motorla ilgili hiçbir şeyi kendim yapmıyorum hemen her şeyi servislerde yaptırıyorum motor 52000'i geçti 2 kez zincir değiştirdim ( son kez 4 bin km önce) dediğiniz gibi zincir ve takımlarının değişimi 100-120 liraya mal oluyor ama bir kez bile sıkıntı yaşamıyorum 52 bin km dir zincirden yana bir kez sıkıntı yaşamış değilim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------

hangi markanın yeni modeller getireceği belli oldu mu geçen sene bu zamanlar hemen her şey dökülmüştü ortaya bütün servisler TVS 200-250 cc motor getirecek diyorlar ama ne geleceğinden haberleri yok... şunun şurasında 1 ay kaldı fuara...
 
Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
32
Şöyle söyliyim , 150 ile giderken ben apacheyle 120 ibrede geçerim one s i.. çinlilerin ibresine güvenilmiceğini artk herkes biliyor..100 lük cublarıda 130 yapıyormuş ztn mondialin ,bunlarıda okuyoruz :) apache 130dan sonra kolay kolay gitmez.. 110 120 kmh stabil aralığıdır.. redline gidip motoru yemenin anlamı yok.. 2. olarak plastik kalitesi , sele ve plakalığa fln yakından bakıp incelersen bariz kalite farkı olduğunu görürsün.. Ters maşa amörtisör fln bunlar güzel şeyler ama önemlı olan sorunsuzluk ve kalite..

dediğin eski çin malları için geçerli olabilir doğrudur ama yeni modelde hız konusunda 5 km + - fark eder dediğin gibi olmaz. ama kalite konusunda haklısın mondial biraz dandik ve esnek plastikten yapılmış esnek olması bence avantaj sağlar çünkü motor kullanıpta düşmeyen adam yoktur helede istanbulda sen düşmesen bile düşürüyorlar. malum grenaj parası motor yaptırma parası gibi olabiliyor ne yazııki :D. mondial parça konusunda tvs den ucuz. ben normalde 180 one-s i görünce hayran olmuştum fakat mondial yazısını görünce biraz soğudum. şimdi ne desem bilmiyorum formda one-s kullanıcıları memnun biraz servis konusunda sıkıntıları var düzgün çalışmıyorlarmış ama saten ben fazla servise gitmem tanıdık motorcu var. apache ye gelirsek ufak tefek sıkıntılar dışında şikayet edildiğini görmedim kullanıcıları genel olarak memnun. çok kararsızımmm çokkk iki motorda görünüş olarak güzel. cg den sonra ikiside güzel olur. fiyatları birbirine yakın. şikayetleri pek yok napıcam bilmiyorum. yaza kadar karar verip almam lazım yazın tabanvay gezmek istemiyorum.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
255
Apachem satılıktır arayanlar varsa irtibat kurabilir.
2012 model 12 temmuz 2013 tarihinde trafiğe çıkışla
10.900 Km'de
lastikleri iyi durumda
herhangi bir sıkıntısı yok
fiyat 3.200
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst