- Katılım
- 17 Şub 2013
- Mesajlar
- 360
Cevaplar için çok teşekkür ederim.
Birkaç güne tamirciye gidip baktıracağım.
Birkaç güne tamirciye gidip baktıracağım.
O konuda bı fıkrım yok öyleyse.. lastık balansı ıcın her teker 25tl ödemiştim.. ama jant için ne isterler , yada eski halini tutarmı tecrübesi olanlar daha iyi bilir...
M.BALİBEY YORUMLARINIZ TAM İSABET
YANLIZ HER LASTİK EBADIN DA JANT İNÇ LERİ VAR LASTİK EBADI BÜYÜDÜKÇE JANTIN DA İNÇİNİ BÜYÜTMEK GEREKLİ AKSİ TAKTİRDE JANT İNÇİ UFAK KALIP TAKILAN LASTİK İÇE DOĞRU KAPANMA YAPAR VE ARAC İLA MOTORDA GEZMEYE YANİ YOLDA DENGESİZ GİTMESİNE SEBEP VERİR.
SAYGILARIMLA
HAA USTA BİRDE BİLGİNİZ VARDIR VE YA YOKTUR YENİ GELEN TVS APACHE DE LASTIKLER DEĞİŞTİRİLDİ BENCE MÜKEMMEL LASTİĞE BENZİYOR
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-yil-sonu-kampanyasi-bitmeden-kacirmayin-192608249/detay

beyler tvs rtr apache 2011 var depoyu fulledim yedekten aldım sıfırladım trip a yı, 505km de benzin bitti yedeğe alıp devam ettim ama bu nedir abi ya 505 de bitermi hiç siz demiyormuydunuz 1100 ler falan nerde benim cihazın sorunu ney![]()
beyler tvs rtr apache 2011 var depoyu fulledim yedekten aldım sıfırladım trip a yı, 505km de benzin bitti yedeğe alıp devam ettim ama bu nedir abi ya 505 de bitermi hiç siz demiyormuydunuz 1100 ler falan nerde benim cihazın sorunu ney![]()
beyler tvs rtr apache 2011 var depoyu fulledim yedekten aldım sıfırladım trip a yı, 505km de benzin bitti yedeğe alıp devam ettim ama bu nedir abi ya 505 de bitermi hiç siz demiyormuydunuz 1100 ler falan nerde benim cihazın sorunu ney![]()
Ben neden 450 km.'den daha fazlasını göremiyorum? 350 km.'de bile rezerveye geçtiğimi bilirim.
...
ilk neden kulanış tarzı artçı ve kendi kilon diğerleriyse aldığın benzinin kalitesi hava şartları hava filtresi kirliliği bujini eskimesi ve kullanılan yağa hatta rodaj dönemine kadar uzar liste![]()
Kullanış tarzı: Genellikle, düm düz (virajsız) uzun yolda (Adana-Osmaniye) yiyebildiği kadar gaz vererek gidiyorum. (100-130 km/h arası -iniş çıkışa göre-)
Artçı: Artçı oluyor bazen ama hiç olmasa da böyle yakıyor.
Kendi kilom: 68 kg.
Benzin kalitesi: Sahibinin birçok motorunun olduğu, çok hoş bir Shell istasyonu.
Hava şartı: Her şartta gittim, pek fark yok. (Sıcak-soğuk, türlü yönlerden rüzgarlı-rüzgarsız, açık hava-yoğun sağanak yağış ...)
Hava filitresi, buji, yağ: Bakımları sık sık yapılıyor, hepsi iyi durumda.
Rodaj dönemi: Aldığımda motor 2000 km.'de idi. Nasıl yapıldı bilmiyorum ama aldığım kişi küçük boylu orta yaşlı bir tır şöforü idi. Sakin bir insandı.![]()
1100 km de iken rodajda gaz teli kopmuştu yolda kalmiştim maltepe istanbul servisi takti gaz telini.
Senin gaz halatının ayara ihtiyacı var, normal değil öyle olması.
--------------
Kullanış tarzı: Genellikle, düm düz (virajsız) uzun yolda (Adana-Osmaniye) yiyebildiği kadar gaz vererek gidiyorum. (100-130 km/h arası -iniş çıkışa göre-)
Artçı: Artçı oluyor bazen ama hiç olmasa da böyle yakıyor.
Kendi kilom: 68 kg.
Benzin kalitesi: Sahibinin birçok motorunun olduğu, çok hoş bir Shell istasyonu.
Hava şartı: Her şartta gittim, pek fark yok. (Sıcak-soğuk, türlü yönlerden rüzgarlı-rüzgarsız, açık hava-yoğun sağanak yağış ...)
Hava filitresi, buji, yağ: Bakımları sık sık yapılıyor, hepsi iyi durumda.
Rodaj dönemi: Aldığımda motor 2000 km.'de idi. Nasıl yapıldı bilmiyorum ama aldığım kişi küçük boylu orta yaşlı bir tır şöforü idi. Sakin bir insandı.![]()
arkadaşa likini attım seni arayacaktı bursadan aradılar mı hiçSahibinden.com : http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-tvs-apache-rtr-150-2012-model-9.000-kmde-bakimli-191035094/detay/
Satılıktır.