Koruma demirini bir kontrol et bağlanti yerlerinden kopmuş olabilir2008 Tvs apache kullanıyorum.Sabit devirde gelen bi zırıltı var daha önce başına gelen varmı? Özellikle 3.vites sonrası düşük devirlerde çok geliyor. Eskişehirde bi kaç motorcuya gittim normal olur böyle şeyler gibi cevaplar aldım.
Kontrol ettim bi sıkıntı yok. Kilometre saati çok nadirde olsa geziyor kilometre saatinden böyle bi ses geliyor olabilirmi nasıl kontrol edebilirim?Koruma demirini bir kontrol et bağlanti yerlerinden kopmuş olabilir
Kontrol ettim bi sıkıntı yok. Kilometre saati çok nadirde olsa geziyor kilometre saatinden böyle bi ses geliyor olabilirmi nasıl kontrol edebilirim?
Arkadaşlar Merhabalar, Önümüzdeki Sezona Girmeden Mondial MFH 100 Motorumu Satıp 2. El Bir Motor Alma Niyetindeyim.
Malum Öğrenci Adamız Bütçemiz Düşük, Kafamda '' Eski Kasa Yamaha YBR - Mondial Drift - Eski Kasa Honda CBR 125R - Eski Kasa TVS Apache ve RKS Titanic '' Modelleri Var.
Mondial Drift ve RKS Titanic Çinli Olmalarından Dolayı Son Alternatiflerim'den.
Eski Kasa Yamaha YBR İse Kafanızı Nereye Çevirseniz Var Bundan Dolayı Pek Sıcak Bakmıyorum.
Şuan Esas Olarak 2 Seçeneğim Var Honda CBR 125R ve TVS Apache.
Honda CBR 125R'ın Yedek Parçaları Epey Pahalı Bu Nedenle Kafamı Bulandırıyor Ancak 6 Vites - Ön ve Arka Disk Fren - Su Soğutmalı Oluşu Beni Kendine Çekmekte ( Ayrıca Sportif Duruşu )
TVS Apache 150 Hakkında Bildiğim Tek Şey Vibrasyonlu Bir Motor Olduğu.
Bu Motosiklet İle İlgili Bana Detaylı Bilgiler Verebilir'misiniz ?
Gidişi - Duruşu - Yakıt Tüketimi - Yedek Parça Fiyatları vb. Gibi
İnternette Biraz Araştırma Yaptım Ancak Tatmin Edici Bilgiler Bulamadım.
Motoru Kullanma Şeklim İse: Genelde Şehir İçi Olacak Senede 3 - 4 Seferde 300 Km'lik Gezi ve Yollara Çıkabilirim.
Cevaplar İçin Şimdiden Teşekkürler :cat:
Selamunaleykum.
Bugün Malatya-Gaziantep 250 gidiş 250 dönüş toplam 500 km yol yaptim. Herhangi bir sorun yada olumsuzluk yaşamadım. Sadece Oruçlu olmanin ve sicak havanın etkisiyle biraz bitkin düştük. Niyetliyken size tavsiyem uzun yola çıkmayın. Yakıt olarakda cok süper sonuc elde ettim. Depoyu fulledim ve su an 3 diş daha benzin göstergesinde var. Gerçekten de az yakıyor bu apache ona inandım.
Bide arkadaş lar motorda ilk çalıştırdığım zaman ariza ışığı şöyle 5 saniye yanıp sönüyor sonra normale dönüyor . Bi arıza olduğu icinmi yapiyor varmı fikri olan bu konuda?
Arkadaşlar Merhabalar, Önümüzdeki Sezona Girmeden Mondial MFH 100 Motorumu Satıp 2. El Bir Motor Alma Niyetindeyim.
Malum Öğrenci Adamız Bütçemiz Düşük, Kafamda '' Eski Kasa Yamaha YBR - Mondial Drift - Eski Kasa Honda CBR 125R - Eski Kasa TVS Apache ve RKS Titanic '' Modelleri Var.
Mondial Drift ve RKS Titanic Çinli Olmalarından Dolayı Son Alternatiflerim'den.
Eski Kasa Yamaha YBR İse Kafanızı Nereye Çevirseniz Var Bundan Dolayı Pek Sıcak Bakmıyorum.
Şuan Esas Olarak 2 Seçeneğim Var Honda CBR 125R ve TVS Apache.
Honda CBR 125R'ın Yedek Parçaları Epey Pahalı Bu Nedenle Kafamı Bulandırıyor Ancak 6 Vites - Ön ve Arka Disk Fren - Su Soğutmalı Oluşu Beni Kendine Çekmekte ( Ayrıca Sportif Duruşu )
TVS Apache 150 Hakkında Bildiğim Tek Şey Vibrasyonlu Bir Motor Olduğu.
Bu Motosiklet İle İlgili Bana Detaylı Bilgiler Verebilir'misiniz ?
Gidişi - Duruşu - Yakıt Tüketimi - Yedek Parça Fiyatları vb. Gibi
İnternette Biraz Araştırma Yaptım Ancak Tatmin Edici Bilgiler Bulamadım.
Motoru Kullanma Şeklim İse: Genelde Şehir İçi Olacak Senede 3 - 4 Seferde 300 Km'lik Gezi ve Yollara Çıkabilirim.
Cevaplar İçin Şimdiden Teşekkürler :cat:
Cevapları Bekliyorum Arkadaşlar![]()
Arkadaşlar Merhabalar, Önümüzdeki Sezona Girmeden Mondial MFH 100 Motorumu Satıp 2. El Bir Motor Alma Niyetindeyim.
Malum Öğrenci Adamız Bütçemiz Düşük, Kafamda '' Eski Kasa Yamaha YBR - Mondial Drift - Eski Kasa Honda CBR 125R - Eski Kasa TVS Apache ve RKS Titanic '' Modelleri Var.
Mondial Drift ve RKS Titanic Çinli Olmalarından Dolayı Son Alternatiflerim'den.
Eski Kasa Yamaha YBR İse Kafanızı Nereye Çevirseniz Var Bundan Dolayı Pek Sıcak Bakmıyorum.
Şuan Esas Olarak 2 Seçeneğim Var Honda CBR 125R ve TVS Apache.
Honda CBR 125R'ın Yedek Parçaları Epey Pahalı Bu Nedenle Kafamı Bulandırıyor Ancak 6 Vites - Ön ve Arka Disk Fren - Su Soğutmalı Oluşu Beni Kendine Çekmekte ( Ayrıca Sportif Duruşu )
TVS Apache 150 Hakkında Bildiğim Tek Şey Vibrasyonlu Bir Motor Olduğu.
Bu Motosiklet İle İlgili Bana Detaylı Bilgiler Verebilir'misiniz ?
Gidişi - Duruşu - Yakıt Tüketimi - Yedek Parça Fiyatları vb. Gibi
İnternette Biraz Araştırma Yaptım Ancak Tatmin Edici Bilgiler Bulamadım.
Motoru Kullanma Şeklim İse: Genelde Şehir İçi Olacak Senede 3 - 4 Seferde 300 Km'lik Gezi ve Yollara Çıkabilirim.
Cevaplar İçin Şimdiden Teşekkürler :cat:
Cevapları Bekliyorum Arkadaşlar![]()
arkadaşım öncelikle 2.el bi motor almaya niyetlenmişsin inş temiz bi "insan evladının" motoru denk gelir...
bende de 100 MFH vardı onu satıp tvs almıştım çok da severim mfh yi scooter arayan herkese tavsiye ediyorum...
hacım uzun süre (en az 20000 30000 km) kullanırım diyosan tvs nin 0 kmsini almanı tavsiye ederim... rodajını kendin yaparsın.. nerede neyi var bilirsin sürpriz olmaz... cbr 7 bin TL civarından diye biliyorum ama TVS önceki kasası 4 bin tl civarı...
diğer motorların sadece görünüşlerini bildiğim için şöyledir böyledir diye yorum yapmayayım... benim, görünüş olarak en beğendiklerim tvs, cbr, rks diye gider geriye kalanlar aynı zaten...
ilk vitesli motoru TVS olan ve 6000 km dir TVS kullanan birisi olarak görüşlerimi yazayım
1) VİBRASYON : Vibrasyon dediğin şey kendini bi b.k sanan ve hayatında en az 15 20 bin TL lik motorlara binmiş adamların abartmasıdır... yok 10 km gittikten sonra çişini tutamazsın, kafanı kaşıyamazsın vs. lafları YALANDIR... kendi narin g.tleri ve zengin yapıları bizim motorlarımızı abuk sabuk motorlar sınıfına sokmak için uğraştıklarından böyle konuşurlar... o yüzden vibrasyonu kafana takma... hiç vibrasyon yok dersek de yalan söylemiş oluruz... şöyle ifade edeyim 50 - 70 kmden sonra ellerde hafif bi karıncalanma başlıyo... artçı varsa sürücüde 0 'a yakın vibrasyon artçı yoksa elcik ve ayak peglerinde hissedilen ama rahatsız etmeyen bi vibrasyon söz konusu...
2) GİDİŞİ : Motosiklet kitapçığına göre 147,6 cc lik, 10,4 kW (yaklaşık olarak x 1,34 = 14 BG) lik bi motora sahip... şehir içinde kullanımı gayet rahat... Mondial 100 MFH 'den sonra sana biraz ağır gelecektir ama alışırsın... 1. vites aralığı bana göre çok kısa iken özellikle 3. ve 4. viteslerin aralığı ve bu viteslerdeki ivmelenmesi şahane... maksimum hız olarak 150 160 yaptım diyen arkadaşlar ve bu süratler var bana göre inandırıcı değil... 100 110 km hıza çok kolay ulaşırsın ve normal rampalarda en fazla 80 - 90 km ye düşersin... ben denemedim 130 135 km hıza çıkar ama o hızlarda kalmaz... anlık olur... ama 90 100 km hız devamlıdır...
3) DURUŞU : Üzerindeki NYLON lastikler kuru zeminde iyi ama ıslak zeminde BERBAT... ben lastikleri değiştirmedim ama ıslak zemin görünce çok dikkatli geçiyorum... özellikle virajlardaysam kesin yavaşlıyorum... yatırmıyorum... benzinliklerde düzgün asfaltlarda falan çok dikkat etmek gerekir... bunların haricinde frenleri yeterli... MFH den farklı bişey yok... frenlemen düzgünse sıkıntı olmaz ama limitleri zorlarsan sıkıntı olur tabi ki...
4) YAKIT TÜKETİMİ : Bu konuda çok farklı değerler mevcut ve büyük ihtimalle forumdaki en fazla yakan motosiklet benimkisi... ben 12 lt ile en az 380 km en fazla 460 km gidebildim... yani 1 lt yakıt ile 32 - 40 km arası yol almışım... bu değer şehir içi sürekli dur kalk ile şehir dışı 20 gidiş 20 geliş rampalı yollar için geçerli...
5) YEDEK PARÇA : Yedek parça aramadım arkadaşım ve büyük ihtimalle sen de aramazsın... fiyatları konusunda internette bi araştır istediğin motorların ne bileyim filtrelerini, zincirini, balatasını falan bi karşılaştır... fiyatlar uygun ama TVS deki en büyük sıkıntı yetkili servis ve bakım... büyük şehirlerde sıkıntı yok galiba ama küçüklerde var... daha önceki yazılarıma bakarsan ne demek istediğimi anlarsın... garantiyi dert etmem kendim yaparım diyosan 10 numara...
sonuç olarak bana göre bu motorların aşağı yukarı hepsi aynı... çinli olmayanlar bi adım öne çıkıyo ama çok da fark yok bence... kendi motorum TVS yi tavsiye ederim... tabi zevk meselesi ama görünüş olarak hangisi hoşuna gidiyosa onu almalısın bence ama ben olsam 2. el cbr 125 'e bulaşmam...
Arkadaşlar motorum 21000 km ye yaklaştı sizce katalizatörü iptal ettireyi mi artık Servistekiler 30000 de değiştir diyor.Birçok kurye hemen iptal ettir diyor biz kat iptali yaptırmadık diye motor yaptırdık ve egsoz aldık diyorlar.Sebebi katalizatör dolduğu için motoru mahvediyormuş
Öncelikle Zaman Ayırıp Uzun Uzun Yazdığınız İçin Teşekkür Ederim :cat:
CBR 125 Alırsam Zaten Eski Kasa Olacak Yani 2010'a Kadar Üretilen Seri.
Şuan Tamamen 2 Motora Yöneldim Apache ve CBR, İkisinden Birini Seçeceğim CBR Varken Apache'mi Alınır Diyen Arkadaşlarımda Var Apache Varken CBR'mı Alınır Diyenlerde. Bakalım İlerleyen Günlerde Neler Olacak Göreceğiz :king:
doğru cevap vermişler, ben 2. el aldığımdan beri 3-5 tane ayrı ses var onun gibi alıştım artık çözemeyince kabullendim rahatsız etmiyor artık gerçekten, o ses işte biyer gevşiyo titreyincede işte ekstra birde ordan ses geliyor, bende 3-5 tane ayrı ses var eskiden çok dikkat ediyordum artık sallamıyorum, hatta ayna bile bazen yerinde titriyo bi o rahatsız ediyo oda kolay, ama alt tarafdan gelen sesleri çözememedim, böyle daha iyi gibi alttan ekstra sesler gelince sanki çoklu silindir büyük motor gibi hissettiriyor sanırım bana2008 Tvs apache kullanıyorum.Sabit devirde gelen bi zırıltı var daha önce başına gelen varmı? Özellikle 3.vites sonrası düşük devirlerde çok geliyor. Eskişehirde bi kaç motorcuya gittim normal olur böyle şeyler gibi cevaplar aldım.
arkadaslar bu subaptan gelen ses iice canımı sıkmaya basladı hafta sonları dağ gezisi yapıyoruz en yüksek hız 30 bilemedın 40 km/h motorda bu havada fazla ısınıyor motordan gelen ses fazlalasıyor.ayarlarda güzel artçıyla bırlıkte 115 yaptım en son. boylar 1.85 ıkımzın de.bu subap sesı herkeste warmı boyle yoksa tek bendemı???
o ses bende de var arkadaşım özellikle kaskı çıkardığım zaman çok belirgin bi şekilde duyuluyor sanki bişey yuvarlanıyo motorda böyle çırırrrrr diye bi ses geliyo.