- Katılım
- 25 Ağu 2008
- Mesajlar
- 416
Arkadaşlar çok sevdiğim apache motorumu kızım binmeye utandığı için satmayı düşünüyorum ergenlik çağında 6.sınıfta, dersaneye okula giderken götürüyordum motorla şimdide bu utanma sıkıntısını çıkardı başıma, yarış motoru olursa binermiş, inazuma ve bajaj ı beğenmiyor ama hyosung 250 r yi beğendi heralde alıcaz mecburen cbr 250 veya hyo alıcam ama hyo ağır basıyor şöyle denedim ikisinide cbr ufak aynı apache gibi oturuşu ama hyo tam yarış motoru şeklinde göğsünü depoya yatırıyorsun elle kollar rahat kalıyor ben çok beğendim.Bu arada motorumun son modifiyeleri
[url]http://i.hizliresim.com/eyJrNj.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/KDW0Om.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/e7WrQP.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/wjrGA9.jpg[/url]
Motoru satma sebebiniz bence motoru satmak için hiçte iyi bir bahane değil piyasada ondan daha yakışıklı motormu var yani cbr varklı hyo farklı
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------
slm arkadaşlar bir şey daha sorayım size bizim apchenin silindirinin peteklerinin arasında siyah bir lastik var o düşmüş onun
önemli bir görevi varmı varsa ne işe yarıyor bulabilirmiyiz