TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Arkadaşlar çok sevdiğim apache motorumu kızım binmeye utandığı için satmayı düşünüyorum ergenlik çağında 6.sınıfta, dersaneye okula giderken götürüyordum motorla şimdide bu utanma sıkıntısını çıkardı başıma, yarış motoru olursa binermiş, inazuma ve bajaj ı beğenmiyor ama hyosung 250 r yi beğendi heralde alıcaz mecburen cbr 250 veya hyo alıcam ama hyo ağır basıyor şöyle denedim ikisinide cbr ufak aynı apache gibi oturuşu ama hyo tam yarış motoru şeklinde göğsünü depoya yatırıyorsun elle kollar rahat kalıyor ben çok beğendim.Bu arada motorumun son modifiyeleri:)
[url]http://i.hizliresim.com/eyJrNj.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/KDW0Om.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/e7WrQP.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/wjrGA9.jpg[/url]



Motoru satma sebebiniz bence motoru satmak için hiçte iyi bir bahane değil piyasada ondan daha yakışıklı motormu var yani cbr varklı hyo farklı

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------

slm arkadaşlar bir şey daha sorayım size bizim apchenin silindirinin peteklerinin arasında siyah bir lastik var o düşmüş onun
önemli bir görevi varmı varsa ne işe yarıyor bulabilirmiyiz
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
maşallah araba gibi diyeceğim ama sanki arabadan da pahalı :)
benim arabanın yağ bakımı 65 tl tutuyor (10.000er km de)
mazot yağ hava ve polen filtre si ile yağ ve fren bakımı 130 tl tutuyor(buda 20.000er km de) :)
orjinal filtre ve mobil yağ kullanarak bu arada :)

salcano nun bakımlarını hiç saymıyorum. 1500-2000km arası 10tllık açık araba yağı koyuyorum. devam :)

sorma iyi kazık yedim.
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
168
abiler bir aydır baştan sona okuyorum. binlerce kez sorulmuş yalovadayım. bu modeli düşünüyorum. kimisi eski kasa daha iyi kimisi daha kötü diyor. titreşim konusu kafama dank ediyor. yok etrafımda biri, olup da sürmedim. bilmiyorum o yüzden. bu modelden beklentilerim belli. yarışçı adam değilim. evveliyatımda pcx ve kanuni tiger (vibratör gibi mübarek) gibi modeller kullandım. hız merakım hiç yok düz yolda tırsarak 100 ü geçmem. gideceğim mesafe mx 35 km. çıkamadım işin içinden lütfen objektif yorumlarınız çok önemli. (bir arkadaşımın sohbetinden biliyorum rks titanic vardı. arkadasının tvs sini kullanmış. ölüm diyordu.o muhabbetten sonra alamadım dostlar). öneri tavisye eski yeni bağlamında beklenir. teşekkürler.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
maşallah araba gibi diyeceğim ama sanki arabadan da pahalı :)
benim arabanın yağ bakımı 65 tl tutuyor (10.000er km de)
mazot yağ hava ve polen filtre si ile yağ ve fren bakımı 130 tl tutuyor(buda 20.000er km de) :)
orjinal filtre ve mobil yağ kullanarak bu arada :)

salcano nun bakımlarını hiç saymıyorum. 1500-2000km arası 10tllık açık araba yağı koyuyorum. devam :)

abi o mobil sahtedr muhtemelen biz distribütörden mobil 1 esp 0w40 yağı 90 tl alıyoruz benimkide aynı motoru kulanıyor yağ yağ filtresi polen filtresini her bakımda değiştiriyorum 150 tl tutuyor:)
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
abiler bir aydır baştan sona okuyorum. binlerce kez sorulmuş yalovadayım. bu modeli düşünüyorum. kimisi eski kasa daha iyi kimisi daha kötü diyor. titreşim konusu kafama dank ediyor. yok etrafımda biri, olup da sürmedim. bilmiyorum o yüzden. bu modelden beklentilerim belli. yarışçı adam değilim. evveliyatımda pcx ve kanuni tiger (vibratör gibi mübarek) gibi modeller kullandım. hız merakım hiç yok düz yolda tırsarak 100 ü geçmem. gideceğim mesafe mx 35 km. çıkamadım işin içinden lütfen objektif yorumlarınız çok önemli. (bir arkadaşımın sohbetinden biliyorum rks titanic vardı. arkadasının tvs sini kullanmış. ölüm diyordu.o muhabbetten sonra alamadım dostlar). öneri tavisye eski yeni bağlamında beklenir. teşekkürler.

Bir iki sayfa once kocamanca yazdim cevabin orada var ha milletin sozune bakarsan bu motorlar binenin altinda patliyotmuss ( 2011 model 65.000km de abi var burada )
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
168
asa11 hocam en çok da senin yazıların açıklık getirdi zaten. millet için vibrasyon = uzun vadede dökülme. gözümü kararttım artık. bu gidişle alamayacağım yoksa. abicim rks almak istemiyorum bunu seviyorum yahu. egzoz gibi önlemlerle bazıları azaltmış zaten titreşimi. olmadı oyle yaparım buradaki ustatlara sorarız. yardımcı olurlar
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
abiler bir aydır baştan sona okuyorum. binlerce kez sorulmuş yalovadayım. bu modeli düşünüyorum. kimisi eski kasa daha iyi kimisi daha kötü diyor. titreşim konusu kafama dank ediyor. yok etrafımda biri, olup da sürmedim. bilmiyorum o yüzden. bu modelden beklentilerim belli. yarışçı adam değilim. evveliyatımda pcx ve kanuni tiger (vibratör gibi mübarek) gibi modeller kullandım. hız merakım hiç yok düz yolda tırsarak 100 ü geçmem. gideceğim mesafe mx 35 km. çıkamadım işin içinden lütfen objektif yorumlarınız çok önemli. (bir arkadaşımın sohbetinden biliyorum rks titanic vardı. arkadasının tvs sini kullanmış. ölüm diyordu.o muhabbetten sonra alamadım dostlar). öneri tavisye eski yeni bağlamında beklenir. teşekkürler.

maddi yönden sıkıntı olmayacaksa yeni kasa al.ileride satacağın zaman daha kolay elden çıkarabilirsin.bizim 2012 kasaların üretimi yakında durur.hatta durmuşta olabilir bilemiyorum.yeni kasayı önermemdeki sebep eski kasanın kötü olmasından değil,son kasa olduğu için.hem biraz daha yakışıklı,hem ileride başka kasa çıkana kadar değer kaybetmez. maddi durumuna göre bak işte. eski-yeni kasa fark etmez,iki modelde sıkıntısız,güzel motorlar.titreşim herkesin,hergün dediği gibi.sürücüde sıkıntı yok,arkada oturanın yüksek devirlerde ayaklıkları titriyor.senin ihtiyaçlarını,beklentilerini fazlasıyla karşılar apache,emin ol
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
Motoru satma sebebiniz bence motoru satmak için hiçte iyi bir bahane değil piyasada ondan daha yakışıklı motormu var yani cbr varklı hyo farklı

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------

slm arkadaşlar bir şey daha sorayım size bizim apchenin silindirinin peteklerinin arasında siyah bir lastik var o düşmüş onun
önemli bir görevi varmı varsa ne işe yarıyor bulabilirmiyiz

lastik hakkındaki yorumum şöyle: Fabrikada silindir ve üst silindir üretilir ve parçalara dış renk verilir ve bunlar raflara dizilir stoklanır. Bu dizilme poşetli olmayınca silindirler birbiri üstüne bindiğinde birbirine teması söz konusu olacaktır ve bunu engellemek içinde bu lastiğin olduğunu düşünüyorum. Bu söylediklerim tvs fabrikasının üretimine yönelik belgesel mi artık reklam mı neyse izlerken aklıma giriverdi. Motorun sabit durması veya iki silindirin birbirine daha sıkı tutunması gibi maddeleri de sıralamıştım ama bunlar geçersiz elinle lastiği çıkarırsın yani...
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
168
maddi yönden sıkıntı olmayacaksa yeni kasa al.ileride satacağın zaman daha kolay elden çıkarabilirsin.bizim 2012 kasaların üretimi yakında durur.hatta durmuşta olabilir bilemiyorum.yeni kasayı önermemdeki sebep eski kasanın kötü olmasından değil,son kasa olduğu için.hem biraz daha yakışıklı,hem ileride başka kasa çıkana kadar değer kaybetmez. maddi durumuna göre bak işte. eski-yeni kasa fark etmez,iki modelde sıkıntısız,güzel motorlar.titreşim herkesin,hergün dediği gibi.sürücüde sıkıntı yok,arkada oturanın yüksek devirlerde ayaklıkları titriyor.senin ihtiyaçlarını,beklentilerini fazlasıyla karşılar apache,emin ol

eyvallah abicim bakıyorum 2012 temiz 3.5 a alacağım. 2013 4250 den başlıyor. ona göre bakınacağım. takamam kafaya titreşim titreşim yeter ya.
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
abiler bir aydır baştan sona okuyorum. binlerce kez sorulmuş yalovadayım. bu modeli düşünüyorum. kimisi eski kasa daha iyi kimisi daha kötü diyor. titreşim konusu kafama dank ediyor. yok etrafımda biri, olup da sürmedim. bilmiyorum o yüzden. bu modelden beklentilerim belli. yarışçı adam değilim. evveliyatımda pcx ve kanuni tiger (vibratör gibi mübarek) gibi modeller kullandım. hız merakım hiç yok düz yolda tırsarak 100 ü geçmem. gideceğim mesafe mx 35 km. çıkamadım işin içinden lütfen objektif yorumlarınız çok önemli. (bir arkadaşımın sohbetinden biliyorum rks titanic vardı. arkadasının tvs sini kullanmış. ölüm diyordu.o muhabbetten sonra alamadım dostlar). öneri tavisye eski yeni bağlamında beklenir. teşekkürler.

slm kardeş ben 6 ay önce aynı senin gibi kararsızlığa düştüm rks mi apachemi cpf mi ybr mi diye 2 ay araştırma yaptım ve sonra apache yi aldım ve hiç pişman değilim titreşime gelice benim 2011 RTR sürücü titrşimi ayaktan hissetmiyor ama arkada oturan varsa o biraz hiissediyor oda yüksek devirde ama bana göre apache'nin gücü ve yakışıklılığı sadece 1 motor eder,

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------

lastik hakkındaki yorumum şöyle: Fabrikada silindir ve üst silindir üretilir ve parçalara dış renk verilir ve bunlar raflara dizilir stoklanır. Bu dizilme poşetli olmayınca silindirler birbiri üstüne bindiğinde birbirine teması söz konusu olacaktır ve bunu engellemek içinde bu lastiğin olduğunu düşünüyorum. Bu söylediklerim tvs fabrikasının üretimine yönelik belgesel mi artık reklam mı neyse izlerken aklıma giriverdi. Motorun sabit durması veya iki silindirin birbirine daha sıkı tutunması gibi maddeleri de sıralamıştım ama bunlar geçersiz elinle lastiği çıkarırsın yani...

bencede senin dediklerin çok mantıklı ama lastiğin kaybolduğunu görünce moralim bozuldu:pale: yinede teşşekkür yorumun için
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
abi o mobil sahtedr muhtemelen biz distribütörden mobil 1 esp 0w40 yağı 90 tl alıyoruz benimkide aynı motoru kulanıyor yağ yağ filtresi polen filtresini her bakımda değiştiriyorum 150 tl tutuyor:)

valla ben benim gariban dobloya 5w-40 mobil koyuyorum.
bu linktekinden. 76tl yazmış fiyata ama sanayide heryerde 60tl-70tl civarında. ben nakit 60tl ye aldım 2 kez.
http://www.turkoilmarket.com/Mobil-Super-3000-X1-5W-40-4-Litre,PR-2205.html

yağ filtresi 5tl zaten.

araba 3.2 litre yağ alıyor. kutudan kalan 0.8litre yağıda benim salcanoya koyuyorum :) ama kısa zamanda yakıyor şerefsiz :) 5-40 ince geliyor sanırım :)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Motorun gaz yememesi çok fazla yakması subap ayarındanmıdır devir sürekli oynuyo hiç sabit değil
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
valla ben benim gariban dobloya 5w-40 mobil koyuyorum.
bu linktekinden. 76tl yazmış fiyata ama sanayide heryerde 60tl-70tl civarında. ben nakit 60tl ye aldım 2 kez.
http://www.turkoilmarket.com/Mobil-Super-3000-X1-5W-40-4-Litre,PR-2205.html

yağ filtresi 5tl zaten.

araba 3.2 litre yağ alıyor. kutudan kalan 0.8litre yağıda benim salcanoya koyuyorum :) ama kısa zamanda yakıyor şerefsiz :) 5-40 ince geliyor sanırım :)

5w40ya tmam bizim opellerde gm onayı var diye 0w40 esp koyuyorum onların fiyatı 90 tl:)yağ fltresi iyimiş bizim gm orjinal filtre 25 tl hava filtresini k&n almıştım hemen namussuzlar 2011 yılında bir hava filtresine 45 tl dyorlardı:)salcana debriyaj kaçırmıyorsa iyi benim apacheye bisiklet tamircisi servis ilk bakımda araba yağı koymuştu ukalalık edip sonra dükkandan çıkamamıştı motor birde ceplerinden debriyajı değiştirtmiştim:)

İğneyi değiştir iğneyi :queen::queen:

abi benim işi sorabildin mi sürat motora:)
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
arkadaşlar bu sitede satılan ürünler kargo dahil ücretiyle neredeyse dışarıdan elden aldığınız fiyata, daha önce paylaşılmışsa paylaşılmıştır paylaşılmamışsa da buyrun : http://www.madeniyag.net/10W-40-4T-Motosiklet-Yaglari,LA_236-2.html#labels=236-2

Bir de ybr cbf apache kavgası tutuşmuş gidiyor, aslında bunların kavgası değil bunları kullananların kavgası bu. Her birinin ayrı ayrı kendine has güzellikleri var. Cbf konforludur ve bunu ybr de olsa tvs kullanıcısı da olsa kabul ediyor. ya adamlar depo üzerinde para durduruyorlar ya. Ha ben de bu para olayını denedim ama bi kurye motorunda... para zıplamıyordu ama durmuyordu da, tabi motor dökülmüştü... Apache ye baktığımda güzellik var olumlu yönde bakımlı olması gerektiği hissine kapılıyorum mesela yağ filitresi gerçek bir filitre, hava filitresi ciddi ve daha niceleri. aklıma iki yorum geliyor bunları düşününce şöyle ki: üretici ya, gerçekten bu motor ciddi motordur yağ filitresi de ciddi olacak hava filitresi de diye düşünmüş veya ne kadar fazla devren değişebilen parça koyarsam o kadar parça yönünden kâr ederim diye düşünmüştür, bu da ürettiği aracın motor aksamına güvendiğini gösterir. ikinci söylediğim belki de üreticinin motorun kendi kendine kolay kolay arıza çıkarmayacağını bilerek fabrikasını parça yönünde çalıştırmaya dönük olabilir. her şey olabilir valllaaaaa :D
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
iyi akşamlar farları kararttığım tuningciyle konuştum xenon işini hıd marka ve bir kaç marka daha xenon vardı.onları taktırırsam sıkıntı olur mu bizim motorlarda ybrye falan takmış sıkıntısı yok diyordu.80 liraya hallederim dedi.

sizin önereceğiniz bir marka var mı?
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
5w40ya tmam bizim opellerde gm onayı var diye 0w40 esp koyuyorum onların fiyatı 90 tl:)yağ fltresi iyimiş bizim gm orjinal filtre 25 tl hava filtresini k&n almıştım hemen namussuzlar 2011 yılında bir hava filtresine 45 tl dyorlardı:)salcana debriyaj kaçırmıyorsa iyi benim apacheye bisiklet tamircisi servis ilk bakımda araba yağı koymuştu ukalalık edip sonra dükkandan çıkamamıştı motor birde ceplerinden debriyajı değiştirtmiştim:)



abi benim işi sorabildin mi sürat motora:)

Merhaba.Bu araba yagi konusunda ciddimisin?Cok guvenilir denen servismi yapti bu isi acaba?
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
14
Ben oraya gittim bir kez merdiven altı işletme gibi nasıl servislik vermişler anlamak zor. Adam yemeğe gitmiş ne zaman geliceği belli degil. Bekle diyorlar yersen.
Ewet insan biraz garipsiyor yeri görünce ama yetkili yer orasi olunca yapacak bişey yok yağmur yazmazsa gündüz gidicem bakalım sen nereye goturuyorsun normalde motorunu

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:35 ----------

abiler bir aydır baştan sona okuyorum. binlerce kez sorulmuş yalovadayım. bu modeli düşünüyorum. kimisi eski kasa daha iyi kimisi daha kötü diyor. titreşim konusu kafama dank ediyor. yok etrafımda biri, olup da sürmedim. bilmiyorum o yüzden. bu modelden beklentilerim belli. yarışçı adam değilim. evveliyatımda pcx ve kanuni tiger (vibratör gibi mübarek) gibi modeller kullandım. hız merakım hiç yok düz yolda tırsarak 100 ü geçmem. gideceğim mesafe mx 35 km. çıkamadım işin içinden lütfen objektif yorumlarınız çok önemli. (bir arkadaşımın sohbetinden biliyorum rks titanic vardı. arkadasının tvs sini kullanmış. ölüm diyordu.o muhabbetten sonra alamadım dostlar). öneri tavisye eski yeni bağlamında beklenir. teşekkürler.
Bende titreşimden şikayetçiydim daha doğrusu kiz arkadaşım ayaklarim elektrik çarpıyor gibi oluyor diyordu bende yapacak bişey yok diyordum. Fakat egzoz ve ön disliyi 15 yaptiktan sonra sen ne yaptin motora ayaklarim artik titremiyor demeye basladi. Bilgin olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst