TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
84
wva12v.jpg

buda benim alet egzozu yeni yaptırdım 120 tl yi buldu maliyeti...
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
evet arkadaşlar bir apache yi daha şhark egsoz'ladık

sıradaki gelsin :mrgreen:
millet bayılıyor sesine hatta valla yolda motorcular durdurup ne kadar güzel sesi var diyorlar
kaça aldın ne kadara mal oldu nereden aldın adresini isteğen bile oldu valla :mrgreen:
















 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
evet arkadaşlar bir apache yi daha şhark egsoz'ladık

sıradaki gelsin :mrgreen:
millet bayılıyor sesine hatta valla yolda motorcular durdurup ne kadar güzel sesi var diyorlar
kaça aldın ne kadara mal oldu nereden aldın adresini isteğen bile oldu valla :mrgreen:




[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/809/94by.jpg[/URL]


[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/812/fmb4.jpg[/URL]


[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/811/b4us.jpg[/URL]


[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/849/e87n.jpg[/URL]


[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/713/dlk9.jpg[/URL]

abi sürat motora benim işi sorabildin mi:)
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
TVS de kask koymaya yermi var? :) CBR alıcak durumun varsa tvs nin yüzüne bile bakma bence .

TVS'ye Arkaya Çanta - Yanlara Çanta Takma İmkanı Var Uzun Yolda Bunları Takarak İşimi Göre Bilirim, Ancak Alacağım Yani Bütçemin Yettiği CBR'ler Eski Kasa Olacağından Dolayı Bunlara Ne Çanta Takılıyor Nede Başka Bir Şey. Bilemiyorum Benimde Gönlüm CBR 125 R Repsol'den Yana Ancak Kafam Epey Karışık.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
TVS de kask koymaya yermi var? :) CBR alıcak durumun varsa tvs nin yüzüne bile bakma bence .

tvs nin yüzüne bile bakma mı ? cbr in nesi varmış apache nin yüzüne bile bakmıcak kadar ? çok merak ettim valla

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------

TVS'ye Arkaya Çanta - Yanlara Çanta Takma İmkanı Var Uzun Yolda Bunları Takarak İşimi Göre Bilirim, Ancak Alacağım Yani Bütçemin Yettiği CBR'ler Eski Kasa Olacağından Dolayı Bunlara Ne Çanta Takılıyor Nede Başka Bir Şey. Bilemiyorum Benimde Gönlüm CBR 125 R Repsol'den Yana Ancak Kafam Epey Karışık.

dostum çanta setleri takmak,uzun yol yapmak istiyorsan aklın hiç karışmasın,direk apache...hiç cbr 125 bakma niyetin buysa
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
84
Cbr250lik kullandim uzun sure bende kaldi lakin bel ve boyun agrisindan duramaz oldum . 3-5 hafta sonra gittim apache aldim .( hondayi kötülemek icin soylemiyorum yanlis anlasilmayayim!!!)
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
319
bende bi tvs kullanıcısıyım ama marka fanatikliği yapmaya gerek yok cbr her haliyle daha güzel muhakkak bunun tartışması bile yapılamaz.

cbr almam dediğim motosikletler arasında nedenine gelirsek bir çok etken var ve birinci önceliğim ise oturuş pozisyonu benim gibi beli ağrıyanlar için hiç uygun değil ss makinayı çok severim lakin kullanamam sağlık problemleri yüzünden

ha şunu dersinki görünüş itibari ile cbr daha göze hoş geliyor renkleri vs lakin bunlar apacheye yapılmıycak şeyler değil götürürsün adam akılı bir oto kaplamacıya verirsin 600 700 tl cbr a taş cıkarıcak şeyler cıkarırlar ortaya
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
tvs nin yüzüne bile bakma mı ? cbr in nesi varmış apache nin yüzüne bile bakmıcak kadar ? çok merak ettim valla

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------



dostum çanta setleri takmak,uzun yol yapmak istiyorsan aklın hiç karışmasın,direk apache...hiç cbr 125 bakma niyetin buysa

Bende TVS Apache'ye Yöneldim Hocam Bu Sezon Sonu Umarım Nasipse Sarı Renk 10.000 KM Altı Temiz Bir Apache Alacağım, Bilgilendirme İçin Çok Sağ Olun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst