TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
inşallah kayseridede bu siboplardan bulabilirrim jantı deldirmek büyütmek falan hiç kafama yatmıyor biraz orjinal hastalığı var bende.. inşallah bulurum

hocam bu arka 3.50 ve ön 3.00 değilmi bende bu ölçülerde aldım 3.25 takanlarda var arkaya
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
319
arka boynuzunu satmak veya hediye etmek isteyen olursa talibim sıfırına 35 tl vermek istemiyorum :D benimkileri çıkardım kaybettim
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Sibop için sakın jantın orjinal deliğini genişletmeyin uygun sibop var lastikçilerde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

zincir temizliği, metzeler lastik ön arka kalınlık ve çelik siboplar( orjinal delik genişletilmeden takıldı), ve maxem 45lt arka çanta
[url]http://i.hizliresim.com/KnboQ5.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/wzGqk6.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/KlQR6b.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/e2O40q.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/KZ5RlG.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/xGZgXN.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/KDOrAl.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/KZ5a6z.jpg[/url]

abi şeffaf pad leri nerden aldın,kaça aldın :)) nette buldum ama 40 tl den aşağıya yok
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Degerli abilerim kardeslerim arkadaslarim.apache ile cbr125 arasindayim.siz apache kullanici olarak ne dersiniz sizi dinlemek isterim.tesekkurler
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
Degerli abilerim kardeslerim arkadaslarim.apache ile cbr125 arasindayim.siz apache kullanici olarak ne dersiniz sizi dinlemek isterim.tesekkurler

cbr temiz ve bakımlı masrafsızsa cbr diyorum.. ha yok orta halli bi cbr almaktansa temiz bi apache diyorum.. ben motorumdan gayet memnunum aldığımdan hiç pişman olmadım ama 5-6 milyarım olsaydı temiz bi cbr bakabilirdim.. ama tvs apache gerçekten güzel motor. hele ilk motor olacak olursanız benim gibi gerçekten tatmin edici motor.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
tvs can ise cbr canan dır cbr ın yerı ayrıdır yol tutusu vsvs apache sınıfının en serı motorudur hersey 120 ye kadar tabii:sunny: :king:
 
Katılım
4 Haz 2013
Mesajlar
70
merhabalar , apaçiyi gps ile hızını ölçtünüzmü.kaç gösteriyor max hız. benim boy 1.80 kilo 140 motor nasıl olur gidermi 120 ile .bende şuan kanuni windy var 2006 model 125 lik.benim windy in ibresi 110 u gösterirken gps ile baktıgımda 87 km yi gösteriyor. oda dip gaz .şimdi bunu satıp apaçi alsam bende kaçı görür boy kiloma göre. vede gps göre kaçı görür, çünkü kadrana güvenmiyorum hangi marka olursa olsun . şimdiden teşekkürler kolay gelsin.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
cbr temiz ve bakımlı masrafsızsa cbr diyorum.. ha yok orta halli bi cbr almaktansa temiz bi apache diyorum.. ben motorumdan gayet memnunum aldığımdan hiç pişman olmadım ama 5-6 milyarım olsaydı temiz bi cbr bakabilirdim.. ama tvs apache gerçekten güzel motor. hele ilk motor olacak olursanız benim gibi gerçekten tatmin edici motor.
Temiz dusunuyorum 3.800 km de.kazasiz 2013 model cizik falanda yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:26 ----------

bütçene göre bak.ikiside iyi motorlar.sıkıntı yaşamazsın ikisindede
butce konusunda sikinti yok.sikinti yoksa cibir mi dersiniz
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
inşallah kayseridede bu siboplardan bulabilirrim jantı deldirmek büyütmek falan hiç kafama yatmıyor biraz orjinal hastalığı var bende.. inşallah bulurum

hocam bu arka 3.50 ve ön 3.00 değilmi bende bu ölçülerde aldım 3.25 takanlarda var arkaya
ön 3.00 arka. 3.50 benimkiler ama keşke öne 3.25 taksaydım daha iyi olacaktı arkayada 3.75-4.00

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------

abi şeffaf pad leri nerden aldın,kaça aldın :)) nette buldum ama 40 tl den aşağıya yok
Motomax tan almıştım farklı şekillerde olanlarıda vardı 20 tl ye almıştım yanılmıyorsam.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
merhabalar , apaçiyi gps ile hızını ölçtünüzmü.kaç gösteriyor max hız. benim boy 1.80 kilo 140 motor nasıl olur gidermi 120 ile .bende şuan kanuni windy var 2006 model 125 lik.benim windy in ibresi 110 u gösterirken gps ile baktıgımda 87 km yi gösteriyor. oda dip gaz .şimdi bunu satıp apaçi alsam bende kaçı görür boy kiloma göre. vede gps göre kaçı görür, çünkü kadrana güvenmiyorum hangi marka olursa olsun . şimdiden teşekkürler kolay gelsin.

Merhaba ,
Dostum ben 70 kg yim düz yolda ortalama 120-125 görüyor. ' kişi bindimizde düz yolda (toplam agırlık 135-145) ortalama 105- 110 gibi oluyor.

140 kg ile 120 yapman biraz zor olabilir. Eğer ki 120 km hız yapıcaksan 250 cc lik motor al hem 150cc lik motoru zorlama hemde 250 cc lik motor ile daha rahat hız yaparsın.
 
Katılım
4 Haz 2013
Mesajlar
70
Merhaba ,
Dostum ben 70 kg yim düz yolda ortalama 120-125 görüyor. ' kişi bindimizde düz yolda (toplam agırlık 135-145) ortalama 105- 110 gibi oluyor.

140 kg ile 120 yapman biraz zor olabilir. Eğer ki 120 km hız yapıcaksan 250 cc lik motor al hem 150cc lik motoru zorlama hemde 250 cc lik motor ile daha rahat hız yaparsın.

gps ile ölçüm yaptın mı. benim için gps de çıkan hız önemli çünkü.
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Motorun kafasındaki kaplamayla eşarplı sıkmabaş karılara benzemiş:)

Felis Leo kardeş güzel yorum yapmışsın:queen: ama ben onu yaptığımda 2008 yılıydı ve dikkat edersen moturun kafası ön çamurluğun bi kısmı ön amaortisör motor kısmı ve arka kuyruk hepsi gri ve ben kombinlemek istemiştim ama bence güzel olmuştu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
501
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende TVS Apache sahibi olucam 2-3 aya kadar, Cbf Ybr ve Apache arasindan apache'ye karar kildim hepinize merhaba :)
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Arkadaşlar dijital göstergeden benzini anlamak imkansız resmen. Normal depodayken benzin tek göstergedeyken ne benzin ışığı yanıyor ne bişey motor 2dir benzini bitti. Bende doldururken yedekte dolduruıp normal konuma aldım dogrumu yaptım? + neden benzin ışığı yanmadı?

Birde 2 kişi 25 tl benzin ile 185 km yol yaptık. Sizce fazlamı yakıyor?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst