- Katılım
- 21 Ağu 2013
- Mesajlar
- 127
inşallah kayseridede bu siboplardan bulabilirrim jantı deldirmek büyütmek falan hiç kafama yatmıyor biraz orjinal hastalığı var bende.. inşallah bulurum
hocam bu arka 3.50 ve ön 3.00 değilmi bende bu ölçülerde aldım 3.25 takanlarda var arkaya
hocam bu arka 3.50 ve ön 3.00 değilmi bende bu ölçülerde aldım 3.25 takanlarda var arkaya