TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
S.a. Apaçimi aldım arkadaşlar kırmızı neler yapabilirim buna görünüş olarak performans olarak

hemen performansı artsın,140-150 yapsın diye rodaja uymamazlık yapıp motoru mahfetme dostum sakin ol. bi rodajın bitsin,hava filtresi,buji,egsoz falan yaparsın. bi değişiklik istiyosan lastiklerini değiştirerek başlayabilirsin,güvenliğin için... herşey hız,performans değil ;)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
bu siteden seger125 adlı üyenin yaptıgı yorum
"Hava Fıltresını sokup veya acık fıltre ıle dolasmak tamamen zararlı.. Zamanla 1-2 aylık bır surede ıcerı gıren toz parcacıkları sılındırı cızıyor.. Kendımden bılıyorum suan motorum o yuzden yag yakıyor.. Acık fıltrenın kucuk motorlar uzerınde sesten baska hıc bıseye yaramadıgınıda soyleyebılırım.."
daha bu sabah iş yerinde kn açık hava filtresini araştırmıştım ama o okudugum yorumu bulamadım ama yine bu arkadaşın yorumuda yeterli bence.
kücük cc için bu iş BENCE değmez bile.

dostum o arkadaşı kullandığı filtre ne markaymış öğrenir misin? kn filtre dünyanın bir numaralı filtresidir. eğerki bu dediklerin doğru olsaydı, milyarlık arabalarından performans elde etmek isteyenler bir filtre uğruna motorlarını bitirmek isterler miydi? piyasada 15-20 liraya satılan filtreleri çin malı motorlarına gelişi güzel bir şekilde montajlayan arkadaşlar tabiiki yarardan çok zarar görür.. inanmak sana kalmış, istersen benim yorumuma inan istersen başkasınınkine.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
S.a. Apaçimi aldım arkadaşlar kırmızı neler yapabilirim buna görünüş olarak performans olarak
jantları metalik sarı renge boyat
arkaya 130 öne 110 taban bridgestob batlax lastik tak
topcase al demirini taktır
elcik ısıtma tak
power led sis tak
tiger eksoz tak
14 dişli taktır
alarm taktır

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------

Bu arada motoru mat gri olan arkadaşlar jantları metalik sarı veya bronz renk bu renk apaçiye çok yakışır benim motor sarı olduğu için en iyi siyah duruyor o yüzden cantları boyatmadım
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
jantları metalik sarı renge boyat
arkaya 130 öne 110 taban bridgestob batlax lastik tak
topcase al demirini taktır
elcik ısıtma tak
power led sis tak
tiger eksoz tak
14 dişli taktır
alarm taktır

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------

Bu arada motoru mat gri olan arkadaşlar jantları metalik sarı veya bronz renk bu renk apaçiye çok yakışır benim motor sarı olduğu için en iyi siyah duruyor o yüzden cantları boyatmadım

bir aralar sarı apache de lacivert jant güzel durur demiştin.
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
duyduğuma göre ne kadar doğru bilmiyorum ama iki jantın boyanması 200 250 lira falan tutuyormuş eğer rakamlar doğruysa bence çok gereksiz orjinali zaten güzel duruyor
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
duyduğuma göre ne kadar doğru bilmiyorum ama iki jantın boyanması 200 250 lira falan tutuyormuş eğer rakamlar doğruysa bence çok gereksiz orjinali zaten güzel duruyor

250 lira biraz fazla gibi. jantları söküp kaportacıya götürdüğünüzde daha cuzi paralara hallederler.
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
250 lira biraz fazla gibi. jantları söküp kaportacıya götürdüğünüzde daha cuzi paralara hallederler.

ben bazen tekerden zincir ile kitliyorum zincir çok hafif yakından bakınca gözüken kılcal çizik yapmış komple jantı boyatmaktan ziyade alternatif çözümleriniz var mı acaba? uzaktan bakınca belli bile olmuyo ama yakından bakınca anlaşılıyor sprey sıksam absürt dururmu?
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
178
Merhaba arkadaşlar o kadar yerde okudum da biri var biri yok yazmış bir türlü doğru sonucu bulamadım. Burada kullanıcılarından öğrenmek daha iyi olur diye size soruyorum. Scooterimi satıp yeni kasa TVS apache almak istiyorum. Fakat titreşim konusunda endişelerim var. Titreşim sorununun %80 oranında çözüldüğü söyleniyor fakat bazıları da titreşim var diyor bir türlü anlayamadım. Bir de şu dönemde sıfırını almak sizce mantıklı olur mu ? 2014 modelleri geldiğinde 2013'ünün sıfırlarında bir indirim olur mu acaba ?
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
ben motoru aldım forumu keşfettim burda gördüm bu motorun titreşim gibi bi sorununun olduğunu.
Eğer burda görmeseydim aklıma gelmezdi.Ama rodajlada alakalı biraz. ayrıca motorum 2011 model.
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
178
ben motoru aldım forumu keşfettim burda gördüm bu motorun titreşim gibi bi sorununun olduğunu.
Eğer burda görmeseydim aklıma gelmezdi.Ama rodajlada alakalı biraz. ayrıca motorum 2011 model.

Anladım o zaman 2013 modelde herhalde hiç hissedilmiyordur :) sıfır alacağım için rödajını titiz bir şekilde yaparım :) şu scooterim bir satılsın da :) peki 2014 modelleri beklemek sizce iyi bir fikir mi ? Yeni modeller çıktığı zaman 2013 olanlarda bir indirim olur mu ?
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
bana kalırsa sahibindeni takip etmek lazım şu yeşillerden 4e falan düşerse hemen kapmak lazım kalan parayada bi tiger egsoz patlattınmı tamamdır sesini bilmiyorum ama görüntüsü hoşuma gidiyor tigerın zaten orjinal sesi bile güzel motorun bence.. bütün parayı motora bağlamaktan ziyade koruma ekipmanları ve motorun ihtiyaçlarınıda düşünmek lazım.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
ben bazen tekerden zincir ile kitliyorum zincir çok hafif yakından bakınca gözüken kılcal çizik yapmış komple jantı boyatmaktan ziyade alternatif çözümleriniz var mı acaba? uzaktan bakınca belli bile olmuyo ama yakından bakınca anlaşılıyor sprey sıksam absürt dururmu?
etrafı silikon gibi bi maddeyle kaplı jantına zarar vermiyecek ve oldukça sağlam teker kilitleri var ben onlardan aldım gecen hafta onlardan kullanabilirsin.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
ben bazen tekerden zincir ile kitliyorum zincir çok hafif yakından bakınca gözüken kılcal çizik yapmış komple jantı boyatmaktan ziyade alternatif çözümleriniz var mı acaba? uzaktan bakınca belli bile olmuyo ama yakından bakınca anlaşılıyor sprey sıksam absürt dururmu?

sprey sıksan daha kötü olur. orjınal jantın rengı acayip bir siyah. mat desem değil parlak desem değil:)
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Anladım o zaman 2013 modelde herhalde hiç hissedilmiyordur :) sıfır alacağım için rödajını titiz bir şekilde yaparım :) şu scooterim bir satılsın da :) peki 2014 modelleri beklemek sizce iyi bir fikir mi ? Yeni modeller çıktığı zaman 2013 olanlarda bir indirim olur mu ?

11 yada 12 modeller nasıldır bilmem ama taze bi 2013 sıfır yeşil apache sahibi olarak şunu söyleyebilirimki motor titriyo dostum kimse demesin yani titremio diye ; ha motorum şu an 120 km de diyebilirlerki rodaj henüz motor içi hareketli parçalar yerine alışmadı piston gömlek içinde yol yapmadı falan diye ama hepsi hikaye yani motorda gercek anlamda bi titreşim var ; ama ben rahatsız oluyomuyum hayır? bana göre keyifli ve konforlu bi motor ve yeni aldığım için pişman değilim.
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
etrafı silikon gibi bi maddeyle kaplı jantına zarar vermiyecek ve oldukça sağlam teker kilitleri var ben onlardan aldım gecen hafta onlardan kullanabilirsin.

o kilittende var zincirlede kitliyorum ayrıyeten. benim ilk motorum ilk kullandığım motorda diyebilirim rahatsız eden birşey yok benide
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
178
bana kalırsa sahibindeni takip etmek lazım şu yeşillerden 4e falan düşerse hemen kapmak lazım kalan parayada bi tiger egsoz patlattınmı tamamdır sesini bilmiyorum ama görüntüsü hoşuma gidiyor tigerın zaten orjinal sesi bile güzel motorun bence.. bütün parayı motora bağlamaktan ziyade koruma ekipmanları ve motorun ihtiyaçlarınıda düşünmek lazım.

Zaten CBR 125 kullanıyorum aynı zamanda ekipman konusunda pek sıkıntım yok :) ilk motor olarak düşünmüyorum :) 3 erkek kardeşe 2 motor yetmiyor hele hele biri scooter olunca hiç yetmiyor :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------

11 yada 12 modeller nasıldır bilmem ama taze bi 2013 sıfır yeşil apache sahibi olarak şunu söyleyebilirimki motor titriyo dostum kimse demesin yani titremio diye ; ha motorum şu an 120 km de diyebilirlerki rodaj henüz motor içi hareketli parçalar yerine alışmadı piston gömlek içinde yol yapmadı falan diye ama hepsi hikaye yani motorda gercek anlamda bi titreşim var ; ama ben rahatsız oluyomuyum hayır? bana göre keyifli ve konforlu bi motor ve yeni aldığım için pişman değilim.

Anladım yorum için teşekkürler :) Alışırız herhalde. Çok rahatsız edici bir titreşim değildir inşallah :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst