TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
Arkadaşlar yeni modellerde (2013) jikleyi sonuna kadar çekince takılı kalabiliyormuş.
Belki bizimkide öyledir dikkat etmedim jikleyi kullanırken gidince bakacağım.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Benim motorunda çıkardım ama hiç bir fark olmadı ne sesinde ne gidişinde ancak eksozda bir tıkanıklık olursa o zaman çıkarmak lazım oda kendini aşırı ısınma ve çekişten düşmeyle gösterir zaten

abi mudanya yokuşunda denersen farkı anlarsın 5. viteste sürekli hızı düşerdi motorun şimdi 5. viteste 94-95 çok rahat çıkıyor birde ben düzde hep 122 görüyordum şimdi 126 127ye kadar çıkıyor tabi bende hava filtresde var
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
abi mudanya yokuşunda denersen farkı anlarsın 5. viteste sürekli hızı düşerdi motorun şimdi 5. viteste 94-95 çok rahat çıkıyor birde ben düzde hep 122 görüyordum şimdi 126 127ye kadar çıkıyor tabi bende hava filtresde var

çağatay hava filitresinin markası nedir faydası oluyosa bende takayım.
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
84
k&n hava filitresini yani açık hava filitresini baya araştırdım son derece zararlıymış takan arkadaşlar da var burada iyice araştırın derim...
onu kullananların birisi bir müddet sonra hava filitresinden önceki boruyu merak etmiş nasıl durumda diye çok çok fena durumdaymış .
biraz lafım uzadı kısacası ben takmayı düşünüyordum ama artık vazgeçtim.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
k&n hava filitresini yani açık hava filitresini baya araştırdım son derece zararlıymış takan arkadaşlar da var burada iyice araştırın derim...
onu kullananların birisi bir müddet sonra hava filitresinden önceki boruyu merak etmiş nasıl durumda diye çok çok fena durumdaymış .
biraz lafım uzadı kısacası ben takmayı düşünüyordum ama artık vazgeçtim.

kendi arabamda ve babamın aracında da var hiç zararını görmedik hemde ikiside turbo bunlar gibi kara düzen değil bilinçsiz kişilerin söylediklerine aldanmayın her 10 bin kmde bir temizleyip yetince yağlamak gerekiyor
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
biz iki araçta 3 yıldır hem k&n filtre hemde box kullanıyoruz kullanmadan önce neler olur diye araştırdım adamlara aracı yakarsın diye bile yazan olmuş bu arada araçlar opelcorsa d 2011 turbo diesel mercedes c turbo benzinli temizlemek için söktüğümde hiç tozla karşılaşmadım ayrıca boztan yada hiç sorun yaşamadık bu konularda internette çok fazla şehir efsanesi vardır hatta yaşadğım bir örneği yazayım arkadaşın araçta abs var biz hem abs hemde esp tc hill holder yapmak istedik başladık araçtırmaya hangi foruma konu açsak bilgisiz isanlar orayı doldurup yok verimli olmaz yok çalışmaz yok ayrıca beyin gerekir vs. dediler ebayden 175 paunda espli abs beyni aldık iki tane spiral boruyu 100 tlye servisten sipriş ettik fren merkezini espli olanla değiştirk sonra bilgisayar bağalayıp yaw rate snsörü aktif ettik ve orjinal espli oldu araç ordaki herifleri dinleseydik biz bu tecrübeyi elde edemezdik:)
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
84
bu siteden seger125 adlı üyenin yaptıgı yorum
"Hava Fıltresını sokup veya acık fıltre ıle dolasmak tamamen zararlı.. Zamanla 1-2 aylık bır surede ıcerı gıren toz parcacıkları sılındırı cızıyor.. Kendımden bılıyorum suan motorum o yuzden yag yakıyor.. Acık fıltrenın kucuk motorlar uzerınde sesten baska hıc bıseye yaramadıgınıda soyleyebılırım.."
daha bu sabah iş yerinde kn açık hava filtresini araştırmıştım ama o okudugum yorumu bulamadım ama yine bu arkadaşın yorumuda yeterli bence.
kücük cc için bu iş BENCE değmez bile.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bu siteden seger125 adlı üyenin yaptıgı yorum
"Hava Fıltresını sokup veya acık fıltre ıle dolasmak tamamen zararlı.. Zamanla 1-2 aylık bır surede ıcerı gıren toz parcacıkları sılındırı cızıyor.. Kendımden bılıyorum suan motorum o yuzden yag yakıyor.. Acık fıltrenın kucuk motorlar uzerınde sesten baska hıc bıseye yaramadıgınıda soyleyebılırım.."
daha bu sabah iş yerinde kn açık hava filtresini araştırmıştım ama o okudugum yorumu bulamadım ama yine bu arkadaşın yorumuda yeterli bence.
kücük cc için bu iş BENCE değmez bile.

onu bunu bilmem ben zararını görmedim 3 senedir
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Benimki en eski kasa. Bizde sunger filtre var. Her yag degisiminde yikayip yagliyorsun. Cok da dandik bir sunger. Durum boyleyken modeli uygun bir K&N filtrenin zarari olmayacagi dusuncesindeyim. Tabiki tutup hava emisi yuksek olan bir motorun filtresini takarsan, gozenekleri buyuk olacagindan o zaman zarari olabilir. Ama bir parcaciya gidip Apache sunger filtre sorun. Alin elinize inceleyin. Sonra K&N filtreyi kafaya takmazsiniz :)
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Arkadaşlar amca oğluna yeni kasa apache alacağız.Ankara bayisine sorduk fiyat 5.200 6 taksit yapıyorlar.Daha fazla taksitle yada daha indirimli şekilde alacağımız bir bayi var mı ?
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
arkadaşlar aynaları değiştiren oldu mu ? benim aynaların lastikleri sürekli çıkıyor,gevşiyor falan.hem daha spor bir ayna takmak istiyorum. universal modeller apache lere uyar mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst