TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Arkadaşlar aynen dediğiniz gibi jikle ile çalıştırıyorum zaten
Bu arada teyze oğlu ile beraber söktük benzin musluğu altındaki tası ve hemen sağ üstteki vidanın olduğu yeri pek pislik çıktı diyemem var ile yok arası...
Sonra da hava filtresini söktük o da tertemizdi sonuç olarak bu motor soğuk havada ilk çalıştığında benzini yemiyor bir süre yada jiklesiz çalıştırmayacaksın
Zaten isotlardan motoru teslim alırken abi yazın bile jiklesiz çalıştırma gibi saçmalamışlardı :p
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bu gün maslak dan personeli aldım gidiyorum mehmetcik vakfı opet i geçiyorum baktım arkamdan bir apache geçmeye çalışıyor... motor yanıma gelince baktım sabri nin apache... sabri dat dit diye korna basacaktım ama bende arapkorna var korkarsın diye basmadım....
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Arkadaşlar aynen dediğiniz gibi jikle ile çalıştırıyorum zaten
Bu arada teyze oğlu ile beraber söktük benzin musluğu altındaki tası ve hemen sağ üstteki vidanın olduğu yeri pek pislik çıktı diyemem var ile yok arası...
Sonra da hava filtresini söktük o da tertemizdi sonuç olarak bu motor soğuk havada ilk çalıştığında benzini yemiyor bir süre yada jiklesiz çalıştırmayacaksın
Zaten isotlardan motoru teslim alırken abi yazın bile jiklesiz çalıştırma gibi saçmalamışlardı :p

abi mesela 10 gün binmedin. akü zaten biraz gevşiyor güç olarak.
birde calışmıyor diye 10 kere bastın mı marşa uzun uzun. akü biter sonra kick starta başlarsın =)
sen kışları jigleyle calıştır. yazın jiglesiz alıyor zaten 1veya2.de zaten.
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
abi mesela 10 gün binmedin. akü zaten biraz gevşiyor güç olarak.
birde calışmıyor diye 10 kere bastın mı marşa uzun uzun. akü biter sonra kick starta başlarsın =)
sen kışları jigleyle calıştır. yazın jiglesiz alıyor zaten 1veya2.de zaten.

aynen öyle 3-5 gün kaldıysa motor aküyü hiç zorlamıyorum ayakla çalıştırıyorum hiç sıkıntı cıkarmıyo jikleyi 20 30 saniye açık tutuyorum sonra kapatıyorum sonra 2bin 3binde sabit tutuyorum gazla sonra düzeliyo bunu tecrübeyle edindim..
yazın 15 gün il dışındaydım geldim tek seferde elden çalıştı ama bire takıyorum küt stop ediyo motoruda yeni almışım sonra zamanla çözdüm
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
kışın jiklesiz çalıştırmak istiyorsanız iğne segmanını en alta alıp yakıt hava karışım vidasını 4-4.5 tur açacaksınız
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
biride bana şu hava ayar vidasını gösterse:(

kırmızı ile işaretlediğim yer

5pefli.jpg
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
Arkadaşlar,

Bana mail atan arkadaşlarımın fuar biletlerini bugün kargoya veriyorum. Bu kadar talep olabileceğini tahmin bile etmemiştim. Biletler de tam yetti kimse açıkta kalmadı.

Saygılar,
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
elin hintlisi bile ne motorlar yapıyor biz kadırgayı bile bildiğim kadarıyla yüzde yüz Türk malı yapamıyoruz:pr:

o bu değilde 2014 de çok büyük bombalar var artık takip edemez oldum gelişmeleri :) suzuki 150 cc motor çıkarmış. hero hx250 r çıkarmış dünyada ilk deniyor 249 cc motordan 31 hp güç üretmiş erik buell racing imzalı. honda cbr 300 çıkarmış. bajaj pulsar 400 cc tvs 250 cc çıkarmışlarda çıkarmışlar :mrgreen::cherry: ortalık çok şenlenecek bu sene:queen:
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
o bu değilde 2014 de çok büyük bombalar var artık takip edemez oldum gelişmeleri :) suzuki 150 cc motor çıkarmış. hero hx250 r çıkarmış dünyada ilk deniyor 249 cc motordan 31 hp güç üretmiş erik buell racing imzalı. honda cbr 300 çıkarmış. bajaj pulsar 400 cc tvs 250 cc çıkarmışlarda çıkarmışlar :mrgreen::cherry: ortalık çok şenlenecek bu sene:queen:

ilginç motorlar
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst