- Katılım
- 22 Eki 2012
- Mesajlar
- 260
Arkadaşlar aynen dediğiniz gibi jikle ile çalıştırıyorum zaten
Bu arada teyze oğlu ile beraber söktük benzin musluğu altındaki tası ve hemen sağ üstteki vidanın olduğu yeri pek pislik çıktı diyemem var ile yok arası...
Sonra da hava filtresini söktük o da tertemizdi sonuç olarak bu motor soğuk havada ilk çalıştığında benzini yemiyor bir süre yada jiklesiz çalıştırmayacaksın
Zaten isotlardan motoru teslim alırken abi yazın bile jiklesiz çalıştırma gibi saçmalamışlardı
Bu arada teyze oğlu ile beraber söktük benzin musluğu altındaki tası ve hemen sağ üstteki vidanın olduğu yeri pek pislik çıktı diyemem var ile yok arası...
Sonra da hava filtresini söktük o da tertemizdi sonuç olarak bu motor soğuk havada ilk çalıştığında benzini yemiyor bir süre yada jiklesiz çalıştırmayacaksın
Zaten isotlardan motoru teslim alırken abi yazın bile jiklesiz çalıştırma gibi saçmalamışlardı