TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
valla bence asıl şimdi anlatamadın:cherry: önceki mesajında yanlış anlamışım, şimdi hiç anlamadım:cherry: önde 3 tane far var diyorsun onlardan bir tanesi far diğer ikisi park lambası. sol kumanda kolundakı far anahtarını bı kere acarsan o parklar yanar. bi kere daha acarsan parklarla beraber farda yanar(kısalar yanar) uzunları yakmak için sol kumanda kolundan uzun hüzmeyi acman gerekir.

ileri geri yapan cihaz nedir arkadaşım tövbe tövbe :queen::queen:

ahaha :D hocam evet dedigin gibi ben 3 lamba diyim en iyisi hiç biri yanmıyordu, motorcuya götürdüm bakarken kontrol ederken yanmaya başladı ama uzunda falan titriyor yetmiyor gibi akü, bir kere uğraşıp yaktıktan sonra bir daha kapanmıyor ama stop edip gidip tekrar binmeye gelince yanmıyor uğraşmak gerekiyor çalışması için (yani sellektöre 10-20 kere falan basıp zorlamak gerekiyor, sanki ısınması gerekiyormuş gibi)
gene sormam gereken şeyler var mesela yüksek hız yapınca ön direksiyon oynuyor gibi yani ön teker havaya kalkıyor gibi motor korkuyor gibi oluyor, bilmiyorum belkide normaldir benim kuzenlerde bi kullansınlarda bakalım, zaten kafama yatan bir motorcu bulursam baktırıcam ne gerekiyorsa yapsın

birde ileri geri yapan cihaz derken uzun kısayı yapan mekanizma varya farda ondan bahsediyordum :D
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Selam arkadaşlar bugün bende apache alarak aranıza katıldım genel izlenimlerim çok iyi şimdilik sadece devir saati direksiyonu tam sağ yapınca çalışıyor direksiyon düzken çalışmıyor:salut:

Ön kafa grenajının sağ tarafında kalıncana bir kablo topluluğu var. Hepsi bir araya toplanmış, kalın bir kablo yolundan geçiyor.
Tam anlatamadım ama anladın sen onu :)
Orda temassızlık var.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
Üstatlar motor hakkında bir sorum olucak. Daha önce 133 km hıza çıktıgım yolda şimdi 125 e zor çıkıyorum. Motorda performans düşüşü var. Dişli 13 ama orjinali değil. Orjinal dişli bulabileceğim bir yer var mı ?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Üstatlar motor hakkında bir sorum olucak. Daha önce 133 km hıza çıktıgım yolda şimdi 125 e zor çıkıyorum. Motorda performans düşüşü var. Dişli 13 ama orjinali değil. Orjinal dişli bulabileceğim bir yer var mı ?

dişlinin orjinal olup olmaması performansı çok etkilemez. motorun bakıma ihtiyacı olabilir yada 133km yaptıgın zamandaki hava şartlarını yakalayamıyor olabilirsin.
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Arkadaşlar motorlarla ilgili sıkıntısı olan bana ulaşabilir. Mail adresimi biliyorsunuz.
Serkan abi mail adresini bilmiyorum tekrar paylaşırsan sevinirim.Bu arada garanti ile ilgili bir sorum olacak.Garantimin bitmesine 8 ay kaldı ben km si gelmeden motorsikletimin bakımlarını yaptırıp garanti belgesini kaşelettiyorum.Sorunum şu ön balatam bitmiş ve ön diski biraz yemiş.Bu kullanıcı hatası mıdır?Sonuçta ben periyodik bakımlarımı düzenli yaptırıyorum.Kitapçıkta ne yazıyorsa yapın diyorum balatanın bittiğini ben nerden bilirim ki balata bitmesine bitti ama fren daha iyi tutmaya başladı.Genel kontrolleri servisin bakım eksikleri gidermesi gerekmez mi?Ben ön diski garantiden değiştiremem mi?
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
Serkan abi mail adresini bilmiyorum tekrar paylaşırsan sevinirim.Bu arada garanti ile ilgili bir sorum olacak.Garantimin bitmesine 8 ay kaldı ben km si gelmeden motorsikletimin bakımlarını yaptırıp garanti belgesini kaşelettiyorum.Sorunum şu ön balatam bitmiş ve ön diski biraz yemiş.Bu kullanıcı hatası mıdır?Sonuçta ben periyodik bakımlarımı düzenli yaptırıyorum.Kitapçıkta ne yazıyorsa yapın diyorum balatanın bittiğini ben nerden bilirim ki balata bitmesine bitti ama fren daha iyi tutmaya başladı.Genel kontrolleri servisin bakım eksikleri gidermesi gerekmez mi?Ben ön diski garantiden değiştiremem mi?
Şimdi garanti kapsamına girmeyen bazı parçalar ve aksamlar vardır. Bunlar sürücünün kullanımını kendi ayarladığı parçalardır. Mesela debriyaj. Sürekli yarım debriyaj gidersen 100 km de bu biter. bundan dolayı fren ve disk de garantiye girmez. Şundan dolayı; hangi motosiklet markası olursa olsun (150cc den 1800cc ye kadar) disk tozlu veya çamurlu kaldığında zarar görür. Balatanın üzerinde bir işaret vardır. Genelde bunu sürücü kontrol eder. O işarete geldiğinde balatanı değiştirmelisin.

Bu kapsam, uçak alsan da, araba alsan da, motor alsan da bu şekilde yazar tüketici hakları garanti kapsamında.

Frenin daha iyi tutması konusuna gelecek olursak; muhtemelen ya diskinde bir yamukluk vardır ( disk bittiğinde tam birbirine sürtmeye başlamıştır), yada çift kaliper olduğundan ikisi tam basmıyordur.

Ancak garanti kapsamındaki diğer parçaları çok hızlı bir şekilde, kanuni süre olan 30 iş gününü beklemeden hemen gidermekteyiz.

Umarım açıklayıcı olmuştur. Saygılar
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Arkadaşlar motorlarla ilgili sıkıntısı olan bana ulaşabilir. Mail adresimi biliyorsunuz.
serkan merhaba nasılsın... bak sen böyle yazınca aklıma geldi.. 6 ay önce ahmet e benim senden aldırdığım apache nin kontağı kırıktı... hani dışı anahtar giren kısımın ordaki plastik yer... bu 2 sefer salgın motora gidip bakım yaptırmış ve her seferinde göstermiş söylemiş yapılmamış parça gelmedi diye.. senide aradığını söylüyor... senden yozgat a 1 adet 2 adet de istanbul a aldım motor ama ahmet başımın etini yiyor... çöz şunun işinide benide dilinden kurtar.. ahmet in numarasınıda yazayım ben sana 0536 764 58 96( ahmet karadeniz)... motoru alırken sana göstermiştik kırık yeri.. yakında çaya geleceğim ona göre demli olsun...
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
serkan merhaba nasılsın... bak sen böyle yazınca aklıma geldi.. 6 ay önce ahmet e benim senden aldırdığım apache nin kontağı kırıktı... hani dışı anahtar giren kısımın ordaki plastik yer... bu 2 sefer salgın motora gidip bakım yaptırmış ve her seferinde göstermiş söylemiş yapılmamış parça gelmedi diye.. senide aradığını söylüyor... senden yozgat a 1 adet 2 adet de istanbul a aldım motor ama ahmet başımın etini yiyor... çöz şunun işinide benide dilinden kurtar.. ahmet in numarasınıda yazayım ben sana 0536 764 58 96( ahmet karadeniz)... motoru alırken sana göstermiştik kırık yeri.. yakında çaya geleceğim ona göre demli olsun...
ok dir ne demek hallediyorum hemen :)
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Üstatlar motor hakkında bir sorum olucak. Daha önce 133 km hıza çıktıgım yolda şimdi 125 e zor çıkıyorum. Motorda performans düşüşü var. Dişli 13 ama orjinali değil. Orjinal dişli bulabileceğim bir yer var mı ?

bende var orjinal dişli. motoru aldım orjinal dişlisini çıkartıp 14 dişli taktırdım orjinal dişlisi daha hiç kullanılmadı cüzzi bir fiyata gönderebilirim.
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Şimdi garanti kapsamına girmeyen bazı parçalar ve aksamlar vardır. Bunlar sürücünün kullanımını kendi ayarladığı parçalardır. Mesela debriyaj. Sürekli yarım debriyaj gidersen 100 km de bu biter. bundan dolayı fren ve disk de garantiye girmez. Şundan dolayı; hangi motosiklet markası olursa olsun (150cc den 1800cc ye kadar) disk tozlu veya çamurlu kaldığında zarar görür. Balatanın üzerinde bir işaret vardır. Genelde bunu sürücü kontrol eder. O işarete geldiğinde balatanı değiştirmelisin.

Bu kapsam, uçak alsan da, araba alsan da, motor alsan da bu şekilde yazar tüketici hakları garanti kapsamında.

Frenin daha iyi tutması konusuna gelecek olursak; muhtemelen ya diskinde bir yamukluk vardır ( disk bittiğinde tam birbirine sürtmeye başlamıştır), yada çift kaliper olduğundan ikisi tam basmıyordur.

Ancak garanti kapsamındaki diğer parçaları çok hızlı bir şekilde, kanuni süre olan 30 iş gününü beklemeden hemen gidermekteyiz.

Umarım açıklayıcı olmuştur. Saygılar

Açıklamalar için teşekkürler.Ben balatanın üstündeki işareti ve bittiğini bilmiyordum geçenlerde Sabriyi sordum ve gösterdi.Artık sık sık kontrol ediyorum ama açıkçası ben bilmiyor olabilirim servisin kontrol edip değiştirmesi gerekmez mi?
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
ok dir ne demek hallediyorum hemen :)

Ramazan tamamdır. Ahmet le görüştüm gönderiyorum bugün.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------

Açıklamalar için teşekkürler.Ben balatanın üstündeki işareti ve bittiğini bilmiyordum geçenlerde Sabriyi sordum ve gösterdi.Artık sık sık kontrol ediyorum ama açıkçası ben bilmiyor olabilirim servisin kontrol edip değiştirmesi gerekmez mi?

evet haklısın
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaşlar sıfır diz örtüsü var hiç kullanılmadı yan çamurluk parçasıyla birlikte.. geçen sene aldım nasip olmadı cbf i sattım isteyen olursa uygun fiyatla vereceğim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst