valla bence asıl şimdi anlatamadın:cherry: önceki mesajında yanlış anlamışım, şimdi hiç anlamadım:cherry: önde 3 tane far var diyorsun onlardan bir tanesi far diğer ikisi park lambası. sol kumanda kolundakı far anahtarını bı kere acarsan o parklar yanar. bi kere daha acarsan parklarla beraber farda yanar(kısalar yanar) uzunları yakmak için sol kumanda kolundan uzun hüzmeyi acman gerekir.
ileri geri yapan cihaz nedir arkadaşım tövbe tövbe :queen::queen:
ahaha
gene sormam gereken şeyler var mesela yüksek hız yapınca ön direksiyon oynuyor gibi yani ön teker havaya kalkıyor gibi motor korkuyor gibi oluyor, bilmiyorum belkide normaldir benim kuzenlerde bi kullansınlarda bakalım, zaten kafama yatan bir motorcu bulursam baktırıcam ne gerekiyorsa yapsın
birde ileri geri yapan cihaz derken uzun kısayı yapan mekanizma varya farda ondan bahsediyordum
Son düzenleme: