sağol kardeşim 2012 model aldım motoru 2. el 8000 km de
as kardeşim hayırlı olsun
as kardeşim hayırlı olsun
3400 den açtım pazarlığı 3100 e kadar indim sonra 3200 de karar kıldık.bendede 2013 yeni kasa var 1800 km de kaça aldın motoru
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2704-picture11277.jpg
yakında aküyü yersin benim kaç kez bitirdi en sonunda söktüm![]()
Merhaba arkadaşlar bende sonunda tvs kervanına girmiş bulunuyorum dün 2. el 13 km den aldım 2011 model kırmızı gayet güzel gibi sadece çok titremesi yüzünden bir kaç yerden ses geliyor onlar kolay halledicem ama xeon far varmış motoru uzun süredir kullanmıyorum demişti akü zayıf demişti far çalışmıyor tekrar sordugumda 30-40 km devir düzene girir yada kontağı 2 kere kapat aç çalışır dedi ama çalışmadı, birde yolda giderken sabit gazda ileri geri yapıyormuş gibi oluyor, birde arka lastigi normalden kalın heralde görüntü olarak güzelde yakıt haric ne gibi sorunları çıkarır beyler bilgi verirmisiniz bakıma sokmak istiyorum ne kadar masraf çıkar bana birde nereye verim yetkili servisine mi? Antalya
devir göstergesi elektronik , mutlaka arka kısmında kabloda temassızlık vardır.Selam arkadaşlar bugün bende apache alarak aranıza katıldım genel izlenimlerim çok iyi şimdilik sadece devir saati direksiyonu tam sağ yapınca çalışıyor direksiyon düzken çalışmıyor:salut:


devir göstergesi elektronik , mutlaka arka kısmında kabloda temassızlık vardır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/xVAo4v.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/eaj9k4.jpg[/url]
sis led lerin montajını bir hortum kelepçesi ve bir kısa l demir ile yaptım.
xenon akünü bitirmiş. akünü değiştirip xenon tesisatını revize etmen gerekir. sabit gazda ileri gitmesi subapların ayarsızlıgından olur. arka lastigin kalın olması yol tutusu artırır fakat hızdan biraz feragat etmen gerekir. yag,bujı,hava filtresi,yag filtresi subap ayarı kontroller falan 100 lira gibi bir para tutar.(antalyada parca ve işçilik fiyatları farklı olabilir)
peki aldıgım arkadaş binilmediginden akü zayıf demişti deşarj ettirsen düzelir demişti ve 140 liralık xeon taktırdım aküyü diğer motorlar gibi yememesi için falan demişti satış ayaklarımı bunlar yoksa
bu arada uzun kısa ayarı çalışıyor hatta sellektör falan çalışıyor ama far çalışmıyor! hatta farın yanında 2 şer lamba daha var onlarda hiç çalışmıyor anlamıyorum ben
arka lastigin kalın olmasından kastım sanırım araba tekeri gibi yere tamamen oturuyor, resim koyucam buraya beni yönlendirirsiniz
çok teşekkür ediyorum güzel motor genel olarak
Seninkiler direk polis çakarıydı çok belli olurdu aslında hepsi yasak ama bendekiler minik pek göze batmıyor inşallah ceza yemem yinede.Bugun çakarlarımı söktüm trafik polisiyle konuştum cezası 362 lira dediVede bunun yanında araca ekstra aydınlatma takana (karşıyı rahatsız edecek şekilde) cezai işlem uygulanır dedi.
Ümit abi elektrik işini nasıl yaptın ben röle ile parklara bağlayıp düğme koymayı düşünüyorum da nasıl röleyi nasıl tetiklleyeceğim anlmadım parkın artısını bobin ucuna girip bobin ucundan çıkan - yi parkın eksisine mi bağlıyoruz birde gece şehir içinde yakmazsanız sıkıntı çıkmaz direk karşıya göz alır şekilde bağlanırsa sıkıntı olur ben ledlerin arkasını asetatlı kalemle siyaha boyadım
Dostum görünen o ki senin de dediğin gibi satış politikası. yada satan arkadaş çok saf, işten anlamayan birisi. bir diğer ihtimalde xenonu takan usta baştansavma yapıp çocugu kazıklamış. senin anlattıkların tamamen xenonun yanlış montajından kaynaklı. sellektör çalışıyor demişssin. yolda giderken sürekli olarak sellektör tuşuna basarsan yakında oda çalışmaz bi hal alır. sen ya acilen xenonu sök yada yeni bir tesisat çeksin işten anlayan birisi. aksi takdirde daha fazla masraf açar.
hocam yanlış anlattım pardon, sellektör sadece sellektör yapıcak cihazileri geri yapıyor yani far gene hiç yanmıyor önde 3 tane far var bildigimiz gibi hiç biri hiç aydınlatmadı aldım alalı, ama uzun far için o ileri geri yapan cihaz çalışıyor
birde iyi bir ustayı nasıl anlarım yetkili servisemi gitmem uygun olur yoksa kendime bir motorcumu bulim?
Eğer takacağın lamba led ise mutlaka aküden elektrik alman gerekiyor çünkü led ac akım ile çalışır bizim motorda parklar ve far dc akımla çalışıyor dinamodan elektrik alıyor, o yüzden aküden kablo çekeceksin fakat pozitif kabloya 10 amperlik kırmızı araba sigortası koyki hassas olsun her hangi bir şase durumunda korur motoru sonra araya kafada bir yere anahtar koyarsın ben o şekilde yaptım .