TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Merhaba arkadaşlar bende sonunda tvs kervanına girmiş bulunuyorum dün 2. el 13 km den aldım 2011 model kırmızı gayet güzel gibi sadece çok titremesi yüzünden bir kaç yerden ses geliyor onlar kolay halledicem ama xeon far varmış motoru uzun süredir kullanmıyorum demişti akü zayıf demişti far çalışmıyor tekrar sordugumda 30-40 km devir düzene girir yada kontağı 2 kere kapat aç çalışır dedi ama çalışmadı, birde yolda giderken sabit gazda ileri geri yapıyormuş gibi oluyor, birde arka lastigi normalden kalın heralde görüntü olarak güzelde yakıt haric ne gibi sorunları çıkarır beyler bilgi verirmisiniz bakıma sokmak istiyorum ne kadar masraf çıkar bana birde nereye verim yetkili servisine mi? Antalya
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Merhaba arkadaşlar bende sonunda tvs kervanına girmiş bulunuyorum dün 2. el 13 km den aldım 2011 model kırmızı gayet güzel gibi sadece çok titremesi yüzünden bir kaç yerden ses geliyor onlar kolay halledicem ama xeon far varmış motoru uzun süredir kullanmıyorum demişti akü zayıf demişti far çalışmıyor tekrar sordugumda 30-40 km devir düzene girir yada kontağı 2 kere kapat aç çalışır dedi ama çalışmadı, birde yolda giderken sabit gazda ileri geri yapıyormuş gibi oluyor, birde arka lastigi normalden kalın heralde görüntü olarak güzelde yakıt haric ne gibi sorunları çıkarır beyler bilgi verirmisiniz bakıma sokmak istiyorum ne kadar masraf çıkar bana birde nereye verim yetkili servisine mi? Antalya

xenon akünü bitirmiş. akünü değiştirip xenon tesisatını revize etmen gerekir. sabit gazda ileri gitmesi subapların ayarsızlıgından olur. arka lastigin kalın olması yol tutusu artırır fakat hızdan biraz feragat etmen gerekir. yag,bujı,hava filtresi,yag filtresi subap ayarı kontroller falan 100 lira gibi bir para tutar.(antalyada parca ve işçilik fiyatları farklı olabilir)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Selam arkadaşlar bugün bende apache alarak aranıza katıldım genel izlenimlerim çok iyi şimdilik sadece devir saati direksiyonu tam sağ yapınca çalışıyor direksiyon düzken çalışmıyor:salut:
devir göstergesi elektronik , mutlaka arka kısmında kabloda temassızlık vardır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------



sis led lerin montajını bir hortum kelepçesi ve bir kısa l demir ile yaptım.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
devir göstergesi elektronik , mutlaka arka kısmında kabloda temassızlık vardır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/xVAo4v.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/eaj9k4.jpg[/url]
sis led lerin montajını bir hortum kelepçesi ve bir kısa l demir ile yaptım.

Kabloları siyah bantla sarsaydın. Farlar çıplak durmuş sanki eve asılan ampuller gibi. Aküyü zayıflatmıyosa kullanılabilir. Benim xenon bakalım nereye kadar dayancak motosiklet xenonları yaramaz oluyo beyin kesme yapıyor. Şuana kadar farın açılmaması gibi bi sorun yaşamadım ama marş dönerken bi zayıflık hissettim. Sonrasında düzeldi :) apacheye ne yaparsan yap olmuyor.
14 mantar led zayıflatırmıki aküyü ?
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
xenon akünü bitirmiş. akünü değiştirip xenon tesisatını revize etmen gerekir. sabit gazda ileri gitmesi subapların ayarsızlıgından olur. arka lastigin kalın olması yol tutusu artırır fakat hızdan biraz feragat etmen gerekir. yag,bujı,hava filtresi,yag filtresi subap ayarı kontroller falan 100 lira gibi bir para tutar.(antalyada parca ve işçilik fiyatları farklı olabilir)

peki aldıgım arkadaş binilmediginden akü zayıf demişti deşarj ettirsen düzelir demişti ve 140 liralık xeon taktırdım aküyü diğer motorlar gibi yememesi için falan demişti satış ayaklarımı bunlar yoksa :)
bu arada uzun kısa ayarı çalışıyor hatta sellektör falan çalışıyor ama far çalışmıyor! hatta farın yanında 2 şer lamba daha var onlarda hiç çalışmıyor anlamıyorum ben
arka lastigin kalın olmasından kastım sanırım araba tekeri gibi yere tamamen oturuyor, resim koyucam buraya beni yönlendirirsiniz
çok teşekkür ediyorum güzel motor genel olarak
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
peki aldıgım arkadaş binilmediginden akü zayıf demişti deşarj ettirsen düzelir demişti ve 140 liralık xeon taktırdım aküyü diğer motorlar gibi yememesi için falan demişti satış ayaklarımı bunlar yoksa :)
bu arada uzun kısa ayarı çalışıyor hatta sellektör falan çalışıyor ama far çalışmıyor! hatta farın yanında 2 şer lamba daha var onlarda hiç çalışmıyor anlamıyorum ben
arka lastigin kalın olmasından kastım sanırım araba tekeri gibi yere tamamen oturuyor, resim koyucam buraya beni yönlendirirsiniz
çok teşekkür ediyorum güzel motor genel olarak

Dostum görünen o ki senin de dediğin gibi satış politikası. yada satan arkadaş çok saf, işten anlamayan birisi. bir diğer ihtimalde xenonu takan usta baştansavma yapıp çocugu kazıklamış. senin anlattıkların tamamen xenonun yanlış montajından kaynaklı. sellektör çalışıyor demişssin. yolda giderken sürekli olarak sellektör tuşuna basarsan yakında oda çalışmaz bi hal alır. sen ya acilen xenonu sök yada yeni bir tesisat çeksin işten anlayan birisi. aksi takdirde daha fazla masraf açar.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Bugun çakarlarımı söktüm trafik polisiyle konuştum cezası 362 lira dedi :) Vede bunun yanında araca ekstra aydınlatma takana (karşıyı rahatsız edecek şekilde) cezai işlem uygulanır dedi.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Bugun çakarlarımı söktüm trafik polisiyle konuştum cezası 362 lira dedi :) Vede bunun yanında araca ekstra aydınlatma takana (karşıyı rahatsız edecek şekilde) cezai işlem uygulanır dedi.
Seninkiler direk polis çakarıydı çok belli olurdu aslında hepsi yasak ama bendekiler minik pek göze batmıyor inşallah ceza yemem yinede.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Ümit abi elektrik işini nasıl yaptın ben röle ile parklara bağlayıp düğme koymayı düşünüyorum da nasıl röleyi nasıl tetiklleyeceğim anlmadım parkın artısını bobin ucuna girip bobin ucundan çıkan - yi parkın eksisine mi bağlıyoruz birde gece şehir içinde yakmazsanız sıkıntı çıkmaz direk karşıya göz alır şekilde bağlanırsa sıkıntı olur ben ledlerin arkasını asetatlı kalemle siyaha boyadım

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

sabri abi şu pilot air jeti ne yapıcaz
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Ümit abi elektrik işini nasıl yaptın ben röle ile parklara bağlayıp düğme koymayı düşünüyorum da nasıl röleyi nasıl tetiklleyeceğim anlmadım parkın artısını bobin ucuna girip bobin ucundan çıkan - yi parkın eksisine mi bağlıyoruz birde gece şehir içinde yakmazsanız sıkıntı çıkmaz direk karşıya göz alır şekilde bağlanırsa sıkıntı olur ben ledlerin arkasını asetatlı kalemle siyaha boyadım

Eğer takacağın lamba led ise mutlaka aküden elektrik alman gerekiyor çünkü led ac akım ile çalışır bizim motorda parklar ve far dc akımla çalışıyor dinamodan elektrik alıyor, o yüzden aküden kablo çekeceksin fakat pozitif kabloya 10 amperlik kırmızı araba sigortası koyki hassas olsun her hangi bir şase durumunda korur motoru sonra araya kafada bir yere anahtar koyarsın ben o şekilde yaptım .
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Dostum görünen o ki senin de dediğin gibi satış politikası. yada satan arkadaş çok saf, işten anlamayan birisi. bir diğer ihtimalde xenonu takan usta baştansavma yapıp çocugu kazıklamış. senin anlattıkların tamamen xenonun yanlış montajından kaynaklı. sellektör çalışıyor demişssin. yolda giderken sürekli olarak sellektör tuşuna basarsan yakında oda çalışmaz bi hal alır. sen ya acilen xenonu sök yada yeni bir tesisat çeksin işten anlayan birisi. aksi takdirde daha fazla masraf açar.

hocam yanlış anlattım pardon, sellektör sadece sellektör yapıcak cihazileri geri yapıyor yani far gene hiç yanmıyor önde 3 tane far var bildigimiz gibi hiç biri hiç aydınlatmadı aldım alalı, ama uzun far için o ileri geri yapan cihaz çalışıyor
birde iyi bir ustayı nasıl anlarım yetkili servisemi gitmem uygun olur yoksa kendime bir motorcumu bulim?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
hocam yanlış anlattım pardon, sellektör sadece sellektör yapıcak cihazileri geri yapıyor yani far gene hiç yanmıyor önde 3 tane far var bildigimiz gibi hiç biri hiç aydınlatmadı aldım alalı, ama uzun far için o ileri geri yapan cihaz çalışıyor
birde iyi bir ustayı nasıl anlarım yetkili servisemi gitmem uygun olur yoksa kendime bir motorcumu bulim?

valla bence asıl şimdi anlatamadın:cherry: önceki mesajında yanlış anlamışım, şimdi hiç anlamadım:cherry: önde 3 tane far var diyorsun onlardan bir tanesi far diğer ikisi park lambası. sol kumanda kolundakı far anahtarını bı kere acarsan o parklar yanar. bi kere daha acarsan parklarla beraber farda yanar(kısalar yanar) uzunları yakmak için sol kumanda kolundan uzun hüzmeyi acman gerekir.

ileri geri yapan cihaz nedir arkadaşım tövbe tövbe :queen::queen:
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Eğer takacağın lamba led ise mutlaka aküden elektrik alman gerekiyor çünkü led ac akım ile çalışır bizim motorda parklar ve far dc akımla çalışıyor dinamodan elektrik alıyor, o yüzden aküden kablo çekeceksin fakat pozitif kabloya 10 amperlik kırmızı araba sigortası koyki hassas olsun her hangi bir şase durumunda korur motoru sonra araya kafada bir yere anahtar koyarsın ben o şekilde yaptım .

abi yanlış yazdın sanırım akü dc olacak :)benim dediğim röle ile parkları açmadan açılmayacak sisten arabalardaki sis farı tarzı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst