TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
sabri istanbula tvs parçacısı mı acsak kanka :cherry:
bi site yaparız tvsyedekparca.com diye anlaşmalı kargo ile heryere göndeririz
ama sen isotlara calışıyordun demi SabriApache olarak :queen:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Sadece braket mi basamakla beraber mi? ayrıca ne şekilde temin edebilirim?

sadece braket. ama tam fiyatını öğrenip söylerim sana. istersen kargolarım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

sabri istanbula tvs parçacısı mı acsak kanka :cherry:
bi site yaparız tvsyedekparca.com diye anlaşmalı kargo ile heryere göndeririz
ama sen isotlara calışıyordun demi SabriApache olarak :queen:

kanka isotlarda iyice piştim artık kendi dükkanımı açmak istiyorum. ortak olursan beraber çok iyi iş yaparız:p
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Sabri knka isotlarin yedek parca stok deposunu gördüm bir büyük bir parca var aklin hayalin durur

Hani diyorlar ya parca yok hindistandan sipariş verildi gelecek bekleyin felan hikaye
Servislerin ilgisizliğinden kaynaklaniyor yoksa parca bol

Yedek parca sikintisi çekenler bekletilenler hic ugrasmayin
Arayin isotlar satis sonrasini hemen parcaniz geliyor

Benden söylemesi :):):)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Sabri knka isotlarin yedek parca stok deposunu gördüm bir büyük bir parca var aklin hayalin durur

Hani diyorlar ya parca yok hindistandan sipariş verildi gelecek bekleyin felan hikaye
Servislerin ilgisizliğinden kaynaklaniyor yoksa parca bol

Yedek parca sikintisi çekenler bekletilenler hic ugrasmayin
Arayin isotlar satis sonrasini hemen parcaniz geliyor

Benden söylemesi :):):)

aynen katılıyorum dostum... selo test edecegim yeni kasayı..elimden kurtulamazsın..
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
selam arkadaşlar, az önce isotlar ı aradım. yeni model gelecekmi diye sordum. çalışmalar sürüyor 1 ay sonra fuar var dedi. 180 cc getirme aşamasındayız dedi. bakalım inşallah uygun fiyattan gelirde onunda tadına bakarız:)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Sabri knka isotlarin yedek parca stok deposunu gördüm bir büyük bir parca var aklin hayalin durur

Hani diyorlar ya parca yok hindistandan sipariş verildi gelecek bekleyin felan hikaye
Servislerin ilgisizliğinden kaynaklaniyor yoksa parca bol

Yedek parca sikintisi çekenler bekletilenler hic ugrasmayin
Arayin isotlar satis sonrasini hemen parcaniz geliyor

Benden söylemesi :):):)

kanka biliyorum ya. biz okanla baktık. bi ara okanı kaybettim içerde zor bulduk çocugu:cherry:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
S.a. arkadaşlar
geçen hafta benim teyze oğlu ile beraber motora led uyguladık
ama daha fazla led kullanmama hatta dış mekan 3 çipli led kullanmamıza rağmen
aşağıdaki resimde olduğu kadar yoğun bir aydınlatma sağlayamadık
KZ1XLa.jpg


Şimdi ben diyorum ki bu motor beyaz renk benimki ise yeşil - siyah olduğundan farketmiş olabilir
grenajların iç kısmına alüminyum bant yada krom bant olarak bilinen bantlardan uygulasam sizce ışığın şiddetini arttırır mı?

Not: Yukarıdaki resim youtube'da bulunan "Blue heart mod" isimli videodan alıntıdır
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
S.a. arkadaşlar
geçen hafta benim teyze oğlu ile beraber motora led uyguladık
ama daha fazla led kullanmama hatta dış mekan 3 çipli led kullanmamıza rağmen
aşağıdaki resimde olduğu kadar yoğun bir aydınlatma sağlayamadık
http://i.hizliresim.com/KZ1XLa.jpg

Şimdi ben diyorum ki bu motor beyaz renk benimki ise yeşil - siyah olduğundan farketmiş olabilir
grenajların iç kısmına alüminyum bant yada krom bant olarak bilinen bantlardan uygulasam sizce ışığın şiddetini arttırır mı?

Not: Yukarıdaki resim youtube'da bulunan "Blue heart mod" isimli videodan alıntıdır

depo padlerinin içine sarı dipsiz ampul koy. gerekli aydınlatmayı veriyor.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
S.a millet yahu o hava filtresi nasıl böğürüyor öyle egsoz takmış gibi:)Sabri abi nerede açıyorsun parçacıyı istanbulda mı
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
depo padlerinin içine sarı dipsiz ampul koy. gerekli aydınlatmayı veriyor.

üstad ben yeşil renk led kullandım sarı dipsiz ampul yeşil rengin ambiansını bozmaz mı?
birde hangi tip olandan almalıyım park lambası diye geçiyor (dipsiz ampul diye aratınca)
Mavi rengi varmış ama yeşil bulamadım...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
sabrı benım arabaya kontak takımı lazım bı fıyat versene r19 europa:queen:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
üstad ben yeşil renk led kullandım sarı dipsiz ampul yeşil rengin ambiansını bozmaz mı?
birde hangi tip olandan almalıyım park lambası diye geçiyor (dipsiz ampul diye aratınca)
Mavi rengi varmış ama yeşil bulamadım...

dostum kusura bakma benım motor sarı oldugu için o şekilde yazdım. motorunun yeşil olduğu g özümden kaçmış. tabiiki yeşil motora sarı ampul biraz abes olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------

sabrı benım arabaya kontak takımı lazım bı fıyat versene r19 europa:queen:

orjinal valeo kontak 115 TL erolcum. depo kapağıda 10 lira olur:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------

Sevinirim abi 50 lira civarında bulabilirsen alırım. Ben sitelerde araştırdım 80 90 dan aşağı yok 130 mu ne en pahalısıda. Cevabını bekliyorum abi Teşekkürler.

çıkmasını 50 liraya buldum ama ne kadar kargo parası olur bilemem:silent:
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
dostum kusura bakma benım motor sarı oldugu için o şekilde yazdım. motorunun yeşil olduğu g özümden kaçmış. tabiiki yeşil motora sarı ampul biraz abes olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------



orjinal valeo kontak 115 TL erolcum. depo kapağıda 10 lira olur:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------



çıkmasını 50 liraya buldum ama ne kadar kargo parası olur bilemem:silent:

temizse sıkıntı yok abi kargo parası fazla birşey tutmaz diye düşünüyorum
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
selam arkadaşlar, az önce isotlar ı aradım. yeni model gelecekmi diye sordum. çalışmalar sürüyor 1 ay sonra fuar var dedi. 180 cc getirme aşamasındayız dedi. bakalım inşallah uygun fiyattan gelirde onunda tadına bakarız:)

Getirmezler ustam onu geçen senede aynısını söylemişlerdi ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst