sanırım 75 liraydı o parçanın fiyatı
Sadece braket mi basamakla beraber mi? ayrıca ne şekilde temin edebilirim?
sabri istanbula tvs parçacısı mı acsak kanka :cherry:
bi site yaparız tvsyedekparca.com diye anlaşmalı kargo ile heryere göndeririz
ama sen isotlara calışıyordun demi SabriApache olarak :queen:
Sabri knka isotlarin yedek parca stok deposunu gördüm bir büyük bir parca var aklin hayalin durur
Hani diyorlar ya parca yok hindistandan sipariş verildi gelecek bekleyin felan hikaye
Servislerin ilgisizliğinden kaynaklaniyor yoksa parca bol
Yedek parca sikintisi çekenler bekletilenler hic ugrasmayin
Arayin isotlar satis sonrasini hemen parcaniz geliyor
Benden söylemesi![]()
Sabri knka isotlarin yedek parca stok deposunu gördüm bir büyük bir parca var aklin hayalin durur
Hani diyorlar ya parca yok hindistandan sipariş verildi gelecek bekleyin felan hikaye
Servislerin ilgisizliğinden kaynaklaniyor yoksa parca bol
Yedek parca sikintisi çekenler bekletilenler hic ugrasmayin
Arayin isotlar satis sonrasini hemen parcaniz geliyor
Benden söylemesi![]()
S.a. arkadaşlar
geçen hafta benim teyze oğlu ile beraber motora led uyguladık
ama daha fazla led kullanmama hatta dış mekan 3 çipli led kullanmamıza rağmen
aşağıdaki resimde olduğu kadar yoğun bir aydınlatma sağlayamadık
http://i.hizliresim.com/KZ1XLa.jpg
Şimdi ben diyorum ki bu motor beyaz renk benimki ise yeşil - siyah olduğundan farketmiş olabilir
grenajların iç kısmına alüminyum bant yada krom bant olarak bilinen bantlardan uygulasam sizce ışığın şiddetini arttırır mı?
Not: Yukarıdaki resim youtube'da bulunan "Blue heart mod" isimli videodan alıntıdır
aynen katılıyorum dostum... selo test edecegim yeni kasayı..elimden kurtulamazsın..
depo padlerinin içine sarı dipsiz ampul koy. gerekli aydınlatmayı veriyor.
tahmini 50 lira civarına far bulunabilir diye tahmin ediyorum.bursada yoksa istersen araştırayım
üstad ben yeşil renk led kullandım sarı dipsiz ampul yeşil rengin ambiansını bozmaz mı?
birde hangi tip olandan almalıyım park lambası diye geçiyor (dipsiz ampul diye aratınca)
Mavi rengi varmış ama yeşil bulamadım...
sabrı benım arabaya kontak takımı lazım bı fıyat versene r19 europa:queen:
Sevinirim abi 50 lira civarında bulabilirsen alırım. Ben sitelerde araştırdım 80 90 dan aşağı yok 130 mu ne en pahalısıda. Cevabını bekliyorum abi Teşekkürler.
dostum kusura bakma benım motor sarı oldugu için o şekilde yazdım. motorunun yeşil olduğu g özümden kaçmış. tabiiki yeşil motora sarı ampul biraz abes olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------
orjinal valeo kontak 115 TL erolcum. depo kapağıda 10 lira olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------
çıkmasını 50 liraya buldum ama ne kadar kargo parası olur bilemem:silent:
selam arkadaşlar, az önce isotlar ı aradım. yeni model gelecekmi diye sordum. çalışmalar sürüyor 1 ay sonra fuar var dedi. 180 cc getirme aşamasındayız dedi. bakalım inşallah uygun fiyattan gelirde onunda tadına bakarız![]()