- Katılım
- 3 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,336
Mangal yapmak için körfeze mi gitcez![]()
Maksat gezinti olsun abi. Hem senin için problem mi sanki? Bassan 10 dk'da ordasın
Mangal yapmak için körfeze mi gitcez![]()
egzozu boyayip kurumaya biraktim.tupu de aldim.pazar gunu kapaliymis egzozcu.sabirsizlaniyorum ses icinbiz o egzozcuya sadece işçiliği yaptırdık..egzozu bir çok yerden alabilirsin..işçiliğini de tanıdığın egzozcu varsa yaptırırsın yoksa tarif ederim bizim egzozcuyu..işçiliği iyidir..
bende yeni resimler var taktık eğzostu ama hemen atmayacağımegzozu boyayip kurumaya biraktim.tupu de aldim.pazar gunu kapaliymis egzozcu.sabirsizlaniyorum ses icin.
Resim degilde bi vidyo ceksen iyi olurdubende yeni resimler var taktık eğzostu ama hemen atmayacağım
video için uygun sessizlik ortamı yoktu..çoluk çocuk sesi vardı bi ara çekeriz...Resim degilde bi vidyo ceksen iyi olurdu
butun abilere selamalaykum![]()
beyler bu 2013 kasa için depo kılıfı var mı çevrenizde ? veya internette mevcutsa link atar mısınız ?
benım aldıgım egzozdan aldıysan kesınlıkle susturucuyu cıkar..susturucuyla motor yürümüyor. subaplara zarar verebilirsin. bide foto at bakalım nasıl olmuşaz once hayirlisiyla egzozu takdirdim .daha susturucuz deneyemedim ama bu haliyle cok tatli oldu.hemen depoyu fulledim.yakitta fark ne kadar olucak yazarim buraya
http://n1311.hizliresim.com/1h/u/ux69t.jpg
valla yol guzergahimda cok polis oluyo biraz sikinti olabilir.bide susturuculu daha hos cikiyo sanki ses bana oyle geldi.zaten pek zorlamiyorum motoru ben 7000 deviri cok gecmiyorum.normal kullanimda subaplarda sikinti olur diyosan sokerim
egzozdan sonra hic yakit denemesi yaptinmi.malum benzin cok paraaslında bende susturuculu sesi seviyorum ama gazladığın zaman motor yürümüyor buda demekki motoru sıkıyor..ama yüksek devir kullanmazsan sıkıntı olacağını düşünmüyorum..ben susturucuya bi kaç delik daha açacam belki biraz rahatlarseloo noldu bizim iş
![]()
egzozdan sonra hic yakit denemesi yaptinmi.malum benzin cok para
iyiymis o zaman sevdim bu egzoz isini.artik umraniye carsida yayalar onume atlamiyo![]()
valla bende hic sicak bakmiyodum.gecen gezide binmez olaydim o apacheye.gaz ses hissiyati cok hosuma gittiBu egzoz çılgınlığı nedir yaaa![]()
dikkat et polisler atlar ama![]()
aslında bende susturuculu sesi seviyorum ama gazladığın zaman motor yürümüyor buda demekki motoru sıkıyor..ama yüksek devir kullanmazsan sıkıntı olacağını düşünmüyorum..ben susturucuya bi kaç delik daha açacam belki biraz rahatlarseloo noldu bizim iş
![]()