TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
biz o egzozcuya sadece işçiliği yaptırdık..egzozu bir çok yerden alabilirsin..işçiliğini de tanıdığın egzozcu varsa yaptırırsın yoksa tarif ederim bizim egzozcuyu..işçiliği iyidir..
egzozu boyayip kurumaya biraktim.tupu de aldim.pazar gunu kapaliymis egzozcu.sabirsizlaniyorum ses icin:).
 
Katılım
29 Haz 2013
Mesajlar
126
beyler bu 2013 kasa için depo kılıfı var mı çevrenizde ? veya internette mevcutsa link atar mısınız ?
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
az once hayirlisiyla egzozu takdirdim .daha susturucuz deneyemedim ama bu haliyle cok tatli oldu.hemen depoyu fulledim.yakitta fark ne kadar olucak yazarim buraya
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
az once hayirlisiyla egzozu takdirdim .daha susturucuz deneyemedim ama bu haliyle cok tatli oldu.hemen depoyu fulledim.yakitta fark ne kadar olucak yazarim buraya
benım aldıgım egzozdan aldıysan kesınlıkle susturucuyu cıkar..susturucuyla motor yürümüyor. subaplara zarar verebilirsin. bide foto at bakalım nasıl olmuş:)
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
http://n1311.hizliresim.com/1h/u/ux69t.jpg
valla yol guzergahimda cok polis oluyo biraz sikinti olabilir.bide susturuculu daha hos cikiyo sanki ses bana oyle geldi.zaten pek zorlamiyorum motoru ben 7000 deviri cok gecmiyorum.normal kullanimda subaplarda sikinti olur diyosan sokerim

---------- Post added at 23:04 ---------- Previous post was at 23:01 ----------

zaten sikinti olursa degistirim orjinal egzozla.kelepceli yaptirdim boruyu
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
http://n1311.hizliresim.com/1h/u/ux69t.jpg
valla yol guzergahimda cok polis oluyo biraz sikinti olabilir.bide susturuculu daha hos cikiyo sanki ses bana oyle geldi.zaten pek zorlamiyorum motoru ben 7000 deviri cok gecmiyorum.normal kullanimda subaplarda sikinti olur diyosan sokerim

aslında bende susturuculu sesi seviyorum ama gazladığın zaman motor yürümüyor buda demekki motoru sıkıyor..ama yüksek devir kullanmazsan sıkıntı olacağını düşünmüyorum..ben susturucuya bi kaç delik daha açacam belki biraz rahatlar:) seloo noldu bizim iş:p
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
aslında bende susturuculu sesi seviyorum ama gazladığın zaman motor yürümüyor buda demekki motoru sıkıyor..ama yüksek devir kullanmazsan sıkıntı olacağını düşünmüyorum..ben susturucuya bi kaç delik daha açacam belki biraz rahatlar:) seloo noldu bizim iş:p
egzozdan sonra hic yakit denemesi yaptinmi.malum benzin cok para
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
Bu egzoz çılgınlığı nedir yaaa :D
valla bende hic sicak bakmiyodum.gecen gezide binmez olaydim o apacheye.gaz ses hissiyati cok hosuma gitti

---------- Post added at 23:40 ---------- Previous post was at 23:35 ----------

dikkat et polisler atlar ama:p
:) 270 liraydi galiba atlarlarsa.kacicaz artik.zincir yaglama.otomatik jikle tamam.simdide aklimda otomatik plaka gizleme var.onuda yaparsam tam apache olcam
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
aslında bende susturuculu sesi seviyorum ama gazladığın zaman motor yürümüyor buda demekki motoru sıkıyor..ama yüksek devir kullanmazsan sıkıntı olacağını düşünmüyorum..ben susturucuya bi kaç delik daha açacam belki biraz rahatlar:) seloo noldu bizim iş:p

Knka senin is yapim aşamasında
Üzerinde calismalar yapiyorum
Sanki Amerika ya uçak yapiyoruzz :):):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst