TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
54
apacheye 5200 vermek ne kadar mantıklı baktılar yeni kasa tutucak hemen zam 300 lira yapıştırrr.nerde tvs çiler hepsi kayıp oldu.cevap vermeye yüzünüz varmı zamazumadan ne farkınız kaldı.facebookada yazdım silmişler mesajımı bende sizi sildim insanları kaz yerine koymayın nisan mayıstan kalma motorları bile 5200 yapmışlar sahibinden.com da :farao:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
apacheye 5200 vermek ne kadar mantıklı baktılar yeni kasa tutucak hemen zam 300 lira yapıştırrr.nerde tvs çiler hepsi kayıp oldu.cevap vermeye yüzünüz varmı zamazumadan ne farkınız kaldı.facebookada yazdım silmişler mesajımı bende sizi sildim insanları kaz yerine koymayın nisan mayıstan kalma motorları bile 5200 yapmışlar sahibinden.com da :farao:
cem kardeşim şunu söylyim sana motorlardan 270 tane gelmiş yeşil siyah kalmamış
270 motoru 10 15 günde filan sattılar
ellerinde motor kalmadı, satılan motorları da eski kasaya göre cok begenildi, buna bende dahil olmak üzere.
cogu eksiğini gidermişler. motor cok prim yaptı. benim arkadaşıma yeşil siyah için aradık bayiyi elimizde yok 1 2 ay sonra gelicek dediler
yani şuan sana şöyle söyliyim 5200 oldu ya. yeşil siyah bulan o paraya verecek durumda.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
54
10 gün önce bursadaki bayiine gittim 4890 dedi 10 güne gelicek dedi hatta adamlarda ajanda var isim numara bıraktım arayacaklardı ne arayan var ne soran heralde zamdan sonraa yüzleri kalmadı ilk motorum olacaktı ama bu çakallığa zor.böyle yaptıkları zaman kan beynime sıçrıyor
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
10 gün önce bursadaki bayiine gittim 4890 dedi 10 güne gelicek dedi hatta adamlarda ajanda var isim numara bıraktım arayacaklardı ne arayan var ne soran heralde zamdan sonraa yüzleri kalmadı ilk motorum olacaktı ama bu çakallığa zor.böyle yaptıkları zaman kan beynime sıçrıyor
aga aynı haltı bana da yaptılar. ama ben kıyameti kopardım hem ucuza aldım hemde istediğim rengi bana kadar kargolamak zorunda kaldılar.
hacı hakkını ara. tvs firmasının içinde düzgün insanlarda var. bi o kadar bozuk adamlarda var.
kimileri fırsat kolluyor. kimileri sadece müşteri memnuniyeti için calışıyor.
ama sana şunu söyliyim 5200 değil şuan 5.5 ta yapsalar gider satar bu motosiklet.
sana 4.890 dan satmak istemezse ama bir başkasına 5200 den hemen satabilir.
sana yapılan biraz cakallık olmuş.
benim arkadaşım 5200 e razı şuan için yeşil siyah elinde olan bayi varsa
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
dostlar bu 2013 apaçinin üzerindeki orjinal lastik ebatları nedir?
birde yeni kasa için çanta demiri üretildi mi?

ön: 90 90 17
arka: 110 80 17

çanta demiri üretildi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

aga aynı haltı bana da yaptılar. ama ben kıyameti kopardım hem ucuza aldım hemde istediğim rengi bana kadar kargolamak zorunda kaldılar.
hacı hakkını ara. tvs firmasının içinde düzgün insanlarda var. bi o kadar bozuk adamlarda var.
kimileri fırsat kolluyor. kimileri sadece müşteri memnuniyeti için calışıyor.
ama sana şunu söyliyim 5200 değil şuan 5.5 ta yapsalar gider satar bu motosiklet.
sana 4.890 dan satmak istemezse ama bir başkasına 5200 den hemen satabilir.
sana yapılan biraz cakallık olmuş.
benim arkadaşım 5200 e razı şuan için yeşil siyah elinde olan bayi varsa

hacı üçü beşi bırakta ne zaman yarışıyoz
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
ön: 90 90 17
arka: 110 80 17

çanta demiri üretildi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------



hacı üçü beşi bırakta ne zaman yarışıyoz

bugun bi tofaşın aklını aldım. :D 500 600 metre de kapıştık gibi bişi oldu. bir sonraki ışıklara gelinceye kadar abandı gaza :D
yetişemedi :D

zor durdu ışıklarda :D
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
ee bu demek değil ki sabri emmiyi geçecen:p

bu arada cumhura versen bizim motoru. istanbuldan cıktım afrikada safari yaptım. oradan monoca ya gittim ferrari drag yarışlarında birinci oldum geldim der :D
hacı lastik ebatlarına bakıldıgı zaman yeni kasa eski kasa, arada 3-5 km hız kaybı olabilir diye düşünüyorum.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
enes ağzına sağlık. benim apache için anlatamadıklarımı çok güzel tasvir etmişsin. dediğin gibi apache çok ilginç motor:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------

bu arada cumhura versen bizim motoru. istanbuldan cıktım afrikada safari yaptım. oradan monoca ya gittim ferrari drag yarışlarında birinci oldum geldim der :D
hacı lastik ebatlarına bakıldıgı zaman yeni kasa eski kasa, arada 3-5 km hız kaybı olabilir diye düşünüyorum.

cumhur garip bir insandı kabul ediyorum:) hız kaybı yok denecek kadar az.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
enes ağzına sağlık. benim apache için anlatamadıklarımı çok güzel tasvir etmişsin. dediğin gibi apache çok ilginç motor:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------



cumhur garip bir insandı kabul ediyorum:) hız kaybı yok denecek kadar az.
lastikler cok iyi yatıyor sabri emmi. yakındır benim asfalta yapışmam. yata yata düşecem az kaldı :D
hacı şu kafa zırıltısını biraz kestim biraz kesemedim nasıl haledecez bunu?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
lastikler cok iyi yatıyor sabri emmi. yakındır benim asfalta yapışmam. yata yata düşecem az kaldı :D
hacı şu kafa zırıltısını biraz kestim biraz kesemedim nasıl haledecez bunu?

lastiklere çok güvenme ve lastiği değiştirmek için kayıp düşmeyi bekleme.. kafa zırıltısı bende de var.. çağatay silikonla çözmüş. haftasonu bende deneyeceğim bakalım.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
lastiklere çok güvenme ve lastiği değiştirmek için kayıp düşmeyi bekleme.. kafa zırıltısı bende de var.. çağatay silikonla çözmüş. haftasonu bende deneyeceğim bakalım.

nasıl silikonlamış nereyi silikonlamış. hacı bu koca kafalı motorun neresine sıksan yetmez 3 kutu silikon
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
bu foruma takılan inazumacı vardı noldu o ya?

Vardero dedi wolf dedi inazuma aldı kayboldu adam ortalıktan :D inemiyor üstünden heralde ..

Sabri senin motordaki zırıltı fenaydı en son .. Bendede vardı o Söktüm kafayı defalarca uğraştım azaltttım baya baya , En son sürat motorda kafa şasisini eğmişsin dedi , dedim düşmesi kalkması yok rüzgardanmı eğildi :D güldü ilyas usta hepsinde var kendiniz çözceniz artık dedi , haklı ..
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
apacheye 5200 vermek ne kadar mantıklı baktılar yeni kasa tutucak hemen zam 300 lira yapıştırrr.nerde tvs çiler hepsi kayıp oldu.cevap vermeye yüzünüz varmı zamazumadan ne farkınız kaldı.facebookada yazdım silmişler mesajımı bende sizi sildim insanları kaz yerine koymayın nisan mayıstan kalma motorları bile 5200 yapmışlar sahibinden.com da :farao:

bence cbf ye vermekten daha mantıklı almamış olsam yine tvs alırdım .

hız olarakta eski kasayla fark yok eski kasa 5bin devirde 65 km yapıyormuş.bende denedim 5 bin devir 65 yapıyor .Lastikler gerçekten baya yatıyo Bugün amcamla biraz gezdik cbf si var onun ben daha rahat gidiyorum gibime geldi.
Siperlik camın arasında zaten süngerimsi bi madde var ama zırıltıya etkisi az saglı sollu süngerimsi bi madde var kare şeklinde onun arasına şambrel sıkıştırdım ses yok sanki dünden bugüne resimleri yüklüyorum birazdan atıcam

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

Amcamın ybr yi satıp aldıgı cbf ilk defa yan yana geldiler resimliyip sizlerle paylaşıyım diye çeki verdim :)
20130612200059.jpg

daha plakayı çıkartmadım temmuzda çıkartıcam verigiden dolayı bugün gittim sordum temmuzda kayıt yaparsam 6 aylık vergi verecekmişim
20130612200046.jpg

20130612200036.jpg

20130612194952.jpg

20130612194943.jpg

akşama sarktı biraz gezimiz farın aydınlatması bizimkileri azımsanmayacak derecede daha iyi
20130612194831.jpg

20130612194815.jpg

20130612194805.jpg

Buda babamın maxiscooter ı :) scotterdan başka motor sevmiyo adam :pr:
20130606095107.jpg
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bugun bende gördüm o hacı o lastiği bende koyucam bakalım ondan . orası sürtüyor zaten
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst