- Katılım
- 16 Tem 2012
- Mesajlar
- 1,576
sağdaki benzin ışığı yanmaya başladı. daha kaç km gider o şekilde ?
30 km diye biliyorum
sağdaki benzin ışığı yanmaya başladı. daha kaç km gider o şekilde ?
irc kotu bir lastik değil kardeşim lakin en iyiside değil sıkıntı yaratacağını sanmıyorumLastik işini sormuştum ben ama ; Ben direk almayı düşündüğüm lastikleri yazayım.
ARKA LASTİK İÇİN
http://www.irclastik.net/urun.asp?konu=urunler&anakategori=0&marka=1&kategori=24&ara=1&ebat=100&ebat1=90&ebat2=18&sayfa=
Orjinal lastik ebatları 100-80-18 diye biliyorum bu lastikte 100-90-18 bu bi sorun yaratır mı?
ÖN LASTİK İÇİN
http://www.irclastik.net/urun.asp?ara=1&ebat=90&ebat1=90&ebat2=17
Orjinal lastik ebatları 90-90-17 diye biliyorum orjinal lastik ebatlarında ön lastik.
Arkadaşlar bu iki lastikten birinin kullanan var mı ya da kullanmasa da lastikten anlayan arkadaşlar önerir mi bu lastikleri?
irc kotu bir lastik değil kardeşim lakin en iyiside değil sıkıntı yaratacağını sanmıyorum
sağdaki benzin ışığı yanmaya başladı. daha kaç km gider o şekilde ?
ben iki gün önce daha sport görünsün diye kenda marka 110- 90-18 ebatında lastik taktım bu marka bile orjinalinden daha iyi görüntüde mükemmel oldu artık dişliyi 14 yapmaya gerek kalmadıLastik işini sormuştum ben ama ; Ben direk almayı düşündüğüm lastikleri yazayım.
ARKA LASTİK İÇİN
http://www.irclastik.net/urun.asp?konu=urunler&anakategori=0&marka=1&kategori=24&ara=1&ebat=100&ebat1=90&ebat2=18&sayfa=
Orjinal lastik ebatları 100-80-18 diye biliyorum bu lastikte 100-90-18 bu bi sorun yaratır mı?
ÖN LASTİK İÇİN
http://www.irclastik.net/urun.asp?ara=1&ebat=90&ebat1=90&ebat2=17
Orjinal lastik ebatları 90-90-17 diye biliyorum orjinal lastik ebatlarında ön lastik.
Arkadaşlar bu iki lastikten birinin kullanan var mı ya da kullanmasa da lastikten anlayan arkadaşlar önerir mi bu lastikleri?
michelin aradım aradım yok bu ebatlarda eğer sizler bulabildiyseniz michelin almak isterim. arkadaş sahibinden.com da baktı(kendisinde ybr 125 var) kendi lastik ebatlarında michelin pilot sporty çifti 250 lira. Michelin pilot sporty takan arkadaşlar varsa beni bilgilendirebilir mi? Ben ebatlara uygun hiç bulamadım. Bi yardım be![]()
Arkadaşlar öncelikle herkeze merhaba motorumla ilgili bir şey sormak istiyorum sol arka amortisörden tıslama gibi ses geliyor bu sabah işe gelirken de baktığımda ordan birşeyler damladığını gördüm suya benziyor ben yinede yola çıktım ama onun ne olduğunu anlayamadım fikri olan var mı? seleyi kaldırıp baktım orada su gelicek bir yer de yok ama bir yerden yere damlalar düşüyor?
bu tsubasa ile serkanapache arasındaki muhabbetten ben iyice sıkıldım..ne zaman foruma girsem bir tartışma bir gerginlik. hiç tadı tuzu kalmadı artık bu forumun yaa.. nerde o eski makara yaptığımız günleer..
imkansız değil selamiama 10 krş altına bu trafikte inemedim henüz fakat didim veya kırklareli'nde otursaydım kesinlikle çok çok rahat inerdim tabi 70-85 arası seyir etseydim
ancak e5 trafiğini bilirsin yeri geliyor yükleniyosun yeri geliyor 30-40 gidiyosun ben hergün esenyurt-mecidiyeköy gidip geliyorum yakıt (100km/ 2.04-2.14-2.36lt )arası gidip geliyorum ama 3. viteslerde devir 5-7000 de sürekli mesela yavaş giderken yol açıkken zaten vuruyorum kırbacı mecburen
şu yuvacık gezisine gittik geldik mesela hızımız vs. belliydi ve sonuçta şu oldu
Alınan benzin: 50,00
Alınan Litre: 10,96 litre
1km'de tüketim: 0,100
100km'de tüketim: 10,00
1 litre benzin ile 45,60 km
100km'de 2,19 litre sarfiyat bu daha düşük olabilirdi belki fakat dönüşte daha hızlı geldik![]()
sağdaki benzin ışığı yanmaya başladı. daha kaç km gider o şekilde ?
o hortum nerde tam olarak.? 1 litre su nasıl çıkar yau anlamadım:silent:
valla selami git yaptır 7500 bakımındayken çok yakıyor bu motor ilk aldığımda rodajda 470 km gitmişti şimdi 400 zor görüyor dedim adını hatırlayamadım şimdi sürat motorda ama genç bi çalışandı çok güzel ayarladı vallahi ben de çok şaşırdım bu değerleri yakaladığına motorunmurat kardesim ne ayari yaptilarsa bende gelim benimkinede yapsinlar cok ciddiyim yani o degerler super