- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
her zaman demişimdir bizim ülkede dükkana girdi mi müşteri, satıcı çadırı kurar diyeSonra noldu? Kanuni daha yeni çıkmış piyasaya kaç kişide var üstünde kanuni yazan gt250r? Herkes şüpheyle, tedirgin gözlerle bakıyordu motora. Buda mı kanuni oldu diye. İlk zamanlar hiç satamadı. Hyosung markaya da bakmıyor du, sonra baktı ki durumlar iyiye gitmiyor, hyosung bakmaya başladı. Başka çağresi kalmadı çünkü. Tvs'nin durumu iyi yerlere gitmiyor bu bir gerçek. TR'deki bayilerin ayakları yerden kesilmiş kâr marjını düşünüyorlar. Bilmiyorlar ki onlara asıl kâr yaptırıcak olan müşteriler.