- Katılım
- 22 Eki 2012
- Mesajlar
- 260
Arkadaşlar Allah izin verirse cumartesi günü esenlerden kartal'a motorumu teslim almaya gideceğim
(Ne işin var taa oralarda demeyin fuarda anlaşıp ödeme yaptığım kişi izmir bayisi çıktı yani izmire gitmekten iyidir
Herneyse sormak istediğim şey 2 arkadaş gideceğiz motoru almaya
Rodaj döneminde olan 0 sıfır motora artçı ile beraber binmek sıkıntı olur mu?
Bir de hangi devir ve km/s aralığında seyretmeliyim?
(örn: max 6000 devir / 60-80 km gibi)
(Ne işin var taa oralarda demeyin fuarda anlaşıp ödeme yaptığım kişi izmir bayisi çıktı yani izmire gitmekten iyidir
Herneyse sormak istediğim şey 2 arkadaş gideceğiz motoru almaya
Rodaj döneminde olan 0 sıfır motora artçı ile beraber binmek sıkıntı olur mu?
Bir de hangi devir ve km/s aralığında seyretmeliyim?
(örn: max 6000 devir / 60-80 km gibi)