TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Arkadaşlar Allah izin verirse cumartesi günü esenlerden kartal'a motorumu teslim almaya gideceğim
(Ne işin var taa oralarda demeyin fuarda anlaşıp ödeme yaptığım kişi izmir bayisi çıktı yani izmire gitmekten iyidir :)
Herneyse sormak istediğim şey 2 arkadaş gideceğiz motoru almaya
Rodaj döneminde olan 0 sıfır motora artçı ile beraber binmek sıkıntı olur mu?
Bir de hangi devir ve km/s aralığında seyretmeliyim?

(örn: max 6000 devir / 60-80 km gibi)
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
Arkadaşlar Allah izin verirse cumartesi günü esenlerden kartal'a motorumu teslim almaya gideceğim
(Ne işin var taa oralarda demeyin fuarda anlaşıp ödeme yaptığım kişi izmir bayisi çıktı yani izmire gitmekten iyidir :)
Herneyse sormak istediğim şey 2 arkadaş gideceğiz motoru almaya
Rodaj döneminde olan 0 sıfır motora artçı ile beraber binmek sıkıntı olur mu?
Bir de hangi devir ve km/s aralığında seyretmeliyim?

(örn: max 6000 devir / 60-80 km gibi)
söylediğiniz değerleri geçmedikçe sıkıntı çıkartmaz. Rahatlıkla binebilirsiniz.

Saygılar,
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
ben bindirmedim ilk 500km kimseyi:D
sabri de öle.
dik rampaya çıkmican hele iki kişi hiç

Konyada rampa yok zatende Ben rodajda çoğunlukla 2 kişi bindim sıkıntı çıkmaz devir aralığını geçmedikce .. 120 kilo tek kişi binince bişey yok 60 60 binince ooooo olmaz :D bırak bu işleri okan :p
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Şu apaçilerin tipine hayran olmamak mumkun deil ancak birde şu titreşim denilen şeyin olması insanı soğutuyor beyler ilk motorumu alıcam ama bu gidişle bir ybr bir apaçi alıp ybr motorunu apaçiye takıp sorunsuz motor yaratıcam o olucak :D
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Son hız konusuna bir ekleme yapmak istedim;

Genelleme yapmak ne kadar doğru olur bilmiyorum ama bizim motorlar 9-10 km/s kadar fazla gösteriyor son hız olarak.
60 - 70 km/s hızlarda bu sapma ne orandadır onu bilmiyorum.
Ama GPS ile yaptığım son hız ölçümlerinde kendi göstergesi 121 gösterdiğinde GPS 111 - 112 gibi gidip geliyordu.

Bilginize :)

genel olarak %10luk bir şaşma payı var ben 1 defa 133 gördüm fakat deponun üzerine yapışmıştım resmen(50 kiloyum) o zaman anca 120yi görmüştüm gerçek olarak birde sakın ilk alacaklar servislere güvenip 140 görürsün dediklerine bakmasınlar:) ybr ile cbfnin ki nasıl acaba
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
yeni kasanın kafa grenajı bi öncekine takılabiliyor mu ? sanırım sorulmuştu bu soru ama bulamadım, kusura bakmayın.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
bulunduğum yerdeki servisten,bayiden falan alamıyor muyum ? yedek parça olarak satılmıyor mu ?
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Anlayın işte, adamlar motor satılsın, ellerinde kalmasın diye yeni kasanın parçalarını bile satmıyorlar. Sanane kardeşim eski kasa apache'si olan adam sırf kafa grenaj'ı hoşuna gidiyor diye yeni motor mu alıcak?

Bu konuyu Sabri abi fuarda yetkililerle konuştu. Yok satılmicak, eski kasa kullanıcılarına verilmicek, yok şase numarası olucak bir sürü safsata, laf salatası yaptılar. Bazen honda ya da yamaha'yı sırf marka yüzünden tercih ediyorlar ya, ya da etmek zorunda kalıyorlar (Ben gibi. Hem 2.el korkusuna alamadım apache. Kısmet olsa Nihat Abi'nin motorunu alıcaktım kısmet olmadı, gittim ybr aldım) adamlar haklı. Hiç kimse senin motorun eski kasa ben sana yeni kasa parçası satmam. Bütün millet senin gibi yaparsa ben nasıl motor satıcam düşüncesi değil büyük markalarda. Tvs firması, ya da TR'de bayiliğini yapanlar gittikçe Tvs'yi küçük düşürmeye başladılar bence, çok büyük hata ediyorlar.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Anlayın işte, adamlar motor satılsın, ellerinde kalmasın diye yeni kasanın parçalarını bile satmıyorlar. Sanane kardeşim eski kasa apache'si olan adam sırf kafa grenaj'ı hoşuna gidiyor diye yeni motor mu alıcak?

Bu konuyu Sabri abi fuarda yetkililerle konuştu. Yok satılmicak, eski kasa kullanıcılarına verilmicek, yok şase numarası olucak bir sürü safsata, laf salatası yaptılar. Bazen honda ya da yamaha'yı sırf marka yüzünden tercih ediyorlar ya, ya da etmek zorunda kalıyorlar (Ben gibi. Hem 2.el korkusuna alamadım apache. Kısmet olsa Nihat Abi'nin motorunu alıcaktım kısmet olmadı, gittim ybr aldım) adamlar haklı. Hiç kimse senin motorun eski kasa ben sana yeni kasa parçası satmam. Bütün millet senin gibi yaparsa ben nasıl motor satıcam düşüncesi değil büyük markalarda. Tvs firması, ya da TR'de bayiliğini yapanlar gittikçe Tvs'yi küçük düşürmeye başladılar bence, çok büyük hata ediyorlar.

herşeyiyle katılıyorum bir zamanlar hyosung s&t olduğunda böyle sıkıntılar olmuştu s&t yazanlara hyosung parça vermiyordu şasi nosunu istiyordu saçmalıktan başka bişey değil
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
herşeyiyle katılıyorum bir zamanlar hyosung s&t olduğunda böyle sıkıntılar olmuştu s&t yazanlara hyosung parça vermiyordu şasi nosunu istiyordu saçmalıktan başka bişey değil

Sonra noldu? Kanuni daha yeni çıkmış piyasaya kaç kişide var üstünde kanuni yazan gt250r? Herkes şüpheyle, tedirgin gözlerle bakıyordu motora. Buda mı kanuni oldu diye. İlk zamanlar hiç satamadı. Hyosung markaya da bakmıyor du, sonra baktı ki durumlar iyiye gitmiyor, hyosung bakmaya başladı. Başka çağresi kalmadı çünkü. Tvs'nin durumu iyi yerlere gitmiyor bu bir gerçek. TR'deki bayilerin ayakları yerden kesilmiş kâr marjını düşünüyorlar. Bilmiyorlar ki onlara asıl kâr yaptırıcak olan müşteriler.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bulunduğum yerdeki servisten,bayiden falan alamıyor muyum ? yedek parça olarak satılmıyor mu ?
alamıyorsun bunu yeni kasa alan ruhsatı gösterene vereceklermiş.
hemde uymuyor dedi bayideki çalışan. bir iki aparatlar filan lazım dedi

---------- Post added at 20:37 ---------- Previous post was at 20:31 ----------

Sonra noldu? Kanuni daha yeni çıkmış piyasaya kaç kişide var üstünde kanuni yazan gt250r? Herkes şüpheyle, tedirgin gözlerle bakıyordu motora. Buda mı kanuni oldu diye. İlk zamanlar hiç satamadı. Hyosung markaya da bakmıyor du, sonra baktı ki durumlar iyiye gitmiyor, hyosung bakmaya başladı. Başka çağresi kalmadı çünkü. Tvs'nin durumu iyi yerlere gitmiyor bu bir gerçek. TR'deki bayilerin ayakları yerden kesilmiş kâr marjını düşünüyorlar. Bilmiyorlar ki onlara asıl kâr yaptırıcak olan müşteriler.
hocam ben yeni kasa tvs için istanbuldaki 4 bayiden. + kocaeliden + bandırmadan fiyat aldım. bak çelişkiye bak şimdi
4600 4650 4700 4750
sadece isotlar 4800 dedi peşin para alımda.
bu adamlara fazla para kaptırmayın.
bayiye gittiğinizde servis için bakımı kaç paraya yapıyorsunuz diyip değişen parcaların fiyatlarını alın
başında durun. pazarlık edin. alın motorunuzu gidin.
bayinin adını vermeyeyim, sıfır 12 model gri eski kasa tvsye yeni kafa grenajın takarım sana 4300 peşine veririm dedi.
bende yeni olsun dedim aradaki farkı ödemeye razıyım dedim..
bu adamlara ben 1 aydır bu adamlara güven olmaz
herkes birbirini yalanlıyor diye boşuna demiyorum..
cok savunan birileri vardı bu başlık altında servislerim cok iyi bayimiz herkes memnun diye noldu şimdi?
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
alamıyorsun bunu yeni kasa alan ruhsatı gösterene vereceklermiş.
hemde uymuyor dedi bayideki çalışan. bir iki aparatlar filan lazım dedi

---------- Post added at 20:37 ---------- Previous post was at 20:31 ----------


hocam ben yeni kasa tvs için istanbuldaki 4 bayiden. + kocaeliden + bandırmadan fiyat aldım. bak çelişkiye bak şimdi
4600 4650 4700 4750
sadece isotlar 4800 dedi peşin para alımda.
bu adamlara fazla para kaptırmayın.
bayiye gittiğinizde servis için bakımı kaç paraya yapıyorsunuz diyip değişen parcaların fiyatlarını alın
başında durun. pazarlık edin. alın motorunuzu gidin.
bayinin adını vermeyeyim, sıfır 12 model gri eski kasa tvsye yeni kafa grenajın takarım sana 4300 peşine veririm dedi.
bende yeni olsun dedim aradaki farkı ödemeye razıyım dedim..
bu adamlara ben 1 aydır bu adamlara güven olmaz
herkes birbirini yalanlıyor diye boşuna demiyorum..
cok savunan birileri vardı bu başlık altında servislerim cok iyi bayimiz herkes memnun diye noldu şimdi?

İsim vermemekle çok iyi yaptınız. Çünkü o kişilere iş yaparken bu bazı bayiilerin zoruna gidicek ve o adamların başına ekşicekler. Yok siz böyle yapıyorsunuz biz satış yapamıyorsunuz gibisinden. O bahsettiğiniz bayii iş yaparda geri kalanlardan bir şey olacağını sanmıyorum. Her zaman müşteri memnuniyeti öncelikli olmalı, bayii'de çalışanların kâr marjı değil.!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst