TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
İkisi de aynı demire benziyor. Lakin isotrların ilanın da detaylı bir görüntü göremediğimden birşey demek mümkün değil. Ama sanki bir önceki kasanın çanta demirleri daha sağlam duruyor gibime geldi yoksa yanılıyormuyum:silent:
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
bakalim kanka (sbr) kismet habgisi denk gelirse artik

enes saol bu arada sen beni ozleme git sabri ile okani ozle :(

Ahaya selo dayı alındı :D Dayı sana olan özlemi anlatmaya kelimemi yeter ya :D Sabrilerden hayır yok baksana gelmıolar 2 adım .. :p senle takılalım biz :D Bisikletle sahile fln iniyom dün kadıkoye fln gittim sağlıklı yaşam modundayım bu aralar :D
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Ozaman internetten almak mantıklı değil eğer yeni kasanın demiri farklıysa
Yok eğer sadece 10-15 tl fazla paraya satabilmek adına yeni kasaya özel birşey gibi lanse edilmiş ise o zaman başka :p
Yeni kasa kullananlardan çanta takan var mı?
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
selam arkadaşlar siz düz yolda 130 u gerçekten görebılıyomusunuz ben 110 u zor goruyorum benım motorda sıkıntı olabılırmı motor alt devırlerde cok ıyı ama 9000 devır cıvarında gucu kaybedıyorum durdane rampasından aşağı 130 u zor gordum sızce normalmı? boyum 170 kılom 60 motor şuan 5000 kmde.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
selam arkadaşlar siz düz yolda 130 u gerçekten görebılıyomusunuz ben 110 u zor goruyorum benım motorda sıkıntı olabılırmı motor alt devırlerde cok ıyı ama 9000 devır cıvarında gucu kaybedıyorum durdane rampasından aşağı 130 u zor gordum sızce normalmı? boyum 170 kılom 60 motor şuan 5000 kmde.
zincirini kontrol et gevşek mi ?
lastikleri kntrol et inik mi?
bujiyi değiştirdin mi?
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
selam arkadaşlar siz düz yolda 130 u gerçekten görebılıyomusunuz ben 110 u zor goruyorum benım motorda sıkıntı olabılırmı motor alt devırlerde cok ıyı ama 9000 devır cıvarında gucu kaybedıyorum durdane rampasından aşağı 130 u zor gordum sızce normalmı? boyum 170 kılom 60 motor şuan 5000 kmde.

Kendiniz anlıyorsanız motordan genel bir kontrol yapın. Anlamıyorsanız tanıdık, bildik bir ustaya ya da servise götürün. Bende ybr esd vardı 2011 model 8.500 km'deki motorum ile 130 bir zat gördüm, İstanbul Haliç köprüsü üzerinde. Şuanda 2012 ybr esd var oda henüz 3.000 km yeni geçti daha yeni sıkıştırmaya başladım. Edirne'ye giderken ne kadar sıkıştırsam da motor düzde 80 yokuş aşağı 85'i geçmedi üstelik rüzgâr neredeyse yok denecek kadar azdı. Yine 2 kişi Edirne dönüşü (Babam ve ben 180-185 kg vardık) yola çıktıktan 150 km sonra motorun gaz yemesi değişti. Gidişe göre daha çok rüzgârlı olan düz yolda 115 gördüm. Daha sonra gazı bıraktım. Sebebi hava sıcak olduğu için fazla sıkıştırmak istemedim ve trafik yavaşlamaya başlamıştı.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
selam arkadaşlar siz düz yolda 130 u gerçekten görebılıyomusunuz ben 110 u zor goruyorum benım motorda sıkıntı olabılırmı motor alt devırlerde cok ıyı ama 9000 devır cıvarında gucu kaybedıyorum durdane rampasından aşağı 130 u zor gordum sızce normalmı? boyum 170 kılom 60 motor şuan 5000 kmde.

normal normal sıkıntı yok.. bizde elimizi kolumuzu sallaya sallaya 130 yapmıyoruz:) ama sende birde kilo avantajı var,tsubasanın dediği gibi bujiyi değiştir,birde yeni hava filtresi tak öyle dene..rüzgarsız düz yolda 120 yapması gerekir..ama 80km ile giiderken 5e atıp hızlanmasını bekleme.. 1.viteste kalk, her vitesi 9000-10000 aralığında değiştir. gazı hiç bırakma 120 görene kadar:cat:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
74
arkadaşlar arka top case demiri arıyorum 2.el de olur satan varsa alabilrim izmirdeyim sıfırını nereden alabilirim burada bana 100 tl dediler.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
normal normal sıkıntı yok.. bizde elimizi kolumuzu sallaya sallaya 130 yapmıyoruz:) ama sende birde kilo avantajı var,tsubasanın dediği gibi bujiyi değiştir,birde yeni hava filtresi tak öyle dene..rüzgarsız düz yolda 120 yapması gerekir..ama 80km ile giiderken 5e atıp hızlanmasını bekleme.. 1.viteste kalk, her vitesi 9000-10000 aralığında değiştir. gazı hiç bırakma 120 görene kadar:cat:
sabri abi ben, kanuni bora yla 120 görüyordum ve stock hali idi.
ama her 1000 kmde bir buji değiştiririm
sürekli lastik ve zincir yaglar gerginliğini kontrol ederim.
ama rodajını cok iyi yapmıştım.
ben tvs alırsam sanırım 140 filan yaparım bununla :D
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
sabri abi ben, kanuni bora yla 120 görüyordum ve stock hali idi.
ama her 1000 kmde bir buji değiştiririm
sürekli lastik ve zincir yaglar gerginliğini kontrol ederim.
ama rodajını cok iyi yapmıştım.
ben tvs alırsam sanırım 140 filan yaparım bununla :D

bence o göstergeler pek doğru değil ya:) 90 100den sonra sapıtıyor hepsi.. bende çok iyi bakarım motoruma ama cc si belli yani.. orjinal tvsde 140 km hız demek 11000 devir demek.. oda ne demek söylemeyim yani:)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
bence o göstergeler pek doğru değil ya:) 90 100den sonra sapıtıyor hepsi.. bende çok iyi bakarım motoruma ama cc si belli yani.. orjinal tvsde 140 km hız demek 11000 devir demek.. oda ne demek söylemeyim yani:)

Benım mondıal 70 gösterirken yanımda araba 40la geçiodu hacı :D bazen doğru bazen sapıtıyor güvenmemek lazım çin mallarına ..
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
normal normal sıkıntı yok.. bizde elimizi kolumuzu sallaya sallaya 130 yapmıyoruz:) ama sende birde kilo avantajı var,tsubasanın dediği gibi bujiyi değiştir,birde yeni hava filtresi tak öyle dene..rüzgarsız düz yolda 120 yapması gerekir..ama 80km ile giiderken 5e atıp hızlanmasını bekleme.. 1.viteste kalk, her vitesi 9000-10000 aralığında değiştir. gazı hiç bırakma 120 görene kadar:cat:

eyvallah kardeşım on dişliyide 14 yaptım yanlız benım takıldıgım konu 9000 rpm cıvarında motor sankı kapanıyo yanı teklıyo gıbı 1 ve 2 de sorun yok onlarda fazla zorlanmıyo makına ama 3 e attıgım zaman alt devırlerde cok ıyı ama devır yukseldıkce sankı motor ısteksız kalıyo sızdede bu boylemı?
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
149
@selo valla ben de sabri ye katılıyorum. Eğer maddi sıkıntı yok ise sırf rahatlığı için inazuma derim. Bildiğim kadarıyla sym wolf ün ikinci eli daha ucuz.

Bu arada benim gösterge sapıttı geçen gün. 160 falan gösterdi bir ara. En son hız o görünüyor :D

Benim motor geldi bugün baya yol yaptım. Özlemişim ya...
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
eyvallah kardeşım on dişliyide 14 yaptım yanlız benım takıldıgım konu 9000 rpm cıvarında motor sankı kapanıyo yanı teklıyo gıbı 1 ve 2 de sorun yok onlarda fazla zorlanmıyo makına ama 3 e attıgım zaman alt devırlerde cok ıyı ama devır yukseldıkce sankı motor ısteksız kalıyo sızdede bu boylemı?

şimdi kullanmadan cevap veremeyizki,, sonuçta sana az gelen performans belkide normal bir performanstır. ama isteksiz olmasının sebebi 14 dişli olabilir.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
motorum daha 40 km de. ara sıra anlık 100-110 falan yapayım mı yoksa 50-60 ı geçmeyeyim mi ? motora zarar vermeden iyi açılsın istiyorum
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
motorum daha 40 km de. ara sıra anlık 100-110 falan yapayım mı yoksa 50-60 ı geçmeyeyim mi ? motora zarar vermeden iyi açılsın istiyorum
Kardeşim motor iyi açılsın diye birşey yoktur rodaj motorun tüm parçalarının bir birine alışmasıdır. Sen kullanma klavuzunun dışına çıkma orda herşey yazar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst