- Katılım
- 27 Haz 2009
- Mesajlar
- 662
lastik 100ken 110 oldu sanırım 1 cm büyük çok fark yaratmaz diye düşünüyorum yeterki çizgiyi bozmayın istediğiniz kadar yatıyor titreşim ne durumda bizimkiler gibi titrek mi![]()
Bence tekerin kalinligi cok onemli, titresim mi apache titresimsiz olurmu