TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
lastik 100ken 110 oldu sanırım 1 cm büyük çok fark yaratmaz diye düşünüyorum yeterki çizgiyi bozmayın istediğiniz kadar yatıyor titreşim ne durumda bizimkiler gibi titrek mi:)

Bence tekerin kalinligi cok onemli, titresim mi apache titresimsiz olurmu :) 14 disli den baska onerim yok.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Benim Motoru aldığım Bayi İzmir bayisiymiş
Biraz evvel aradım mayıs başı teslim edilecek dedi (Ben istanbul isotlardan teslim alacağım)
Bu erken teslim alan arkadaşların işi nasıl olmuş anlamadım:)

Neyse herkese hayırlı olsun motorları kazasız belasız inş...
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Benim Motoru aldığım Bayi İzmir bayisiymiş
Biraz evvel aradım mayıs başı teslim edilecek dedi (Ben istanbul isotlardan teslim alacağım)
Bu erken teslim alan arkadaşların işi nasıl olmuş anlamadım:)

Neyse herkese hayırlı olsun motorları kazasız belasız inş...

erken teslim alan arkadaş yanılmıyorsam izmirden.. izmirdeki bayii test motorunu satmış.:cherry:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
ALINIK 2. EL TVS APACHE.10.000 KMYI GEÇMEMIŞ OLSUN..SARI RENK HARIÇ DIGER RENKLERI DÜŞÜNÜYORUM.TERCIHEN BEYAZ 2011-2013 ARASI TESEKKURLER
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Aslında sıfır yeni kasa alacaktım ama ilerde yükseltirim zararım fazla olur diye vazgeçtim...,Motorunda Km biraz sıkıntılıymış yav.

Bende düşünüyordum, apache kasa değiştirince ve eçenlerde de test edince yeni kasaya karar verdim... Hayırlısı..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
10.000 de rektefiye lazim gelir. 12 binde sanzuman iner. 20.000 de hurdaya çıkar. iste gs, tenere, hayabusa vs alirsan 50.000 de çöp olur:)

km takintisi arkadaslar gidin 0 alin lütfen.

rektefiye zamanım gelmiş. biraz para çıkında piston segman attırayım motora:queen::queen:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
eby78 nickli arkadaşın motoruna baktım biraz tuzlu gibi güzel birşeyler yaparsa gözüm kapalı alırım...
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
29
10.000 de rektefiye lazim gelir. 12 binde sanzuman iner. 20.000 de hurdaya çıkar. iste gs, tenere, hayabusa vs alirsan 50.000 de çöp olur:)

km takintisi arkadaslar gidin 0 alin lütfen.

Bu ne saçma bir değerlendirme arkadaşım. Böyle bir yargımı olur ? Benim motorum suan 12000 de daha kücücük bir cizik yok üzerinde. Yatması kalkması olmadıktan sonra, motorada devirli bindikten sonra hiçbisey olmaz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...cikisli-garantili-tvs-rtr-150-88190027/detay/

Buda benim apachem. Allah kısmet ederse daha büyük bir motor almak istiyorum ve tek satma nedenimde bu. Buyrun bakın bakalım, ne oluyormus 12000deki motora. Fotoğraflar gecen hafta cekildi.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Bu ne saçma bir değerlendirme arkadaşım. Böyle bir yargımı olur ? Benim motorum suan 12000 de daha kücücük bir cizik yok üzerinde. Yatması kalkması olmadıktan sonra, motorada devirli bindikten sonra hiçbisey olmaz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...cikisli-garantili-tvs-rtr-150-88190027/detay/

Buda benim apachem. Allah kısmet ederse daha büyük bir motor almak istiyorum ve tek satma nedenimde bu. Buyrun bakın bakalım, ne oluyormus 12000deki motora. Fotoğraflar gecen hafta cekildi.

4280-3900=380
0 km-12000=? :)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
29
4280-3900=380
0 km-12000=? :)

0 km motorun kendini bulması icin ne kadar masraf yapacagını hiç hesap ettin mi sen ? :p
Artı motorun fiyatı 4280 değil, 4600 lira suan. Birde üstüne ilk ay 50 lira vergi ödeyeceksin. Benim motorumda bu sıkıntıların hiçbiri yok. Ayrıca o fiyatta pazarlık payıda var. Ben oraya 1000 lira yazsam arayan adam 800 olmaz mı der cünkü :)
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
Bu ne saçma bir değerlendirme arkadaşım. Böyle bir yargımı olur ? Benim motorum suan 12000 de daha kücücük bir cizik yok üzerinde. Yatması kalkması olmadıktan sonra, motorada devirli bindikten sonra hiçbisey olmaz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...cikisli-garantili-tvs-rtr-150-88190027/detay/

Buda benim apachem. Allah kısmet ederse daha büyük bir motor almak istiyorum ve tek satma nedenimde bu. Buyrun bakın bakalım, ne oluyormus 12000deki motora. Fotoğraflar gecen hafta cekildi.

. değerlendirme dediğin sey 15-20.000 deki motorlara yuksek kmde diyenlere takilmak icin yazdigim bi espri.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst