TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
filtre lazımmı değilmi anlayamadım. diyaframlı karbüratör olmasa olmaz mı acaba

eski düzeni anlamıyorum yakıt enjeksiyonlu olsa yardım ederdim filtreyi ben benzini süzmek için koydum şehir dışına gittiğimden oralardan benzin almak gerekiyor sakata gelmeyeyim diye biraz teklemeyi önlemişti
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
eski düzeni anlamıyorum yakıt enjeksiyonlu olsa yardım ederdim filtreyi ben benzini süzmek için koydum şehir dışına gittiğimden oralardan benzin almak gerekiyor sakata gelmeyeyim diye biraz teklemeyi önlemişti
bilindik yerden alınırsa benzinde sıkıntı olmuyor aslında, filtre olması gereklimidir bilmiyoruum. eski motorumda vardı söküp bakardım tertemiz olurdu genelde. teklemeye iyi gelecekse yapalım hemen basit bişey zaten
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Arkadaşlar 2 gün önce yolda seyir halindeyken yeni kasa apache ile karşılaştım, hemen durdurup arkadaşı motorunu incelemeye ve bir yandan motor hakkında detayları öğrendim. Ardından arkadaş test edebileceğimi söyledi.. Denge konusunda arka tekerin kalınlaşması çok iyi olmuş ( cbf250 deki gibi rahat yatıyor ) güç olarak rodajda olduğu için devir göstermedim.
Kasa olarak çok yakışıklı ve daha kaslı olmuş.. Kesinlikle kırmızısını satın alacağım :)


 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
lastikler orjinal tubeless sanırım
kasada biraz daha büyümüş gibi.
senin boy kaç.?
güzel durmuş altında..
sanırım yeni apache eski kasanın fiyatlarına çekilirse satış rekorları kıracaktır..
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
149
uğur nerelerdesin sen ya:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------



bencede kesinlikle yapalım. bi toplanamadık şöyle 10 motor..


selamlar Sabri, valla bayadır çok yoğundu, arada deli maceralar yaşadım az da olsa

en yakın zamanda toplanalım diyoru, ne dersiniz?

gerçi benim motor Bursa'da 1-2 haftaya gelecek ama olsun
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
o fıyata bıraz zor satılır ederı 4000 tl 4280 de olsun hadı ama 4800 cok para o paraya cok secenek var 5500 e cbr 125 alırsın ıkıncı el
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar 2 gün önce yolda seyir halindeyken yeni kasa apache ile karşılaştım, hemen durdurup arkadaşı motorunu incelemeye ve bir yandan motor hakkında detayları öğrendim. Ardından arkadaş test edebileceğimi söyledi.. Denge konusunda arka tekerin kalınlaşması çok iyi olmuş ( cbf250 deki gibi rahat yatıyor ) güç olarak rodajda olduğu için devir göstermedim.
Kasa olarak çok yakışıklı ve daha kaslı olmuş.. Kesinlikle kırmızısını satın alacağım :)


[url]http://www.resimuploader.com/images/04105688845609292759_thumb.jpg[/URL] [url]http://www.resimuploader.com/images/82875907912332390542_thumb.jpg[/URL] [url]http://www.resimuploader.com/images/64495700213120296988_thumb.jpg[/URL] [url]http://www.resimuploader.com/images/28868025421915343533_thumb.jpg[/URL] [url]http://www.resimuploader.com/images/81049965656237463873_thumb.jpg[/URL]

lastik 100ken 110 oldu sanırım 1 cm büyük çok fark yaratmaz diye düşünüyorum yeterki çizgiyi bozmayın istediğiniz kadar yatıyor titreşim ne durumda bizimkiler gibi titrek mi:)
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
eskiler 18 jant 100 taban lastik
yeniler 17 jant 110 taban.

lastik aynı yaşar motorda da var niyeti olan inceleyebilir çok hoş motor :)
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
fiyatin dibine vurmuslar 2 makyaj yapip. 150 cc commuter icin o para fazla kesinlikle. zaten butcesi kisitli adam bakıyor bu motorlari o bütçeleri sarsmak da ayiptir yani.
 
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
95
Cbf150 de 4900 oldu,haziranda 5200 olacağı söyleniyor.Üstelik japon hondalar ile kıyaslanamaz bile.Apache de 4800 den devam.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
selamlar Sabri, valla bayadır çok yoğundu, arada deli maceralar yaşadım az da olsa

en yakın zamanda toplanalım diyoru, ne dersiniz?

gerçi benim motor Bursa'da 1-2 haftaya gelecek ama olsun

bi arkadaşa yeni kasa apache aldık. motoru bekliyoruz bu hafta içi alcak. senin motorda gelsin toplanalım.. artık bi 7-8 apache toplanalım yeter
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst