- Katılım
- 18 Ağu 2008
- Mesajlar
- 2,417
o tekleme hepsinde var filtre taktım bir ara düzeldi sonra yine bozuldu diyaframdan olmasın
buz motor
filtre lazımmı değilmi anlayamadım. diyaframlı karbüratör olmasa olmaz mı acaba
o tekleme hepsinde var filtre taktım bir ara düzeldi sonra yine bozuldu diyaframdan olmasın
buz motor
filtre lazımmı değilmi anlayamadım. diyaframlı karbüratör olmasa olmaz mı acaba
bilindik yerden alınırsa benzinde sıkıntı olmuyor aslında, filtre olması gereklimidir bilmiyoruum. eski motorumda vardı söküp bakardım tertemiz olurdu genelde. teklemeye iyi gelecekse yapalım hemen basit bişey zateneski düzeni anlamıyorum yakıt enjeksiyonlu olsa yardım ederdim filtreyi ben benzini süzmek için koydum şehir dışına gittiğimden oralardan benzin almak gerekiyor sakata gelmeyeyim diye biraz teklemeyi önlemişti
bilindik yerden alınırsa benzinde sıkıntı olmuyor aslında, filtre olması gereklimidir bilmiyoruum. eski motorumda vardı söküp bakardım tertemiz olurdu genelde. teklemeye iyi gelecekse yapalım hemen basit bişey zaten
anladım sağol aklımda bulunsunfiltreyi takınca her zaman yapmıyor
uğur nerelerdesin sen ya
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------
bencede kesinlikle yapalım. bi toplanamadık şöyle 10 motor..
Arkadaşlar 2 gün önce yolda seyir halindeyken yeni kasa apache ile karşılaştım, hemen durdurup arkadaşı motorunu incelemeye ve bir yandan motor hakkında detayları öğrendim. Ardından arkadaş test edebileceğimi söyledi.. Denge konusunda arka tekerin kalınlaşması çok iyi olmuş ( cbf250 deki gibi rahat yatıyor ) güç olarak rodajda olduğu için devir göstermedim.
Kasa olarak çok yakışıklı ve daha kaslı olmuş.. Kesinlikle kırmızısını satın alacağım
[url]http://www.resimuploader.com/images/04105688845609292759_thumb.jpg[/URL] [url]http://www.resimuploader.com/images/82875907912332390542_thumb.jpg[/URL] [url]http://www.resimuploader.com/images/64495700213120296988_thumb.jpg[/URL] [url]http://www.resimuploader.com/images/28868025421915343533_thumb.jpg[/URL] [url]http://www.resimuploader.com/images/81049965656237463873_thumb.jpg[/URL]
selamlar Sabri, valla bayadır çok yoğundu, arada deli maceralar yaşadım az da olsa
en yakın zamanda toplanalım diyoru, ne dersiniz?
gerçi benim motor Bursa'da 1-2 haftaya gelecek ama olsun