- Katılım
- 6 Şub 2012
- Mesajlar
- 1,948
- Motosikleti
- Bajaj Dominar 250
enes cbrın ustune 1000tl ver benim apacheyi sana vereeyim, egzozda sende kalsın:queen::queen::queen:
Napıcam Apacheyi hacı
Aynen hee tam ben dicektimBankayı patlattında bizim mi haberimiz yok Enes :queen:
hacı nerden geliyor bu değirmenin suyualanada satanada hayırlı olsun
![]()
Yok ya, şimdi biraz maddi sıkıntıdayım , Evdekilerle konuştum satıp simdi biraz rahatlıcam , Haziran sonu okul bitimi onlarda yardım etcek Bi ninja bakıcaz bakalım .. anlaşma bu yönde , yoksa bende para ne gezer