TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/114980-apache-rtr-ima-far-alti-ve-topcase-led-uygulamam.html
Arkadaşlar rtr ıma led uygulamam
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104
valla çok güzel etkinlik oldu istanbul park benim de ilk etkinliğim ve yeni motorumla sizlerle olmak güzeldi arkadaşlar..

başka etkinliklerde tekrar buluşmak üzere inşallah..

bende eski apache yim :)
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------

 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
17
güzel istanbul park videoları var lakin apachi başlığının altında istanbul park taki apache lerin videosu neden yok ?
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
selam arkadaşlar motoruma alarm tyaktırmak istiyorum onerdıgınız marka ve ya taktırabılecegım yer varmı bursa da yaşıyorum.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Alarm konusunu ben de düşünmüştüm hocam ama alarmın kendisini almak değil de taktırmak eziyet. ben çok ucuza bir tane bulup almıştım bir tanıdıktan, piyasadaki en iyisi. markasını şimdi hatırlamıyorum ama kumandadan çalıştırma özelliği bile var. ancak şunu söyliym taktırmak kendisinden pahalıya gelebiliyor. bunun için de alarmlı bir disk kilidi almanı öneririm. mts markaydı sanırım alarmlı disk kilidi şişlide 35 tl idi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

Motorunda telefon şarj eden var mı? yaptınız mı böyle bir aparat?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
BeyLer Bnm Cbr yi Satıp Haziran sonuna doğru Bi ninja 250r düŞünüyorum .. Varsa tanıdığınız bildiğiniz Cbr isteyen , bildirirsiniz ..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-arrow-egsoz-yeni-muayane-extrali-cbr-125-120640304/detay/
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Alarm konusunu ben de düşünmüştüm hocam ama alarmın kendisini almak değil de taktırmak eziyet. ben çok ucuza bir tane bulup almıştım bir tanıdıktan, piyasadaki en iyisi. markasını şimdi hatırlamıyorum ama kumandadan çalıştırma özelliği bile var. ancak şunu söyliym taktırmak kendisinden pahalıya gelebiliyor. bunun için de alarmlı bir disk kilidi almanı öneririm. mts markaydı sanırım alarmlı disk kilidi şişlide 35 tl idi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

Motorunda telefon şarj eden var mı? yaptınız mı böyle bir aparat?

alarm bağlamak basit uzaktan çalıştırma işi biraz zahmetli olabilir çakmağı bende istiyorum fakat su geçirmeyen çakmak bulamadım bursada

BeyLer Bnm Cbr yi Satıp Haziran sonuna doğru Bi ninja 250r düŞünüyorum .. Varsa tanıdığınız bildiğiniz Cbr isteyen , bildirirsiniz ..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...yeni-muayane-extrali-cbr-125-120640304/detay/

hacı nerden geliyor bu değirmenin suyu:)alanada satanada hayırlı olsun:)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Alarm konusunu ben de düşünmüştüm hocam ama alarmın kendisini almak değil de taktırmak eziyet. ben çok ucuza bir tane bulup almıştım bir tanıdıktan, piyasadaki en iyisi. markasını şimdi hatırlamıyorum ama kumandadan çalıştırma özelliği bile var. ancak şunu söyliym taktırmak kendisinden pahalıya gelebiliyor. bunun için de alarmlı bir disk kilidi almanı öneririm. mts markaydı sanırım alarmlı disk kilidi şişlide 35 tl idi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

Motorunda telefon şarj eden var mı? yaptınız mı böyle bir aparat?

ben ediyorum. 150 watt inverter var. aküye bağladım. prize takıyorum şarj aletini,şarj ediyor. ama sadece şarj aleti takıyorum aküyü öldürmesin diye.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Ben de sadece telefon için kullanacağım zaten. Aküye bir dişi priz bağladın inverter ile birlikte anladığım kadarıyla, doğru mu?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
http://answers.halfords.com/answers/4028/product/178269/questions.htm

ben buna benzer bişey aldım..çakmaklık çıkışı alıp aküye bağladım..ınverter ıda çakmaklığa takıyorum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------

ama selenin altında hem inverter hem telefon hem sarj aletı sığdırmak biraz zor.. avadanlığı çıkardım.oralarda karmakarışık duruyo:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------

alarm bağlamak basit uzaktan çalıştırma işi biraz zahmetli olabilir çakmağı bende istiyorum fakat su geçirmeyen çakmak bulamadım bursada



hacı nerden geliyor bu değirmenin suyu:)alanada satanada hayırlı olsun:)

enes cbrın ustune 1000tl ver benim apacheyi sana vereeyim, egzozda sende kalsın:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst