- Katılım
- 27 Haz 2011
- Mesajlar
- 814
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/114980-apache-rtr-ima-far-alti-ve-topcase-led-uygulamam.html
Arkadaşlar rtr ıma led uygulamam
Arkadaşlar rtr ıma led uygulamam
gaz yağı alıyorum benzinlikten litresi 3 tlye temizlemek için onu kullanıyorum
Hocam ben de öyle yaptım zaten de sorum o değildi, ne kadar yağ kullanıyorsunuz?
slm arkadaşlar motorumdan şıkır şıkır ses geliyor nedeni ne olabilir acaba
Alarm konusunu ben de düşünmüştüm hocam ama alarmın kendisini almak değil de taktırmak eziyet. ben çok ucuza bir tane bulup almıştım bir tanıdıktan, piyasadaki en iyisi. markasını şimdi hatırlamıyorum ama kumandadan çalıştırma özelliği bile var. ancak şunu söyliym taktırmak kendisinden pahalıya gelebiliyor. bunun için de alarmlı bir disk kilidi almanı öneririm. mts markaydı sanırım alarmlı disk kilidi şişlide 35 tl idi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
Motorunda telefon şarj eden var mı? yaptınız mı böyle bir aparat?
BeyLer Bnm Cbr yi Satıp Haziran sonuna doğru Bi ninja 250r düŞünüyorum .. Varsa tanıdığınız bildiğiniz Cbr isteyen , bildirirsiniz ..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...yeni-muayane-extrali-cbr-125-120640304/detay/
hacı nerden geliyor bu değirmenin suyualanada satanada hayırlı olsun
![]()
Alarm konusunu ben de düşünmüştüm hocam ama alarmın kendisini almak değil de taktırmak eziyet. ben çok ucuza bir tane bulup almıştım bir tanıdıktan, piyasadaki en iyisi. markasını şimdi hatırlamıyorum ama kumandadan çalıştırma özelliği bile var. ancak şunu söyliym taktırmak kendisinden pahalıya gelebiliyor. bunun için de alarmlı bir disk kilidi almanı öneririm. mts markaydı sanırım alarmlı disk kilidi şişlide 35 tl idi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
Motorunda telefon şarj eden var mı? yaptınız mı böyle bir aparat?
alarm bağlamak basit uzaktan çalıştırma işi biraz zahmetli olabilir çakmağı bende istiyorum fakat su geçirmeyen çakmak bulamadım bursada
hacı nerden geliyor bu değirmenin suyualanada satanada hayırlı olsun
![]()