öncelikle sesin yani sızlamaların nereden geldiğini araştırdım dostum

gaz verdiğimde yada giderken vites düşürdüğümde geliyordu. Neyse uzatmayayım şimdi sesin geldiği noktalar belli artçının ayak basma yeri, ve şöförün ayak basma yeri. Ayak basma yerlerindeki pimlerin ucuna çelik tel geçirip bükmüşler çıkmasın diye ama oda boşluk yapıyor bu yüzden her gaz vermede sızlıyor. Bende çelik teli çıkardım ve demir pimin deliğini büyüttüm. O deliıe göre sanayiden ince civata pul ve somun aldım. Pimi yerıne oturttum ordaki deliğe çelik tel yerine önce pulu koydum üzerinede almış olduğum ince civatayı taktım, somunuda takıp güzelce sıktım. Aynı işlemi 4 ayaklık içinde uyğuladım şuan ne kadar bağrındırsamda motoru tık ses yok

maliyet: 5 civata aldım 1 tanesi hata payım olur diye. 4 pul ve 4 somun aldım. 60 kuruş verdim