TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar tvs'nin beni düşündüren konusu ibreleri. Malum ben bu motoru memlekette kullanıcam ve av merakı olan birisiyim. Kuş avına gideriz yazın belli günleri. Balığa giderim. Köy yollarıda malumunuz taşlı topraklı. Tangur tungur etcek gidicez yolumuza ama sonra ibreler problem çıkarırsa naparım ben? Hayal kırıklığına uğrarım çok büyük. Benim bahsettiğim gibi yerlerde bu motoru kullanan varmı? Dip gaz gitmicem tabiki ama yollar bozuk işde. Sormak öğrenmek istedim. Bilgilerinize ihtiyacım var.
Arkadaşlar bu soruma kimse cevap vermedi. :pale:

Birde sizler için güzel bir ayna takımı buldum. Bence apache'ye çok yakışır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-uyumlu-super-ayna-not-cok-ce-93006140/detay/
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Arkadaşlar bu soruma kimse cevap vermedi. :pale:

Birde sizler için güzel bir ayna takımı buldum. Bence apache'ye çok yakışır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-uyumlu-super-ayna-not-cok-ce-93006140/detay/

normal asfaltta kullanan arkadaşlarn motorlarında bile ibreyle ilgili problem çıkabiliyor..bu sanırım titreşimle alakalı bir durum.. taşlı topraklı yollarda kullanmanın çokta büyük bir etki edeceğii sanmıyorum.. olacaksa asfaltta da olur.. sürekli o yollarda kullanacaksan hava filtreni sık sık değiştirmeni tavsiye ederim.. bu arada aynalar gerçekten güzelmiş.. nasıl durur bizim motorlarda acaba?
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
normal asfaltta kullanan arkadaşlarn motorlarında bile ibreyle ilgili problem çıkabiliyor..bu sanırım titreşimle alakalı bir durum.. taşlı topraklı yollarda kullanmanın çokta büyük bir etki edeceğii sanmıyorum.. olacaksa asfaltta da olur.. sürekli o yollarda kullanacaksan hava filtreni sık sık değiştirmeni tavsiye ederim.. bu arada aynalar gerçekten güzelmiş.. nasıl durur bizim motorlarda acaba?
Motorlarda titreşim olmadığı, olmadığı derken çok az derecede olduğu fakat çoğu kişinin hissetmediği, hassas kişilere görede çok az olduğu söyleniyordu. Ama sen şimdi titreşimden dolayı deyince bu vibrasyonun az olduğu anlamına gelmiyor ki. Vibrasyon az hissedilmiyor, insanı rahatsız etmiyor diyorlardı. Madem vibrasyon o kadar az o zaman ibreler neden titreşimden bozulsun ki? Resmen kafam alt üst oldu :sunny:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-uyumlu-super-ayna-not-cok-ce-93006060/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...odele-uymlu-disli-kilavuz-set-92346588/detay/
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
yok yok, ben çok titreşim var demiyorum..sadece tahmin ettim titreşimden dolayı diye..
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Led sinyal; http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-motosiklet-icin-letli-sinyal-65579023/detay/

Apache için yağ filitresi; http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...50-gtr-250-gv-250-yag-fitresi-62926779/detay/

Yan koruma takozları (Marka uyumlu yazıyordu. Apache'lerde koruma takozu takıcak yer varmı acaba?); http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...u-affter-market-koruma-takozu-62159981/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...er-market-motor-koruma-takozu-50343324/detay/

Gece görüş açınızı yada kendinizi fark ettirmek için iyi olabilir. (Apache'lerede takılabilir diye düşünüyorum); http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-xlv-600-transalp-sis-lambasi-50333782/detay/

Yine marka uyumlu denge topuzları; http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...siklet-icin-yan-koruma-takozu-36981348/detay/

Motul 15/50 yağ. Tam sentetik mi, yarı sentetik mi olduğu hakkında fikrim yok; http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...motor-yagi-15w50-marka-uyumlu-30143373/detay/
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
76
Merhaba ;
Arkadaşım Apache ile ilgili titreşimle ilgili kafamda soru işareti var diosan sen git cbf al ybr al... Amma bi apache yanından tam gaz geçtiği zaman sakın yetişmeye çalışma cunkı yetişemessin....2011 model 125r honda ile bile kapıştım peşime gelemiyo.çünki makine torklu bi makine... Ancak titreşimi sofore hissettirmiyor arkada oturan artççı daha cok hıssedıyor. hatta uzun yolculuklarda ayagım uyustu dıyen bıle var tıtresımden bu arada 6500 de motorum ve 2011 model :) düşüncelerimi paylaşmak istedim...
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Merhaba ;
Arkadaşım Apache ile ilgili titreşimle ilgili kafamda soru işareti var diosan sen git cbf al ybr al... Amma bi apache yanından tam gaz geçtiği zaman sakın yetişmeye çalışma cunkı yetişemessin....2011 model 125r honda ile bile kapıştım peşime gelemiyo.çünki makine torklu bi makine... Ancak titreşimi sofore hissettirmiyor arkada oturan artççı daha cok hıssedıyor. hatta uzun yolculuklarda ayagım uyustu dıyen bıle var tıtresımden bu arada 6500 de motorum ve 2011 model :) düşüncelerimi paylaşmak istedim...

gerçekten cbr ları geçebiliyomusun:)
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
76
gerçekten cbr ları geçebiliyomusun:)

Benim Bi arkadaşımda var hususi çıktık kapışmaya dıye ben gazı cevırıp vıtes degıstırmeye basladıgım vakıt ben uzuyorum o bıraz daha arkamda kalıyo hatta ben 5 ıncı vıtese cıkana kadar aramızdakı mesafe 15 metreyı buluyor....zaten bıdahada yetısemıyor.... :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Motorlarda titreşim olmadığı, olmadığı derken çok az derecede olduğu fakat çoğu kişinin hissetmediği, hassas kişilere görede çok az olduğu söyleniyordu. Ama sen şimdi titreşimden dolayı deyince bu vibrasyonun az olduğu anlamına gelmiyor ki. Vibrasyon az hissedilmiyor, insanı rahatsız etmiyor diyorlardı. Madem vibrasyon o kadar az o zaman ibreler neden titreşimden bozulsun ki? Resmen kafam alt üst oldu :sunny:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-uyumlu-super-ayna-not-cok-ce-93006060/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...odele-uymlu-disli-kilavuz-set-92346588/detay/
sen üzerine otur ve sür ondan sonra karar ver arkadaşım. motor titriyor titreşim var.
pazarlama sayfasına döndürdün ayrıca burayı :wiinkk:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
apachenin torku 12,3nm olarak yazılmış..eğer doğru ise gerçekten iyi bir değer.. ama ben daha önce bir çok kişiden cbr ların apaçileri geçtiğini duydum.. cbr lar kalkışta değil ama son hızda daha üstünmüş..
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
76
apachenin torku 12,3nm olarak yazılmış..eğer doğru ise gerçekten iyi bir değer.. ama ben daha önce bir çok kişiden cbr ların apaçileri geçtiğini duydum.. cbr lar kalkışta değil ama son hızda daha üstünmüş..


Onu söleyen Arkadaşları kalkışa beklerim :)
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
59
Teoride tvs apache, cbr'dan daha üstün gözüküyor. Fakat cbr 6 vites belki bu sebeple son hızda 10 km fln fazla yapabilir. Ayrıca apache karbürator, cbr ise enjeksiyonlu diye biliyorum. Karburator her zaman daha performanslı duymuştum.

Makineyi kullanan kişilerin ustalığınında aynı olduğunu varsayarak konuşuyorum.
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
76
Teoride tvs apache, cbr'dan daha üstün gözüküyor. Fakat cbr 6 vites belki bu sebeple son hızda 10 km fln fazla yapabilir. Ayrıca apache karbürator, cbr ise enjeksiyonlu diye biliyorum. Karburator her zaman daha performanslı duymuştum.

Makineyi kullanan kişilerin ustalığınında aynı olduğunu varsayarak konuşuyorum.

Dogru Sölüyor Fakat cbr in ustune bınıp bı kere kullanan bılır ben atıyorum 1 ıncı vıteste 50 ye cıkıyorum mısal dıyorum o 45 yapıo o acıgıda ole kapatıyo valla ben benım vıtes kolunu 6 ıcın cok zorladım ama gecmıo ne yaptıysam :D
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
59
5. vitesde biraz sert vurduğunda 6. ya geçersin belki zorla hocam :) Şanzuman nirvanaya ulaşır artık
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
76
5. vitesde biraz sert vurduğunda 6. ya geçersin belki zorla hocam :) Şanzuman nirvanaya ulaşır artık

ya artık 5 ten sonra bagrıyor ya resmen 6 yı ıstıyo makına ama yok bıde altı yapılsaymıs dahada fena gıderdı o zaman kesın 145 felan gorurdum ben 137 gordum bu arada :) hafıf egımlıydı ama yol :)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
beyler bu apache yi o kadar da büyütmeyin hız konusunda.iyi açılmış bi ybr apache yi tokatlıyor.buna eski yıllarda çok tanık oldum.ben de ybr var ken az tokatlamadım apache leri :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst