TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
aynen reis bende i phone kullandım havalar serinken çok güzeldi ama ısınınca şıkırtılı çalışmaa başladı titreşim de artı biras motul yolu gözükdü bize.
 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
73
Motosikleti
Sym Nht200
Pazartesi günü servise gitmek niyetindeyim.manisa da hangi servisi öneriyorsunuz? hızlı motor un iyi olduğunu duydum,giden bilen bilgi sahibi olan varmı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------





bunun yanında balıkesir merkez de ergünler motor var..bu 2 servisten birini sürekli olarak tercih edeceğim bakım ve garanti için..bu 2 servisi kullanan arkadaşlardan bilgi alabilirsem sevinirim..

merhaba,

9000 bakımını yaptırdım kenan evren sanayi sitesinde HASAN USTA var yetkili servis kendisi, öneri ile gitmiştim zaten gayet temiz çalışıyor ve neden önerdiklerini çok iyi anladım.

tavsiye ederim eğer manisa da yaptıracaksan oraya gitmelisin

0537 598 84 34 numarası.
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
118
İstanbula 10 tane bayi açmışlar bizim buraya 1 tane bile bayi açmamışlar

Millet nerden görüp binecek bu alete kafa yok bu Tvs de
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
i phone 10 / 40 beyazlı bi plastil şişe içindeydi
anladım, ince gelmiş anlaşılan. motulda çok para. mobil shell al istersen

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------

İstanbula 10 tane bayi açmışlar bizim buraya 1 tane bile bayi açmamışlar

Millet nerden görüp binecek bu alete kafa yok bu Tvs de
konya gibi memlekette olmaması büyük kayıp, konya esnafından kaynaklanıyo kardeşim tvs nin suçu yok. esnaf ben satarım dicek tvs bayilik vercek
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
İstanbula 10 tane bayi açmışlar bizim buraya 1 tane bile bayi açmamışlar

Millet nerden görüp binecek bu alete kafa yok bu Tvs de

konyada olması lazım ama yok..çünkü bilinçli esnaf yok.. ben bayi olsam her markanın belli modelleri için uğraşırım ama rengimi bir markada belli ederim.......
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
Önümüzdeki hafta için İzmir'li Apache'ler olarak buluşma ayarlayabilir miyiz? Sanırım İzmir ve çevresinden baya MT üyesi var.

vallahi iyi olur hatta yarın pazar yarın buluşalım izmirde bir yerde :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------

izmirdeki arkadaşlar siz nedersiniz gezi değil izmirde bir yerde oturup muhabbet sohpet tanışma kaynaşma gibi bir şey olur daha sonra gezi falanda düzenlenir hadi baken buluşupduruveren gari :) :) :)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
selam arkadaşlar.. bu sabah sürat motordan sarı renk apache almış bulunuyorum. izlenimlerimim anlatıyorum vakti olan okur:))
1) öncelikle sürat motora teşekkürler, gerçekten çok ilgilendiler. işlemler çok hızlı gerçekleşti..trafik sigortasını 113 tl ye yaptırdım
2) sele altındaki grenajda ve depo yanındaki grenajda çizikler vardı, yenisiyle değiştirildi.(taşıma esnasında bu durumlar olabiliyormuş)
3) motorda titreşim var kimse kimseyi kandırmasın:) belki ilerde azalır..
4) performans çok iyi, her ne kadar sıkıştırmasamda beni tatmin etti..
5) motor sesi çok güzel, tok çıkıyor..
6) sabırsızlıkla rodajın bitmesini bekliyorum:))

toplanırkene bir iki resim:)

2f0egqd.jpg
[/IMG]

16kuio5.jpg
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
sbr
hayırlı olsun motorun..kazasız belasız iyi günlerde kullanırsın inşallah..titreşim rodajdan sonra azalacak ;)
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
selam arkadaşlar.. bu sabah sürat motordan sarı renk apache almış bulunuyorum. izlenimlerimim anlatıyorum vakti olan okur:))
1) öncelikle sürat motora teşekkürler, gerçekten çok ilgilendiler. işlemler çok hızlı gerçekleşti..trafik sigortasını 113 tl ye yaptırdım
2) sele altındaki grenajda ve depo yanındaki grenajda çizikler vardı, yenisiyle değiştirildi.(taşıma esnasında bu durumlar olabiliyormuş)
3) motorda titreşim var kimse kimseyi kandırmasın:) belki ilerde azalır..
4) performans çok iyi, her ne kadar sıkıştırmasamda beni tatmin etti..
5) motor sesi çok güzel, tok çıkıyor..
6) sabırsızlıkla rodajın bitmesini bekliyorum:))

toplanırkene bir iki resim:)

[url]http://i45.tinypic.com/2f0egqd.jpg[/url]

http://i46.tinypic.com/16kuio5.jpg

hayırlı uğurlu olsun kardeşim güle güle kullan :)
 
Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
9
İyiakşamlar Arkadaşlar,

Arkadaşlar Ben Apache tvs 150 hastasıyım ... alıcam ama aklımda bazı kuşgular var yanıtlarsanız çok sevinirim...

1.Hayatımda Hiç Vitesli Motor Kullanmadım Scooter Kullandım Hep Öğrenmem Sıkıntılı Olurmu...
2.Boyum Kısa 1.68 kilom 67 Bu Motoru Rahat Kullanabilirmiyim...

Arkadaşlar Sorularım Bunlar Bunun Dışında Cbr 125 de Alabilirim 2.el Yeni Başlıcam Vitesli Motora Hangisini Daha Çok Önerirsiniz....

Hepinize Çok Teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst