- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
Arkadaşlar 1 aydan beridir motorum çalışmıyordu şehir dışında oldugumdan 2 gündür işe gidip geliyorum. dün gece aniden bişey farkettim. Hız göstergesi birden yükselmeye başladı herhalde arızalandımı nedir. Ama bazen yapıyor. Km telinden de kaynaklanıyor olabilir mi acaba?
garantisi varsa göster..sensör arıza yapıyor genelde....