TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Arkadaşlar 1 aydan beridir motorum çalışmıyordu şehir dışında oldugumdan 2 gündür işe gidip geliyorum. dün gece aniden bişey farkettim. Hız göstergesi birden yükselmeye başladı herhalde arızalandımı nedir. Ama bazen yapıyor. Km telinden de kaynaklanıyor olabilir mi acaba?

garantisi varsa göster..sensör arıza yapıyor genelde....
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Hayırlı cumalar bu frenler bitmemiş yahuu boşa aldık aldığım balatalar çok düşük neredeyse yok gibi bendekide aynı bende degismedim
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
selam millet..bugün bordo apachi için işlemlerimi hallettim..perşembe günü en son gelen parti motorları bekliyoruz,toplanırken bizzat görmek istediğim için 4-5 gün rotarlı kavuşuyorum..motor toplanırken elden geçmesi gereken,aklınıza gelen bir nokta varmı?
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
selam millet..bugün bordo apachi için işlemlerimi hallettim..perşembe günü en son gelen parti motorları bekliyoruz,toplanırken bizzat görmek istediğim için 4-5 gün rotarlı kavuşuyorum..motor toplanırken elden geçmesi gereken,aklınıza gelen bir nokta varmı?

marşa basmadan önce mutlaka ama mutlaka yağını kontrol edin arka fren pedalı biraz düşük olacak muhtemelen yükselttir biraz. bide kafa grenajını sağlam monte etsinler zamanla titremeden dolayı zırıltı sesi çıkabiliyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------

i5721102_2012-05-18-17-35-09-jpg
[/URL][/IMG]
i5721103_2012-05-18-17-36-37-jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
maşallah gerçekten bordo doğru seçim sanırım :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------

marşa basmadan önce mutlaka ama mutlaka yağını kontrol edin arka fren pedalı biraz düşük olacak muhtemelen yükselttir biraz. bide kafa grenajını sağlam monte etsinler zamanla titremeden dolayı zırıltı sesi çıkabiliyor

Eyvallah teşekkür ederim göz önünde bulunduracaklarım arasındalar ;)
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
94
gordüğün tüm vidaları sık bırcok vıda eksık olabılır kontrol et benımkılerın bırcogu gevsektı - 3-4 tanede eksık vıda vardı
 
Katılım
19 May 2012
Mesajlar
32
Merhabalar öncelikle

Bende motorumu alalı 2 gün oldu 30 km de, şimdi siz usta kullanıcılardan tavsiye almak istiyorum.

Öncelikle 300km bakıma girince farklı bir yağ ile mi değişecek motorun yağı ? Yoksa ben kendim yağ alsam servise versem onalr değiştirir mi ? Motoun bakımalrı düzgün olsun, istiyorum yağada çok dikkat edeceğim. Yağ fitlresini her yağ değişiminde değiştirmek istiyorum, birde hangi yağı önerirsiniz ? tam sentetik almak istiyorum, peki viskozite değeri ne olmalı ? 10w-40 yada 15w-50 ?

Mesela CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50, ıygun olur mu ?
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
selamun aleyküm herkeze merhaba.
benim motorun ön kafanın olduğu yerden devir az artınca bi sızlama sesi geliyor .s nasıl kesebiliriz bu sesi bilen varmı
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
Merhabalar öncelikle

Bende motorumu alalı 2 gün oldu 30 km de, şimdi siz usta kullanıcılardan tavsiye almak istiyorum.

Öncelikle 300km bakıma girince farklı bir yağ ile mi değişecek motorun yağı ? Yoksa ben kendim yağ alsam servise versem onalr değiştirir mi ? Motoun bakımalrı düzgün olsun, istiyorum yağada çok dikkat edeceğim. Yağ fitlresini her yağ değişiminde değiştirmek istiyorum, birde hangi yağı önerirsiniz ? tam sentetik almak istiyorum, peki viskozite değeri ne olmalı ? 10w-40 yada 15w-50 ?

Mesela CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50, ıygun olur mu ?
castrol 10 50 uygundur. sıcak bi yere oturuyorsanız yazın 20/40 da kullanabilirsiniz. yağ filtresini her 2 yağ değişimine bi filtre değiştirsenizde olur. buji yi 15 binden aşağı değiştirmeyin çünkü üstündeki kötü bi buji değil en az 15 bin gider.
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
27
Merhabalar öncelikle

Bende motorumu alalı 2 gün oldu 30 km de, şimdi siz usta kullanıcılardan tavsiye almak istiyorum.

Öncelikle 300km bakıma girince farklı bir yağ ile mi değişecek motorun yağı ? Yoksa ben kendim yağ alsam servise versem onalr değiştirir mi ? Motoun bakımalrı düzgün olsun, istiyorum yağada çok dikkat edeceğim. Yağ fitlresini her yağ değişiminde değiştirmek istiyorum, birde hangi yağı önerirsiniz ? tam sentetik almak istiyorum, peki viskozite değeri ne olmalı ? 10w-40 yada 15w-50 ?

Mesela CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50, ıygun olur mu ?

500km de değişiyor. servis yağ değişimini halleder ilk bakımda işçilik parası almıyorlar
 
Katılım
19 May 2012
Mesajlar
32
Teşekkür ederim cevaplar için, rodajıda devam ediyor 5000 deviri geçmiyorum, 56 km oldu toplamda, yağış ihtimali var (istanbuldayım) o yüzden fazlada sürmedim, yağ olarak 10/50 bencede uygun olur, istanbul güney illeri gibi sıcak olmuyor.

Herkese kazasız belasız sürüşler :).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst